Østfold

Friluftsmor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Junilykke 2020 ♡
Hei.

Hvor mange er vi da? :)

Som jeg skrev i ett innlegg før helgen, det er så kjekt å bli kjent med andre gravid i nærheten. :) Jeg vil gjerne ha med damer i andre terminggrupper også. :)

Sarpsborg her. :)
 
Østfold, Halden :)
 
Halden her
 
Fredrikstad :)
 
Noen som har fått ultralyd time enda??

Jeg fikk det teite brevet om at jeg ville få innkalling til utredning på fødepol innen fire måneder. Haha, jeg skal ikke til utredning. Men OK.

Mannen skal reise bort 15.mars, på 1mnd ferietur, så jeg vil jo ja time FØR det. Ringte Kalnes og de sa de ikke viste når jordmødrene jobbet enda, men hun noterte mitt ønske.

Men jeg er så redd for å ikke få ønsket innvilget! :( Tenk om han ikke får vært med? Det vil knuse meg! :(
 
Vi har ikke hørt noe ennå, ble sendt melding til sykehuset fra fastlegen min 12. januar.

Krysser fingrene for at du får time når du ønsker! Hvis ikke kan vi bytte time hvis jeg får en time før 15.mars ;)
 
Vi har ikke hørt noe ennå, ble sendt melding til sykehuset fra fastlegen min 12. januar.

Krysser fingrene for at du får time når du ønsker! Hvis ikke kan vi bytte time hvis jeg får en time før 15.mars ;)
Det hadde vært bra da. ❤️

Min henvendelse ble sendt 15. Desember.

Håper vi får svar snart begge ho. ;-)
 
Jeg synes det er så rart at Kalnes er så treige! Andre på forumet har jo fått innkalling bare få dager etter første svangerskapskontroll :shifty:

Ja rart! De henger litt etter der. Bestemora mi var innlagt forrige uke. Var mye merkelig som skjedde. Meeeeen, det er et nytt sykehus, og de som jobber der gjør nok det beste de kan. Er vel heller systemet som ikke er i rute enda. :)
 
Fikk innkallelse under 2 uker etter legen sendte henvisningen til oul :)
Fikk time 24. Februar og har termin 28. Juli :)
 
Back
Topp