Når har dere termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har dere termin?![]()
20 augustLitt uvisst egentlig, mellom 3. og 7. August. Jeg og gyn er ikke enige. Blir spennende å se hva de sier på OULHva med deg?
Silje barne butik Fredrikstad - og på Nordby , med vogna er jeg selv i tvil .. så følger medEr det noen av østfold-damene som har tips til hvor vi bør dra for å titte på vogn? "Vi" (jeg) har egentlig bestemt oss for mountain buggy terrain, men vi må jo titte på og prøve litt forskjellige vogner.
Samboeren er veldig høy og jeg er ganske lav, så vi må finne en jogge/allroundvogn som passer til beggeTar gjerne imot tips til vogn også
![]()
Her i Østfold vet ikke hvor det er butikker lenger, men Siljes har jeg hørt. Der skal det være bra.
Og Sverige da.
http://www.jollyroom.no/produkter/t...-dark-shadow?gclid=CK_yi5zd58oCFSwW0wodYQkDYQ
Vi har falt for denne. Men har jo ikke prøvd håndtaket da.![]()
Er det en Barnas Hus i Rygge?
Man skal vist ikke bruke joggevogn i starten. Men regner med at denne kan bruke når vinteren og våren kommer. Men vet ikke så mye om sånt enda, må forhøre oss. Tenkte å ta en titt i butikkene etterhvert.Så bra ut denMen funker den til spedbarn og? Jeg tittet litt på Buggaboo sin joggevogn, men den kan man visstnok ikke bruke til de helt minste..
Man skal vist ikke bruke joggevogn i starten. Men regner med at denne kan bruke når vinteren og våren kommer. Men vet ikke så mye om sånt enda, må forhøre oss. Tenkte å ta en titt i butikkene etterhvert.![]()
Oh yeah! Jeg heier på Toyota Avensis!Vi har tatt oss fri førstkommende fredag for å titte på vogner og prøvekjøre ny bil. Blir spennende!![]()
Jeg er også fra AskimAskim her![]()
10. Mars! Du?Når skal dere på oul?![]()