Østland/Oslo-treff :D

Hei damer :)

I morgen skal jeg og HopeAndLove møtes i Sandvika og lurer på om noen av dere vil være med? :)

*surrer på telefonen*
 
prøver oss på 29 oktober! i ski, hos meg!

.:herQ:.
Må se om ikke jeg får det til. Er i Fredrikstad frem til 27 iallfall. Kanskje jeg kan utsette hjemreisa litt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Noen som vil treffes? Hva med trilletur u frognerparken?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Noen som vil treffes? Hva med trilletur u frognerparken?


*Sniker fra mai*
Jeg fikk en gutt 22.mai. Er mye i Frognerparken, så hadde vært veldig hyggelig å møte noen der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skulle gjerne blitt med men i Oslo er det sambo som står for bilkjøring. Hater Oslo!;p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hadde det vært i helgen 25-27 så kunne jeg kanskje kommet... Er ett stykke å kjøre så må helst bli en helg...
 
Tjaaa....... Kaaaanskje...
Vi vil gjerne treffe deg! Jeg tror ikke jeg er så veldig mye mer skummel enn Betinamor ;)

Skulle gjerne blitt med men i Oslo er det sambo som står for bilkjøring. Hater Oslo!;p


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi skal til sandvika da ;) nettopp fordi jeg ikke kjører i Oslo også :p join pm du vil :)


There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Vi vil gjerne treffe deg! Jeg tror ikke jeg er så veldig mye mer skummel enn Betinamor ;)

Vi skal til sandvika da ;) nettopp fordi jeg ikke kjører i Oslo også :p join pm du vil :)


There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Bor i slik at jeg må kjøre gjennom Oslo for å komme meg ditt:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi vil gjerne treffe deg! Jeg tror ikke jeg er så veldig mye mer skummel enn Betinamor ;)

Vi skal til sandvika da ;) nettopp fordi jeg ikke kjører i Oslo også :p join pm du vil :)


There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Neei kanskje ikke? ;) Hehe.
 
Back
Topp