Ønsket om et lite nurk.

Ønsker deg masse lykke til! Jeg mista i uke 20 denne sommeren. Ekstra tøft å være prøver når en har mista, og ventetiden frem til man kan prøve igjen føles lang.
Jeg har hatt en syklus etter at vi mista, og starter nå pp2. Om du har syklusstart nå ligger vi nesten likt i løypa. Jeg er på cd (syklusdag) 2.

Ja jeg leste historien din og den er utrolig sterk.
Er veldig imponert over måten dere har taklet en så vanskelig hendelse. ❤️

Ja tr viste seg i full vigør i løpet av morgenen, så er da på cd1 og pp1 etter at jeg mistet.
Har et stort håp om at spiren sitter på første forsøk, som vi selvfølgelig alle har.

Masse lykke til hos dere også.
Jeg følger progresjonen din og det er spennende tid i møte for oss
 
Kan 100% bekrefte at den er på plass. Ughh kan ikke si jeg har savnet noe av det som følger med tr uten om den el som kommer om to uker.

Krysser også fingrene for oss.
Også håper jeg så inderlig at kroppen stabiliserer seg hos deg snart.
At du kan få litt kontroll og ro i sjelen. ❤️ tenkt masse på deg.

Hehe, rart med det :p

Kommer til å få tr snaaaaart!!! Jippiiiiii!!!! Sååå letta :D

Takk, søta!

Kanskje vi havner i juni? Krysse, krysse!!!
 
Hehe, rart med det :p

Kommer til å få tr snaaaaart!!! Jippiiiiii!!!! Sååå letta :D

Takk, søta!

Kanskje vi havner i juni? Krysse, krysse!!!


Åh så kjekt å høre
Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne altså. ❤️

Håper vi begge får en Juni-baby
 
Dag to med tr første gang etter MA for 5 uker siden.
Legene sa at mens kom til å være kraftigere og mer smertefull, og jammen meg fikk de rett.
Jeg er livredd for at jeg skal gå på jobb og at det skal gå igjennom. Har aldri blødd så sterkt før og det er absolutt noe dritt.

Prøver å fokusere veldig på at dette betyr at det kommer en el om kort tid, men denne syndefloden kan man ikke lett overse. :p

Noen andre som hadde mye blødning på første tr etter MA?
 
Nå har jeg friskt blod i slimet også...! Og økende styrke på ELT... Haha, uansett hva som skjer, blir det jubel her.

Var sånn hos deg også?
 
Nå har jeg friskt blod i slimet også...! Og økende styrke på ELT... Haha, uansett hva som skjer, blir det jubel her.

Var sånn hos deg også?

Ja det høres ut som hvordan jeg hadde det uken før tr kom stormende inn igjen i livet mitt
Hadde bra utslag på elt dagen før tr kom jeg også. Så da nærmer du deg nok tr og du kan endelig få litt kontroll på syklus.

Men om du får det som meg, så vær forberedt på stor blødning
Tampong og nattbind må til her :p

Krysser fingrene for at du er et stort skritt nærmere tr og ny pp :-D
 
Ja det høres ut som hvordan jeg hadde det uken før tr kom stormende inn igjen i livet mitt
Hadde bra utslag på elt dagen før tr kom jeg også. Så da nærmer du deg nok tr og du kan endelig få litt kontroll på syklus.

Men om du får det som meg, så vær forberedt på stor blødning
Tampong og nattbind må til her :p

Krysser fingrene for at du er et stort skritt nærmere tr og ny pp :-D

Friskt blod i slimet i dag tidlig og så stopp! Haha, huff! Denne kroppen altså!

Funnet frem nattbind og håndkle til senga. Ser liksom for meg at jeg våkner i en blodpøl :p

Takk, blir godt! Der da? Begynner tanta å pakke sammen eller?
 
Tittet innom dagboken din. Så kjekt å se at tr endelig kom. Må være godt å endelig være i "normalen" igjen. Venter på tr jeg også etter en sa for 3 uker siden, så skjønner at dette var en lettelse for deg :)
Krysser fingrene for at en spire fester seg nå når du er igang igjen :)
 
Friskt blod i slimet i dag tidlig og så stopp! Haha, huff! Denne kroppen altså!

