Østland/Oslo-treff :D

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Da gjør jeg det litt mer organisert jeg ;) Hvem, når og hvor? :) :p Jeg er stort sett ledig i helgene, og noen hverdager (er jo i praksis, så jeg kan ikke mer enn en dag i uka stort sett) :)
 
Jeg kan stort sett ukedager :) helgene er ofte fylt opp.. spesielt mårn jeg begynner å jobbe annen hver lørdag fom november.
 
22. og 29. har jeg mulighet :p Kan nok andre dager å, men da må jeg bytte litt praksistid
 
Skal ikke du ha dåp i de dager? ;) hehe. Hvis du/dere vil komme til Jessheim den 15. Tror jeg det blei et lite treff der :)
 
Skal ikke du ha dåp i de dager? ;) hehe. Hvis du/dere vil komme til Jessheim den 15. Tror jeg det blei et lite treff der :)

Joda, superwoman on the go! Da har jeg en fremvisning i forbindelse med praksis og eeeeendelig time til gyn :p
 
Jeg er med :) Vi kan godt endre datoen for treff i Jessheim, ingen problem ;)
 
Jeg tror jeg kan nårsomhelst, men helst ikke helgen. og som sagt; vi kan møtes hos meg i ski.

.:herQ:.
 
Så koselig! :)
Jeg kan også egentlig når som helst og tar bare tog/bane/buss til dit det blir.
 
type kråkstad?!;) jeg vet nok ikke hvem du er, er 85 mod. men møter deg gjerne en dag da; )

.:herQ:.
 
Hvis det blir avtalt litt mer enn dagen før så er jeg kanskje med. :) har bestemor i Fredrikstad. :)


<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3
 
type kråkstad?!;) jeg vet nok ikke hvem du er, er 85 mod. men møter deg gjerne en dag da; )

.:herQ:.
Litt lengre øst :) men har vært mye der ja :D kanskje vi får til det en dag, er vel i Ski sånn 1-3 ggr i uken. Skal dit på mandag, var der i går ;) eneste stedet å handle ting.
 
Jeg tror jeg kan nårsomhelst, men helst ikke helgen. og som sagt; vi kan møtes hos meg i ski.

.:herQ:.

Jeg kommer gjerne en tur til deg :) Kan vi ikke bare sette en dato og se hvor mange som kan? Jeg VET jeg er ledig 22. og 29. oktober (har bursdag og dåp 26. og 27.), men kan nok klare å flytte litt praksisdager hvis ingen kan da :p
 
vi kan godt møtes hos meg den 29 oktober?

.:herQ:.
 
Back
Topp