Ønsket om et lite nurk.

Jeg synes du bare skal feire og kose deg jeg, det tror jeg hjelper mer enn det skader! :) så får man tenke på noe annet en stund :)

Tusen takk søte du :)
Det ble nok siste alkoholen på en liten stund i alle fall, men det var deilig å bare kjenne at hele kroppen slappet 100% av og ikke tenkte på prøving, timing, graviditet osv....
 
Er CD 4 i dag, men har mer eller mindre ikke blødd i det hele tatt, da det bare har vært litt brune flekker på truseinnlegget (har ikke trengt verken bind eller tampong :-D)
Så jeg har valgt å feire litt med noen glass prosecco. Og det var så utrolig deilig, for det er første gang siden slutten av mai. :) (Håper ikke dette påvirker den kommende el og mine muligheter til å bli gravid. Tanker?)

Jeg er for første gang siden MA, skikkelig glad og optimistisk på at ting skal ordne seg. Har faktisk tro på at en liten baby ikke er så langt unna <3

Håper du koste deg masse med proseccoen :) Da vi "endelig" klarte å bli gravid var vi på ferie. Og der var det mer enn et par glass for å si det sånn. Tror heller ikke det var årsaken til at vi mistet. For jeg rørte ikke en dråpe etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg har troa på at jo mer vi koser oss og nyter livet, jo mer slapper kroppen av. Og da bør jo en ny spire sitte lettere.
Lykke til med ny pp :)
 
CD6

Da er tr over og pp1 kan begynne :p (måtte stryke perioden etter MA da jeg trodde jeg hadde el. Så da begynner vi på nytt)

Jeg følger clearblue sin fertilitetsmonitor, så i dag er første dag med el-testing :)
Den var jo som forventet lav og det er nå bare å vente tålmodig på el.

Samboer reiser til Polen på torsdag og blir borte til søndag. Men etter både mine cb sin beregninger begynner det fertile rommet på søndag.
Det kan absolutt ikke komme noen tidlig el her i gården, for da bommer vi fullstendig. :-O
Krysser fingre og tær for at el venter på samboer sin retur.

Kjenner jeg har litt for stor tro på at spiren sitter på første forsøk om el treffer når den skal. Tenker jeg må prøve å dempe forventningene mine en del. <3 men er ikke bare enkelt.

Ha en fin uke fine damer :)
 
Håper du koste deg masse med proseccoen :) Da vi "endelig" klarte å bli gravid var vi på ferie. Og der var det mer enn et par glass for å si det sånn. Tror heller ikke det var årsaken til at vi mistet. For jeg rørte ikke en dråpe etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg har troa på at jo mer vi koser oss og nyter livet, jo mer slapper kroppen av. Og da bør jo en ny spire sitte lettere.
Lykke til med ny pp :)

Tusen takk søta.

Ja jeg koste meg Max! :-D
Det var deilig å kose seg uten en tanke på graviditet og testing :)

Tror heller ikke det var årsaken til at du mistet. Med tanke på hvor mange barn som har blitt til pga alkoholholdige kvelder, så tror jeg man er godt innafor :p

Krysser fingre for at vi begge klarer å slappe godt av, nyte denne tiden med kjæresten og glede oss over en liten spire snart <3
 
CD 7

Nei nei nei, jeg holder på å bli forkjøla.
Vond hals og vondt i hodet.
Det er bar noen dager til el og jeg er kjempe redd for at dette skal påvirke mulighetene mine. Noen som vet om det påvirker i stor grad?

Er så klar for prøving og baby, så det passer ikke med sjukdom.
 
CD 7

Nei nei nei, jeg holder på å bli forkjøla.
Vond hals og vondt i hodet.
Det er bar noen dager til el og jeg er kjempe redd for at dette skal påvirke mulighetene mine. Noen som vet om det påvirker i stor grad?

Er så klar for prøving og baby, så det passer ikke med sjukdom.
Hører at el kan forskyves ved sykdom. Bare bruk el- tester så holder du kontroll på når den er :)
 
Hører at el kan forskyves ved sykdom. Bare bruk el- tester så holder du kontroll på når den er :)[/QUOTE
ImageUploadedByBV Forum1472550849.471127.jpg


Er nok uansett en del dager unna el i følge testen.
 
Den kan gå fra tilnærmet negativ til positiv på kort tid - fra morgen til kveld til og med :)

Men er jo bare CD 7, så er jo ikke sikkert den kommer før til helgen da. Håper ikke at el skjer før søndag, for samboer er bortreist fra torsdag til søndag
 
Men er jo bare CD 7, så er jo ikke sikkert den kommer før til helgen da. Håper ikke at el skjer før søndag, for samboer er bortreist fra torsdag til søndag
Ja, sånn sett er det nok enda en god stund til og trolig vil ikke forkjølelsen din forskyve el når det fortsatt er ei stund til du forventer den :)
 
Ville bare titte innom for å si masse lykke til :)

Håper dere innen kort tid får en skikkelig opptur med ny spire som sitte, det må være ufattelig tungt. Dere fortjener absolutt en opptur nå:)
 
Last edited by a moderator:
Ville bare titte innom for å se masse lykke til :)

Håper dere innen kort tid får en skikkelig opptur med ny spire som sitte, det må være ufattelig tungt. Dere fortjener absolutt en opptur nå:)