Funnet frem nattbind og håndkle til senga. Ser liksom for meg at jeg våkner i en blodpøl :p

Takk, blir godt! Der da? Begynner tanta å pakke sammen eller?

Ahh så frustrerende da. Håper virkelig at den kommer snart. Har troen på at det skjer innen en uke :-D


Heier vilt på deg og tanta! :D

Haha blodpøl (ser for meg rene Kill Bill scenen her jeg nå :p)
Men ja det blir nok en noe heftigere blødning enn vanlig, men kanskje ikke så gale.

Jeg håper den er begynt å pakke sammen, men legen sa den kunne vare lenger enn vanlig og jeg pleier å blø nesten en hel uke :-O
Men krysser fingrene for at kroppen har "renset" seg såpass at det ikke blir lenger en 5 dager :)
 
Tittet innom dagboken din. Så kjekt å se at tr endelig kom. Må være godt å endelig være i "normalen" igjen. Venter på tr jeg også etter en sa for 3 uker siden, så skjønner at dette var en lettelse for deg :)
Krysser fingrene for at en spire fester seg nå når du er igang igjen :)

Ja det er kjempe deilig at den endelig kom på plass igjen. Skikkelig frustrerende med den ventingen og uvissheten. Så er en letta jente.


Trist å høre at du også måtte gjennom det å miste. Er så trist når det skjer :-(
Man er så mentalt innstilt på at det nå skal komme et lite nurk ;-) Men vi krysser fingre for at spiren sitter for oss begge meste gang <3

Var du langt på vei når du hadde Sa?
 
Ja det er kjempe deilig at den endelig kom på plass igjen. Skikkelig frustrerende med den ventingen og uvissheten. Så er en letta jente.


Trist å høre at du også måtte gjennom det å miste. Er så trist når det skjer :-(
Man er så mentalt innstilt på at det nå skal komme et lite nurk ;-) Men vi krysser fingre for at spiren sitter for oss begge meste gang <3

Var du langt på vei når du hadde Sa?

Jeg var 11+3 da jeg mistet. Hadde akkurat rukket innom første svangerskapskontroll hvor alt så bra ut bare et par tre dager i forveien. Så nedtellingen til disse magiske 12 ukene var godt i gang for å si det sånn. Men prøver nå og innse at det ikke var noe jeg kunne gjort anderledes. Har også merket at når jeg har vært litt åpen om hva som skjedde så har mange andre fortalt meg at også de har vært gjennom det samme, hvor samtlige har blitt gravide relativt kjapt etter de mistet.
Har derfor ikke gitt opp håpet selv om jeg tar meg selv i å gruble over dette innimellom... Men positive tanker får det positive til å gro sies det jo :)
Er derfor overbevist om det kommer til å gå bra for deg, meg og alle de andre søte damene her inne på forumet som jobber i herdig :) Og tolmodigheten får virkelig øvet seg her :p
 
Litt tung dag i dag, med mye menssmerter.
I tillegg har jeg hatt en del store klumper som har kommet ut, og en av de så mistenkelig ut som en liten morkake (uten at jeg vet det sikkert).

Kjente litt på det emosjonelle ved dette og at nå var virkelig alt med svangerskapet og det som skulle blitt babyen min borte. :-(
Jeg har jo forsont meg med at det ikke gikk denne gangen, men av og til kommer det en liten sorg og smeller til deg i fjeset.
Hjalp jo selvfølgelig ikke at alt av klumper kom når jeg var på jobb. Ikke akkurat en ønskesituasjon nei. :-/

Men, det er fredag og vi har fri i noen dager. Deilig!!!
Tr virker som den har roet seg en del etter at tingene kom ut og jeg velger derfor å fokuser på at om litt mer enn en uke kan vi kanskje bli gravid igjen <3
God helg!
 
