Østland/Oslo-treff :D

Jeg og vill være med ! :) men jeg er borte de datoene dere har skrevet, så sa må eg vell bare henge meg med neste gang dere møtes om det blir neste gang :) jeg kan før den 17 men om noen vill møtes i ski sånn en dagstur på senteret så tar jeg meg gjerne en tur ;)
 
Ell
Jeg og vill være med ! :) men jeg er borte de datoene dere har skrevet, så sa må eg vell bare henge meg med neste gang dere møtes om det blir neste gang :) jeg kan før den 17 men om noen vill møtes i ski sånn en dagstur på senteret så tar jeg meg gjerne en tur ;)
eller så kan jeg 31 :)
 
Det er jo ikke kjempe langt til ski herfra. Men hvis jeg først skal nedover dit har jeg ei venninne som ikke ville tilgitt meg hvis jeg ikke kommer innom hu ;) får se an formen til frøkna når det nærmer seg om det er greit? Hu er ikke veldig hissig på å kjøre bil på eftan...
 
hvor mange kan den 29 oktober??

.:herQ:.
 
Har vi kommet noe nærmere sted og dato?
Kunne tenke meg å være med,men jeg er så treig :rolleyes:




*Gutt 2010*
*Jente 2013*
 
Jeg har veldig lyst å treffe dere, men må se det litt an når det nærmer seg. Er et stykke til Ski fra meg :)
 
jo fler jo bedre! Vi skal få stappa dere inn i stua!
 
Blir litt langt ja. Nestr gang går vi ta det hos meg. Bor sånn ca midt mellom :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bergen blir kanskje litt langt ja. men jaggu. det er da folk som har landstreff i tr.heim!
 
Jeg blir gjerne med på landstreff... hehe... kanskje jeg skal smiske litt med sambo og få han med meg på tur, shopping i Sverige og treff med koselige juni mammaer...
 
Håper det blir fler treff snart da ;) har så lyst å være med men er i harstad hos foreldrene mine til den 30:/
 
Back
Topp