Tusen tusen takk søte du <<3

Det har vært en tung periode, det skal være helt sikkert.
Men nå er jeg i prøveland som noen dager, så da er det bare å krysse fingre og tær for at den lille spiren sitter :-D <3

Er du i prøvemodus også? Har dere i så fall prøvd lenge? :)
 
ImageUploadedByBV Forum1472584419.381487.jpg
ImageUploadedByBV Forum1472584480.845238.jpg


I følge Ovia er det enda 5 dager til vinduet åpner seg og 22 laaaaaaange dager til man finner ut om det funket :-O Det er så lenge til og jeg er så utålmodig. :p

Tok ny el i kveld for å se om det var noen endring, men den gang ei. Så må vel bare vente tålmodig da. :p
#kjedeligåvente
 
Tusen tusen takk søte du <<3

Det har vært en tung periode, det skal være helt sikkert.
Men nå er jeg i prøveland som noen dager, så da er det bare å krysse fingre og tær for at den lille spiren sitter :-D <3

Er du i prøvemodus også? Har dere i så fall prøvd lenge? :)

Krysser fingre og tær for dere <3

Ja jeg er i prøvemodus, er ca 3/4 DPO i PP 1 så har ikke prøvd så lenge enda. Men absolutt spennende ;) Kjøpte inn monitor så vet vi traff El selv om vi bare fikk lagt inn aksjer førstedag med maks, men håper det holder og at egget blir befruktet og ikke minst fester seg :) Er forberedt det kan ta tid men er så spennende at jeg lar neg rive meg. Skal bli lange dager mot IKM og testing:p
 
Krysser fingre og tær for dere <3

Ja jeg er i prøvemodus, er ca 3/4 DPO i PP 1 så har ikke prøvd så lenge enda. Men absolutt spennende ;) Kjøpte inn monitor så vet vi traff El selv om vi bare fikk lagt inn aksjer førstedag med maks, men håper det holder og at egget blir befruktet og ikke minst fester seg :) Er forberedt det kan ta tid men er så spennende at jeg lar neg rive meg. Skal bli lange dager mot IKM og testing:p

Jeg hadde bare sex en gang med samboer rundt el når jeg ble gravid sist.
Nå mistet jeg jo, men det hadde jo ikke så mye med hvor mye vi hadde sex :)

Det er absolutt håp for deg og jeg heier masse på to fine streker om en ukes tid :-D
Men ja det er en skikkelig tålmodighetsprøve å vente på ikm og svar på testingen :p
 
Jeg hadde bare sex en gang med samboer rundt el når jeg ble gravid sist.
Nå mistet jeg jo, men det hadde jo ikke så mye med hvor mye vi hadde sex :)

Det er absolutt håp for deg og jeg heier masse på to fine streker om en ukes tid :-D
Men ja det er en skikkelig tålmodighetsprøve å vente på ikm og svar på testingen :p

Takk. Og lige så. Heier fra sidelinja ;)
 
Ja, sånn sett er det nok enda en god stund til og trolig vil ikke forkjølelsen din forskyve el når det fortsatt er ei stund til du forventer den :)

Det er så fint at man har et forum som dette å kunne spørre andre damer rundt disse tingene. Det er ikke alltid lett å håndtere det alene, eller vite hva som er riktig.
Man har jo samboer med på reisen, men om jeg skal dele alt som skjer i forhold til testingen, så tror jeg han hadde blitt gal av meg :p
 
Det er så fint at man har et forum som dette å kunne spørre andre damer rundt disse tingene. Det er ikke alltid lett å håndtere det alene, eller vite hva som er riktig.
Man har jo samboer med på reisen, men om jeg skal dele alt som skjer i forhold til testingen, så tror jeg han hadde blitt gal av meg :p

Jeg lærte sist gang at jeg ikke skal snakke så mye om el og når vi måååå ha sex. Han fikk helt noia... Og klarte ikke å nyte sexen mer. Det ble slutt på morroa...

Så nå sier jeg ikke så mye. Har sagt at vi skal ha masse sex fremover. Må nyte siste rest av 20-årene :p (da han straks blir 30). Og det var musikk i ørene hans :p haha!
Og jeg tester og temper etter el ved siden av, i stillhet :)
 
Jeg lærte sist gang at jeg ikke skal snakke så mye om el og når vi måååå ha sex. Han fikk helt noia... Og klarte ikke å nyte sexen mer. Det ble slutt på morroa...

Så nå sier jeg ikke så mye. Har sagt at vi skal ha masse sex fremover. Må nyte siste rest av 20-årene :p (da han straks blir 30). Og det var musikk i ørene hans :p haha!
Og jeg tester og temper etter el ved siden av, i stillhet :)

Haha ja der ser du :) Blir bursdagsgave til han med all prøvingen da :-D

Men ja kjører samme taktikk her. Sier ikke noe om all testingen jeg heller, da blir han bare gal og lei av maset, også mister man kosen rundt det hele.
 
Det er så fint at man har et forum som dette å kunne spørre andre damer rundt disse tingene. Det er ikke alltid lett å håndtere det alene, eller vite hva som er riktig.
Man har jo samboer med på reisen, men om jeg skal dele alt som skjer i forhold til testingen, så tror jeg han hadde blitt gal av meg :p
Helt enig! Min kjære skal slippe å være så involvert i dette som jeg er. Han er fornøyd med mye sex, og prøver villig så lenge det ikke blir for mye fokus på at det nettopp er det vi gjør (altså prøver). :p
 
Back
Topp