Jeg var 11+3 da jeg mistet. Hadde akkurat rukket innom første svangerskapskontroll hvor alt så bra ut bare et par tre dager i forveien. Så nedtellingen til disse magiske 12 ukene var godt i gang for å si det sånn. Men prøver nå og innse at det ikke var noe jeg kunne gjort anderledes. Har også merket at når jeg har vært litt åpen om hva som skjedde så har mange andre fortalt meg at også de har vært gjennom det samme, hvor samtlige har blitt gravide relativt kjapt etter de mistet.
Har derfor ikke gitt opp håpet selv om jeg tar meg selv i å gruble over dette innimellom... Men positive tanker får det positive til å gro sies det jo :)
Er derfor overbevist om det kommer til å gå bra for deg, meg og alle de andre søte damene her inne på forumet som jobber i herdig :) Og tolmodigheten får virkelig øvet seg her :p


Uff da, man er liksom rett rundt hjørnet da. Veldig trist å høre :-(
Men håper du vet at dette absolutt ikke er din feil <3 Du har absolutt ikke gjort noe feil.

Jeg synes det er utrolig flott at du har vært åpen rundt det til de rundt deg.
Har merket selv at det hjelper veldig å snakke om det. Og man oppdager plutselig hvor mange dette har skjedd med og at du ikke er alene i det.

Prøver også som deg å fokusere på det at ekstremt mange som har mistet blir veldig fort gravid igjen, og jeg håper virkelig at dette skal skje for oss også :-*

Jeg krysser fingrene for deg og sender mange varme klemmer. :)
Dette skal gå så bra for oss begge to. Og plutselig sitter vi der med en juni-baby <3
 
CD 4

Er veldig forsiktig optimistisk om at tr nærmer seg slutten.
Virker som at all "dritten" som var igjen etter svangerskapet kom ut i går, for blødningene ble ekstremt redusert etter dette og det er lov å håpe at dette bare blir en fem dagers mens. :)

Litt mer enn en uke til man er i det fertile rom igjen :-D

Kjenner at positiv tankegang er veldig mye lettere og at jeg har en realistisk men veldig positivt tanke rundt den oppkommene pp. ;-) kanskje man har en spire om noen uker :-D
Viktig å holde seg positiv etter en trist og tung periode føler jeg.

Ha en nydelig lørdag alle fine damer her inne.
 
Last edited:
Er CD 4 i dag, men har mer eller mindre ikke blødd i det hele tatt, da det bare har vært litt brune flekker på truseinnlegget (har ikke trengt verken bind eller tampong :-D)
Så jeg har valgt å feire litt med noen glass prosecco. Og det var så utrolig deilig, for det er første gang siden slutten av mai. :) (Håper ikke dette påvirker den kommende el og mine muligheter til å bli gravid. Tanker?)

Jeg er for første gang siden MA, skikkelig glad og optimistisk på at ting skal ordne seg. Har faktisk tro på at en liten baby ikke er så langt unna <3
 
Er CD 4 i dag, men har mer eller mindre ikke blødd i det hele tatt, da det bare har vært litt brune flekker på truseinnlegget (har ikke trengt verken bind eller tampong :-D)
Så jeg har valgt å feire litt med noen glass prosecco. Og det var så utrolig deilig, for det er første gang siden slutten av mai. :) (Håper ikke dette påvirker den kommende el og mine muligheter til å bli gravid. Tanker?)

Jeg er for første gang siden MA, skikkelig glad og optimistisk på at ting skal ordne seg. Har faktisk tro på at en liten baby ikke er så langt unna <3

Jeg synes du bare skal feire og kose deg jeg, det tror jeg hjelper mer enn det skader! :) så får man tenke på noe annet en stund :)
 
Viktig å kose seg litt også. Roe ned gjør godt for kropp og sinn :)
 
CD 5

Hadde litt blødninger når jeg stod opp i dag, men ser for meg at det er siste restene etter tr. (Håper det i alle fall)

Jeg er så klar for kosetid med kjæresten og da er den Sørensen tr i veien :p
En uke til fertilt vindu åpner seg og jeg er så spent på om vi kan få en liten spire til å sitte.
Er så utrolig glad, lykkelig, optimistisk og klar for en baby. <3

I mitt forhold så er det dessverre slik at jeg er pådriveren for sex og han ikke er så mye det. (Tror vi har snudd rollene en del) Andre som sliter med det, eller er det bare mitt forhold som er rart :-/

Men har gitt han klar beskjed at det ikke er aktuelt å si nei nå, for baby skal vi ha (han vil ha baby like mye som meg :p)
Så nå er han heldigvis innstilt på mye humping framover og da blir jo denne frøkna veldig fornøyd :-D
 
Back
Topp