• Drømmen om lillebrøster •

Jeg håper for deg.

Og venter spent med deg.
 
Åååh nei!! Stakk i hjerte mitt for deg nå!!
Håper blodprøvene kan vise at dette bare er uskyldig:Heartred
 
Huff. Krysser alt jeg har for at det går bra likevel.
 
Huff:( tenker på deg!! Håper det er uskyldig!!!
 
Nei nei nei, krysser fingra for noe uskyldig :(
 
:Heartbigred
 
Neineinei!!! Det er ikke lov!! Nå blir jeg vanvittig lei meg for deg :(:( Krysser og håper så lenge det går :Heartred:Heartred
 
Takk dere ❤️ Uskyldig er det nok ikke. Sterke murringer og litt mer blod nå, og med tanke på testene vet jeg at dette ikke er liv laga. Har vært å tatt blodprøve nå, så får svar på den i morgen.

Nok en gang er jeg knust i fillebiter, og jeg kan bare ikke skjønne hvorfor det først skal være så vanskelig, og når man endelig får det til mister man, to ganger på rad.. Jeg er helt ødelagt, og klarer ikke forholde meg til noe..

Lei meg på mini sine vegner som bare blir større og større før han får bli storebror (om han noen gang får det). Lei meg for alle annonseringer og at jeg nå er den aller siste som fikk baby når vi gjorde som ikke har fått/har nr 2 på vei. Bare timer etter jeg så blodet kom det en snap fra ei som fikk bare dager etter jeg at de hadde vært å hørt hjertelyd og gledet seg til å bli en familie på 4.. Hjertet mitt verker og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom enda en abort.
 
Jeg vet hvordan du har det. Jeg har mista to på ett år jeg også, tre på to år :(
Huff, så dumt at det går den veien. Har du flere på frys?

:Heartbigred
 
Åååh, kjære deg, dette er bare så uendelig vondt :Heartred:Heartred Hater det hvis du må gjennom dette, igjen!!! Du kommer til å klare deg, etterhvert, men akkurat nå er det ingen ting som hjelper.. Jeg tenker masse på deg og sender alle gode klemmer og styrke jeg har.
 
Takk dere ❤️ Uskyldig er det nok ikke. Sterke murringer og litt mer blod nå, og med tanke på testene vet jeg at dette ikke er liv laga. Har vært å tatt blodprøve nå, så får svar på den i morgen.

Nok en gang er jeg knust i fillebiter, og jeg kan bare ikke skjønne hvorfor det først skal være så vanskelig, og når man endelig får det til mister man, to ganger på rad.. Jeg er helt ødelagt, og klarer ikke forholde meg til noe..

Lei meg på mini sine vegner som bare blir større og større før han får bli storebror (om han noen gang får det). Lei meg for alle annonseringer og at jeg nå er den aller siste som fikk baby når vi gjorde som ikke har fått/har nr 2 på vei. Bare timer etter jeg så blodet kom det en snap fra ei som fikk bare dager etter jeg at de hadde vært å hørt hjertelyd og gledet seg til å bli en familie på 4.. Hjertet mitt verker og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom enda en abort.
Åååh leste dette nå. Fy fader så fryktelig fælt. Jeg har nesten ikke ord. Du vet jo at man kan blø uskyldig selv om man er gravid, så et lite håp er det kanskje. Jeg håpet ikke du hadde rett mtp magefølelsen på testene dine. Fillern alså!
Hva blir planen neste ? Det er kanskje vanskelig å tenke på. 2019 har vært et tøft år, med en tøff start og jeg håper av hele mitt hjerte at slutten av året blir bedre enn starten. Klem :Heartred
 
Hæ??? Neineinei, dette må jo være en feil! Du skal ikke miste nå! :sad010
Krysser fingrene for at det bare er uskyldig :Heartred
 
Back
Topp