Jeg sier bare: En tung og en gledens dag om hverandre... Blandede følelser er ikke til å unngå. Klem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var en litenstor seier å komme forbi 22+0. Hver dag teller.Så fantastisk, babyen skal være der i mange uker til!! Men utrolig deilig vil jeg tro, å være forbi uke 22
Skjønner godt det er trist og vondt med sånne dager
Mye blandede følelser, ja.Jeg sier bare: En tung og en gledens dag om hverandre... Blandede følelser er ikke til å unngå. Klem!
Ja, endelig. Følte tiden stoppet helt opp i uke 21.Endelig 22+0. For hver dag som går, blir det tryggere og tryggere. Håper det føles litt bra, selv om sorgen over broren aldri går bort. Klem.
Uff så ekkelt å føle på det. Bra alt er i orden blir sikkert veldig fint på UL i morgen!Vi har kommet til 22+3, og i morgen skal vi på ultralyd igjen. Håper han har vokst helt perfekt, han er i alle fall veldig aktiv nå.
Han hadde noen dager med lange stille-perioder hvor jeg trodde han var død, så vi bestilte en doppler. Nervene er helt tynnslitte.
Tror jeg har fått bekkenløsning også, det er så utrolig vondt å gå. Sitter med varmeflaske mellom beina nå.
Tenker at alt er verdt det om minstebror bare overlever.
Ja, jeg hadde en doppler sist og, men den var så dårlig, slo seg bare av etter en veldig kort stund, så den kastet vi bare når han døde. Utsatte det lenge å kjøpe ny, tenkte jeg skulle klare meg uten.Uff så ekkelt å føle på det. Bra alt er i orden blir sikkert veldig fint på UL i morgen!
Og skjønner du kjøpte Doppler, jeg brukte også Doppler da jeg var gravid
Skjønner du ville ha en! Hvilken type hadde dere sist, og hvilken kjøpte dere nå?Ja, jeg hadde en doppler sist og, men den var så dårlig, slo seg bare av etter en veldig kort stund, så den kastet vi bare når han døde. Utsatte det lenge å kjøpe ny, tenkte jeg skulle klare meg uten.
Det er den vi har nå også, den fungerer veldig bra! Sist kjøpte jeg en billig på cdon, tror jeg det var. Den var håpløs.Skjønner du ville ha en! Hvilken type hadde dere sist, og hvilken kjøpte dere nå?
Jeg brukte denne, og var så fornøyd husker jeg brukte den for å klare å begrense ultralydene til hver tredje uke
Contec Baby Sound C Fetal Doppler - Ultralydsmonitor til gravide
Ultralydmonitor i lommeformat - egnet for hjemmebruk etter ca. uke 12-15 av svangerskapet. Enkel å bruke for å lytte til babyens hjerteslag. Gratis Frakt.www.billige-tester.no
Bra du kjøpte denne nå. Jeg hørte han hver eneste gang da han levde, fra veldig tidlig avDet er den vi har nå også, den fungerer veldig bra! Sist kjøpte jeg en billig på cdon, tror jeg det var. Den var håpløs.
Spilte dere det inn eller filmet det? Det gjorde vi, og nå har de fått bulid a beat i Oslo og der kan man lage bamse med lyd inni!Bra du kjøpte denne nå. Jeg hørte han hver eneste gang da han levde, fra veldig tidlig av
Åå, så fint!! Ja vi spilte inn faktisk, men har ikke klart å se på den, synes det er så tristSpilte dere det inn eller filmet det? Det gjorde vi, og nå har de fått bulid a beat i Oslo og der kan man lage bamse med lyd inni!
Så fin jeg ser at han ligner på storebror, så utrolig koselig22+4, ultralyd gikk veldig fint. Minstebror har vokst helt perfekt og er nå ca 585 gram. Han er i følge målingen 7% over gj.snittet, jeg håper han fortsetter å vokse så fint. Vi har ny kontroll om 14 dager.
Vårt neste delmål er å nå uke 24+0.
Vi ser fremdeles at han ligner på lillestorebror, samme overleppe og nese.
På søndag skal jeg pynte med litt julepynt på graven hans. Gruer meg fortsatt til jul uten ham.
Vis vedlegget 449497Vis vedlegget 449498
Det skjønner jeg. Men veldig fint å ha til senere.Åå, så fint!! Ja vi spilte inn faktisk, men har ikke klart å se på den, synes det er så trist
Så fin jeg ser at han ligner på storebror, så utrolig koselig