• Drømmen om lillebrøster •

PP 18 - CD 1
Det ble visst en kort syklus denne gangen, så den ble på bare 26 dager. Like greit siden det uansett ikke ble noen spire :)

Fikk brev i posten her om dagen om at lap blir utsatt to dager, så det blir den 8. mars istedet for 6. Litt kjipt, men sånn er det. Superspent på hva de finner ut altså! Håper så inderlig på et svar, og at deti beste fall kan fikses. Litt småsurt å tenke på at vi egentlig skulle starte opp med medisiner nå, men får satse på tiden fremover går fort, så blir det forhåpentligvis baby i starten av 2019 ❤️

Alltid kjipt når det blir utsatt,iallefall noen dager fremover!
Heldigvis ikke mer enn to dsger, selv om det er ille nok når man har satt andre ting på vent :inpain:

Gruer du deg for det eller ?

Alltid kjipt når det blir utsatt,iallefall noen dager fremover!
Heldigvis ikke mer enn to dsger, selv om det er ille nok når man har satt andre ting på vent :inpain:

Gruer du deg for det eller ?
Ja, spesielt når man helst skulle vært ferdig med det ifjor :p

Gruer meg ikke til selve inngrepet, men er redd for luftsmertene i ettertid da det er noe av det værste jeg vet! Kan tåle mye smerte, og har vært borti alt mulig annet, men akkurat luftsmerter takler jeg dårlig av en eller annen grunn :rolleyes:

Alltid kjipt med utsettelser, men får håpe dere kan få noen svar.

Ja, spesielt når man helst skulle vært ferdig med det ifjor :p

Gruer meg ikke til selve inngrepet, men er redd for luftsmertene i ettertid da det er noe av det værste jeg vet! Kan tåle mye smerte, og har vært borti alt mulig annet, men akkurat luftsmerter takler jeg dårlig av en eller annen grunn :rolleyes:
Stemmer det! :angelic:

Huff det er nok ikke noe godt nei, håpet du slipper unna det værste.:)

Huff, jeg er så lei av å stå på stedet hvil! Pp 18, prøvd i 18 mnd siden det var fysisk mulig, men ikke gått på prevensjon siden april 14, og begynte vel prøvingen igjen ganske snart etter fødsel for snart 2 år siden..

Det florerer annonseringer for tiden, og den ene etter den andre blir gravide. Her på forumet også. Jaggu ikke mange igjen av oss som har prøvd lenge nå, og her skjer det ikke en dritt!! Hvorfor skal det være så himla vanskelig? Hvorfor skal alt ta sånn tid? Jeg er så lei.. Kjenner jeg misunner de som kan velge når de vil ha barn! Skulle ønske jeg ville ha 3 år mellom barna mine, men jeg ville jo ikke det..

Alt er litt dritt for tiden da det foregår litt for mye på en gang, og jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skal bli gravid igjen, hvorfor skal jeg det liksom? Motgang er jo mellomnavnet mitt..

Kjenner såå igjen alle de følelsene du sitter med[emoji53] Det er så utrolig altoppslukende det her.

Kjenner det så igjen.

Forstår godt du er lei og frustrert. Håper alt kan gå fort og greit etter lap til uka.
Lykke til

Stor klem

Det er tøft å stå i, når barneønsket er så sterkt. Skulle og ønske jeg bare kunne knipse så ble jeg gravid, derfor prøvingen på flere ofte stresser oss "slitere" mer enn andre da vi vet dette kan ta tid! Måtte lap hjelpe deg :)

Jeg forstår godt at du er trist og lei, det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen :( Håper virkelig at lap kan hjelpe dere, eventuelt at det går fort til IVF-oppstart.

Huff, skjønner godt at du er frustrert og jeg kjenner det så godt igjen!! Satser på at det bare går oppover fra nå...ikke lenge til lap og forhåpentligvis noen flere svar!

<3

Kjenner såå igjen alle de følelsene du sitter med[emoji53] Det er så utrolig altoppslukende det her.
Ja det er det! Hadde aldri trodd det skulle være så overveldende.. Håper man snart kommer ut av det ❤️

Det er tøft å stå i, når barneønsket er så sterkt. Skulle og ønske jeg bare kunne knipse så ble jeg gravid, derfor prøvingen på flere ofte stresser oss "slitere" mer enn andre da vi vet dette kan ta tid! Måtte lap hjelpe deg :)
Ja tenk at det skal være så vanskelig for noen, mens andre bare kan knipse så blir de gravide.. Får håpe det altså ❤️

Jeg forstår godt at du er trist og lei, det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen :( Håper virkelig at lap kan hjelpe dere, eventuelt at det går fort til IVF-oppstart.
Ja jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd ar nr 2 skulle bli enda vanskeligere enn nr 1.. Det håper jeg og ❤️

Huff, skjønner godt at du er frustrert og jeg kjenner det så godt igjen!! Satser på at det bare går oppover fra nå...ikke lenge til lap og forhåpentligvis noen flere svar!

<3
Ja nå kan det faktisk ikke bli noe værre.. Nei heldigvis ikke! Spent! ❤️

Kjenner jeg har distansert meg veldig mot forumet i det siste.. «Alle» har jo blitt gravide, og limboland er et kjedelig sted å være.. Veldig spent på torsdag, men synes det er kjipt det ble utsatt! Håper så inderlig de finner ut av det, og kan gi oss et svar. Nå blir det jo uansett tidligst baby i 2019, for denne ppen blir nok ødlagt med operasjon på cd 11 og el bare noen dager senere.. Drømmen var jo en bror eller søster i løpet av 2017/2018 og sistemann i 2019/2020.. Den gikk i vasken gitt :(

Back
Topp