Østfold

Er det noen av østfold-damene som har tips til hvor vi bør dra for å titte på vogn? "Vi" (jeg) har egentlig bestemt oss for mountain buggy terrain, men vi må jo titte på og prøve litt forskjellige vogner.

Samboeren er veldig høy og jeg er ganske lav, så vi må finne en jogge/allroundvogn som passer til begge :) Tar gjerne imot tips til vogn også ;)

Er det noen av østfold-damene som har tips til hvor vi bør dra for å titte på vogn? "Vi" (jeg) har egentlig bestemt oss for mountain buggy terrain, men vi må jo titte på og prøve litt forskjellige vogner.

Samboeren er veldig høy og jeg er ganske lav, så vi må finne en jogge/allroundvogn som passer til begge :) Tar gjerne imot tips til vogn også ;)
Silje barne butik Fredrikstad - og på Nordby , med vogna er jeg selv i tvil .. så følger med ;)

Så bra ut den :) Men funker den til spedbarn og? Jeg tittet litt på Buggaboo sin joggevogn, men den kan man visstnok ikke bruke til de helt minste..
Man skal vist ikke bruke joggevogn i starten. Men regner med at denne kan bruke når vinteren og våren kommer. Men vet ikke så mye om sånt enda, må forhøre oss. Tenkte å ta en titt i butikkene etterhvert. :-)

Man skal vist ikke bruke joggevogn i starten. Men regner med at denne kan bruke når vinteren og våren kommer. Men vet ikke så mye om sånt enda, må forhøre oss. Tenkte å ta en titt i butikkene etterhvert. :)

Vi har tatt oss fri førstkommende fredag for å titte på vogner og prøvekjøre ny bil. Blir spennende! :)

Back
Topp