Ønsket om en minsteskatt <3 Bittelillebror er født!

Vi rakk ikke å komme oss til uke 26, minstebror ble født i går kveld, 25+3. Fødselen lot seg ikke stoppe, men vi fikk utsatt den en del timer slik at vi rakk litt lungemodning og noen timer med magnesiumdrypp, det var verdifulle timer.

Minstebror er stabil og har det etter forholdene bra. Det føles helt uvirkelig at han er her allerede, og overveldende. Tenk at lillestorebror nå er en bitteliten storebror. :Heartblue
Minstebror ligner på ham. De har samme nese og overleppe, det er så fint å se. Og begge har arvet pappas lange bein og føtter.

Nå må han vokse seg stor så vi kan få han med oss hjem. Han bare overleve!
Gratulerer så mye igjen, med den fineste minste lillebroren :Heartred dette skal gå bra!!:Heartblue

Minstebror hadde hastverk og ville ut å hilse på mamma og pappa :Heartblue Gratulerer så mye med bittelille gutten:wav:love017:cool05:dance011:gen014:greet008:dance018:smiley-bounce012:dummy::binkybaby:love7:Heartblue Dette SKAL gå bra❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kan tipse deg om brukeren "Krølle":)
Hun har fått barn i uke 25 to ganger, tror jeg. Første gang var med lille Rolf, tråden hans finner du igjen inne på august2018. Der oppdaterte hun Jevntlig fra han ble født og videre til han ble 1 år, mener jeg❤️

Vi rakk ikke å komme oss til uke 26, minstebror ble født i går kveld, 25+3. Fødselen lot seg ikke stoppe, men vi fikk utsatt den en del timer slik at vi rakk litt lungemodning og noen timer med magnesiumdrypp, det var verdifulle timer.

Minstebror er stabil og har det etter forholdene bra. Det føles helt uvirkelig at han er her allerede, og overveldende. Tenk at lillestorebror nå er en bitteliten storebror. :Heartblue
Minstebror ligner på ham. De har samme nese og overleppe, det er så fint å se. Og begge har arvet pappas lange bein og føtter.

Nå må han vokse seg stor så vi kan få han med oss hjem. Han bare overleve!
Gratulerer med bittelille!!! :Heartblue dette MÅ bare gå bra!! Har dere i tankene og krysser fingre og tær og alt som krysses kan for dere ❤️❤️❤️

Kommer til å tenke på dere i jula. Selv om vi ikke kjenner hverandre utenfor forumet, så føler jeg på et fellesskap med deg og flere i "vi som har mistet-klubben", så jeg føler på et følelsesmessig engasjement. Klem.

Tusen, tusen takk, dere. :Heartblue

Lille minstebror er fortsatt ganske stabil, og viser seg å være veldig sterk. Han er allerede flyttet over fra respirator til c-pap, og det har gått veldig fint. Det kan hende han må bytte tilbake igjen for å få hvilt seg litt, men enn så lenge puster han en del selv.

Jeg har ikke holdt ham enda, men håper at jeg kan gjøre det veldig snart. :Heartblue Vi må bare være sikre på at han tåler det, all stimuli og alle inntrykk er jo veldig overveldende for en så umoden hjerne og kropp.

IMG_8587.jpeg

Lille minstebror er fortsatt ganske stabil, og viser seg å være veldig sterk. Han er allerede flyttet over fra respirator til c-pap, og det har gått veldig fint. Det kan hende han må bytte tilbake igjen for å få hvilt seg litt, men enn så lenge puster han en del selv.

Jeg har ikke holdt ham enda, men håper at jeg kan gjøre det veldig snart. :Heartblue Vi må bare være sikre på at han tåler det, all stimuli og alle inntrykk er jo veldig overveldende for en så umoden hjerne og kropp.

Vis vedlegget 451171
Herre min! Har du sett noe så lite❤️ gratulerer så mye. Sender deg mange juleklemmer og krysser fingrene for at lille minste bror, er en liten fighter som vokser seg stor og sterk. Det tyder jo veldig bra at at han allerede er over på c-pap❤️
Gratulerer igjen❤️

Vis vedlegget 451171

Så søøøøt og bittebitteliiiiten, han er :Heartblue :binkybaby :love017 Sender dere mange, mange klemmer og dette SKAL gå bra❤️

Back
Topp