Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innom med en klem. Håper alt er bra med deg
[emoji173]️
Ja, spesielt når man helst skulle vært ferdig med det ifjorAlltid kjipt når det blir utsatt,iallefall noen dager fremover!
Heldigvis ikke mer enn to dsger, selv om det er ille nok når man har satt andre ting på vent
Gruer du deg for det eller ?
Stemmer det!Ja, spesielt når man helst skulle vært ferdig med det ifjor
Gruer meg ikke til selve inngrepet, men er redd for luftsmertene i ettertid da det er noe av det værste jeg vet! Kan tåle mye smerte, og har vært borti alt mulig annet, men akkurat luftsmerter takler jeg dårlig av en eller annen grunn
Ja det er det! Hadde aldri trodd det skulle være så overveldende.. Håper man snart kommer ut av detKjenner såå igjen alle de følelsene du sitter med[emoji53] Det er så utrolig altoppslukende det her.
Det håper jeg og! Tusen takkKjenner det så igjen.
Forstår godt du er lei og frustrert. Håper alt kan gå fort og greit etter lap til uka.
Lykke til
Stor klem
Ja tenk at det skal være så vanskelig for noen, mens andre bare kan knipse så blir de gravide.. Får håpe det altsåDet er tøft å stå i, når barneønsket er så sterkt. Skulle og ønske jeg bare kunne knipse så ble jeg gravid, derfor prøvingen på flere ofte stresser oss "slitere" mer enn andre da vi vet dette kan ta tid! Måtte lap hjelpe deg
Ja jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd ar nr 2 skulle bli enda vanskeligere enn nr 1.. Det håper jeg ogJeg forstår godt at du er trist og lei, det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for noen Håper virkelig at lap kan hjelpe dere, eventuelt at det går fort til IVF-oppstart.
Ja nå kan det faktisk ikke bli noe værre.. Nei heldigvis ikke! Spent!Huff, skjønner godt at du er frustrert og jeg kjenner det så godt igjen!! Satser på at det bare går oppover fra nå...ikke lenge til lap og forhåpentligvis noen flere svar!
<3
Stemmer... skikkelig dritt til tider!Ja tenk at det skal være så vanskelig for noen, mens andre bare kan knipse så blir de gravide.. Får håpe det altså