Ønsket om et søsken

Ja vi får se :) Prøver å ha litt samme tankegang som sist "ta det som det kommer", uten å ha for mye tanker eller forventninger på forhånd. Spennende blir det uansett :joyful:

Godt å høre dere har det bra :Heartred Og at storesøster er snill med lillebror. Har hørt fra flere venninder som nylig fikk nr.2 at det er ganske vanlig at eldre søsken er snille mot babyen, men kan bli sinte og utagerende mot foreldrene, og spesielt mot mor. Så det er nok vanlig. Men går jo over etter hvert :happy:
Tror det er den lureste holdninga å ha! :happy:

Ja, vi prøver å la henne hjelpe til, kose med lillebror osv. Også skylder vi aldri på lillebror når vi ikke kan noe hun vil, så det er jeg som tar skylda. Og tar imot frustrasjonen hennes evt. Tøft for meg, men som du sier - det går jo over etter hvert :happy:
 
8 måneder

Lillebror har blitt 8 måneder, og er en aktiv liten fyr. Han er ikke så fryktelig glad i mat da, så han er en del mindre enn storesøster var på samme tid. Det er heldigvis forskjell på barn, og helsesykepleier sier ikke noe voldsomt på det. Utover det er han akkurat den vi manglet i familien, og det perfekte tilskuddet. Er så lykkelig over at vi fikk ham! Alle de (i mine øyne) fryktelig mange pp’ene og nedturene var verdt det, når det var akkurat han som kom til oss.

Nå som jeg ser permisjonen gå mot slutten med stormskritt, får jeg mer og mer lyst på en baby til. Med en gang, helst. Men de siste 8 månedene har vært beintøffe, og vi er enige om at hvis vi skal ha et barn til, så er det først om noen år. Vi har ingen avlastning i hverdagen, så vi trenger å få hodene over vannet igjen som par. Allikevel er det nesten sånn at jeg klikker hjem noen EL-tester når jeg sniker inne på prøverforumet. Helt tullete, vet dere. Har ikke fått syklus tilbake engang pga amming døgnet rundt. Tror kanskje jeg må slutte å snike her frem til vi eventuelt er klare for en sistemann :shy:

Så med det så ønsker jeg dere som eventuelt klikker inn her nå fordi tråden havner langt oppe lykke til med prøving, svangerskap, fødsel og barseltid, og en ordentlig god jul med deres kjære :love017 Ses kanskje om noen år.
 
Back
Topp