• Drømmen om lillebrøster •

Sikkert lurt! Lurer på hva vi gjør den gangen vi er ferdige med barn! Er så sikker på at jeg da blir spontant gravid, med tvillinger :hilarious: Planen er foreløpig p-stav, men blir rart å skulle begynne på prevensjon igjen en gang!

Ja, det var rart å tenke prevensjon, men da jeg halvannet år etter siste fødsel fikk mens igjen så måtte vi liksom tenke på noe, så da fikk jeg satt inn en hormonspiral. Godt fornøyd med den halvannet år senere, men merkelig er det. Hodet har vært prøver (eller gravid) siden 2007
 
Ja, det var rart å tenke prevensjon, men da jeg halvannet år etter siste fødsel fikk mens igjen så måtte vi liksom tenke på noe, så da fikk jeg satt inn en hormonspiral. Godt fornøyd med den halvannet år senere, men merkelig er det. Hodet har vært prøver (eller gravid) siden 2007
Ja det kan jeg bare tenke meg! Ja er du fornøyd med det? Hvor lenge kan du ha den før du må bytte? Ja snart 5 år siden forrige runde prevensjon her også, rart å tenke på!
 
Ja det kan jeg bare tenke meg! Ja er du fornøyd med det? Hvor lenge kan du ha den før du må bytte? Ja snart 5 år siden forrige runde prevensjon her også, rart å tenke på!

Den kan sitte i 5 år mener jeg det er. får snakke med legen da, jeg er vel 42-43 når den tid kommer, om jeg skal sette inn en ny eller hva som er anbefalt for såpass godt modne kvinner... ikke det jeg, men overgangsaderen kommer vel ikke enda, og baby skalvi slett ikke ha, men det er det vel liten risiko forat vi får heller, så... vet ikke
 
Den kan sitte i 5 år mener jeg det er. får snakke med legen da, jeg er vel 42-43 når den tid kommer, om jeg skal sette inn en ny eller hva som er anbefalt for såpass godt modne kvinner... ikke det jeg, men overgangsaderen kommer vel ikke enda, og baby skalvi slett ikke ha, men det er det vel liten risiko forat vi får heller, så... vet ikke
Så greit da! Hehe nei det er mye å tenke på, både som prøver og ikke-prøver :woot:
 
5 + 2
Bittelitt mer fornøyd med dagens test, men roper fortsatt ikke hurra. Det skulle visst aldri bli like sterke streker for meg.. Nå er det heldigvis tomt for strimler. Er redd det er en MA eller noe sånt siden det ikke har skjedd noe på 4 dager, så skal prøve å få komt meg avgårde å tatt blodprøve i morgen, og på torsdag, da har jeg uansett fri. Enn så lenge er jeg iallefall gravid, med vonde pupper og masse murringer :)

Håper syken snart slipper taket, for nå er jeg supersliten og stuptrøtt, og kan ikke være hjemme fra pga skyhøyt fravær.. Blæ :(

Veldig dårlig bilde ser jeg :wideyed:
541AFA76-C249-457B-9410-DC8D672B0B68.jpeg


Edit; da blir det blodprøve i morgen! Har ikke sjans idag, men skal klare å snike meg avgårde en tur i morgen :)
 
Last edited:
Så bra du får tatt blodprøve i morgen og på torsdag. Da håper jeg du får et tydeligere svar enn de dumme testene kan gi deg ❤️ Krysser aaalt jeg har for gode nyheter!! ❤️❤️
 
Så bra du får tatt blodprøve i morgen og på torsdag. Da håper jeg du får et tydeligere svar enn de dumme testene kan gi deg ❤️ Krysser aaalt jeg har for gode nyheter!! ❤️❤️
Huff ja kjenner jeg gruer meg skikkelig!!! Hva om verdiene er altfor lave :arghh::arghh::arghh::arghh:
 
Så bra det blir blodprøve:) får du svar ganske fort eller? :Heartred krysser fingrene for deg:Heartred
 
Synes jo streken er ganske fin, så håper nå blodprøvene dine bekrefter fint nivå og stigning. :Heartbigred
 
Huff ja kjenner jeg gruer meg skikkelig!!! Hva om verdiene er altfor lave :arghh::arghh::arghh::arghh:
De skal ikke være lave. De skal være superfine! Dermed basta ❤️
 
Blir bra å få tatt blodprøver, så får du forhåpentligvis mer ro i sjelen! For de SKAL være bra, basta :Heartred
 
Synes jo streken er ganske fin, så håper nå blodprøvene dine bekrefter fint nivå og stigning. :Heartbigred
Ja, men altfor svak til å være 5+2 :( Burde jo vært minst like sterk/sterkere enn kontrollstreken nå. Frykter hcg slutta å stige rundt 4+5 siden det var da utviklingen slutta på testene :arghh: Får håpe det, men jeg har desverre mista troa :(❤️
 
Ja, men altfor svak til å være 5+2 :( Burde jo vært minst like sterk/sterkere enn kontrollstreken nå. Frykter hcg slutta å stige rundt 4+5 siden det var da utviklingen slutta på testene :arghh: Får håpe det, men jeg har desverre mista troa :(❤️

Jeg håper for deg. :Heartbigred
 
Håper det av hele mitt hjerte, men har desverre mista troa :(❤️

:( Vet hvordan det er, er så fryktelig vanskelig å la være å tvile man føler det ikke ser «perfekt» ut.. og uansett egentlig, med de erfaringene vi har. Men jeg håper av hele mitt hjerte jeg også!!! :Heartred
 
Håper hcg stiger som normalt og testene kommer snikende etter :)

Men, veldig greit å sjekke med blodprøver da. :happy:
 
:( Vet hvordan det er, er så fryktelig vanskelig å la være å tvile man føler det ikke ser «perfekt» ut.. og uansett egentlig, med de erfaringene vi har. Men jeg håper av hele mitt hjerte jeg også!!! :Heartred
Jaa, man kan liksom håpe i det lengste, men fornuften har vel allerede gitt en svaret :(❤️
 
Back
Topp