Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Testa I dag tidlig, og den var blenda gitt.... Hadde det egentlig på følelsen, kjenner liksom på meg at TR er på gang... Men skuffet blir man jo likevel :oops:

Enig med Sitronjenta. Så kjipt. Selvfølgelig er det skuffende hver gang TR kommer. Hun er den teiteste tanta jeg vet om
 
Så kjipt :(

Men, da er en ny pp snart i gang! Hvis ikke du tester postitivt litt seinere, da. Spennende med ny pp også :) Med tanke på barnehageplass etc er det jo mer praktisk om ungen er født litt utpå sommeren også, sånn for å prøve å se den lyse siden. Skjønner du ble skuffa, da.

Takk for oppmuntrende ord :Heartred
Har veldig på følelsen at TR kommer nå...
Har ikke noe imot sommer baby jeg altså, funker det også :happy:
Trøster meg med at vi får litt hjelp av gynekologen etterhvert:shy:
 
Enig med Sitronjenta. Så kjipt. Selvfølgelig er det skuffende hver gang TR kommer. Hun er den teiteste tanta jeg vet om

Skriver under på den!
Er litt ekstra skuffet nå fordi jeg hadde skikkelig trua på denne pp'n...
Har gått et helt år og vært gravid to ganger, men ingen baby.... Det tar litt på etterhvert :oops:
 
Skjønner godt at det tar på etter hvert med denne lange prøveperioden. Godt å vite at gynekologen skal hjelpe etter hvert :Heartred
 
CD 31, 12 eller 13 dpo
Ok... Blenda test i dag. Håper TR kommer i morgen eller torsdag, da funker ting i alle fall :p
Tok blodrøde for progesteron denne uka, så håper jeg får svar på den snart.
Blir også en blodprøve på dag 3 av neste syklus for å sjekke at alle nivåer av ting er som det skal :happy: Mulig det blir en liten sjekk av mannen også... Nå er vi utålmodige :shy:
 
CD 2, pp 5 etter MA
Endelig kom TR og vi er klare for neste pp:happy:
Litt skuffet ble man jo, men man må prøve videre :)
Har tatt flere blodprøver I dag, for å sjekke at alle nivåer er som de skal. Fikk samtidig svar på progesteron prøven, og den var fin, så det betyr at jeg har eggløsning :woot:

Nå har jeg satt igang med en haug av ulike tips og råd jeg har fagnget opp :hilarious:
- en gulrot hver dag, skal være bra med betakaroten
- multivitaminer med jod og folat
- omega 3 og omega 6
-et glass Biola hver dag(for melkesyrebakterier)
- grapefruktkjerne ekstrakt for eggløsningsslim
-salvie te for en stabil syklus

Mannen tar sink

Jeg ler meg ihjel av meg selv, men det skader ikke å prøve :hilarious: tør ikke å prøve wild yam og disse tingene da jeg er redd det kan gjøre mer skade enn nytte...

NÅ skal vi få laget en spire :D:laughing001
 
CD 2, pp 5 etter MA
Endelig kom TR og vi er klare for neste pp:happy:
Litt skuffet ble man jo, men man må prøve videre :)
Har tatt flere blodprøver I dag, for å sjekke at alle nivåer er som de skal. Fikk samtidig svar på progesteron prøven, og den var fin, så det betyr at jeg har eggløsning :woot:

Nå har jeg satt igang med en haug av ulike tips og råd jeg har fagnget opp :hilarious:
- en gulrot hver dag, skal være bra med betakaroten
- multivitaminer med jod og folat
- omega 3 og omega 6
-et glass Biola hver dag(for melkesyrebakterier)
- grapefruktkjerne ekstrakt for eggløsningsslim
-salvie te for en stabil syklus

Mannen tar sink

Jeg ler meg ihjel av meg selv, men det skader ikke å prøve :hilarious: tør ikke å prøve wild yam og disse tingene da jeg er redd det kan gjøre mer skade enn nytte...

NÅ skal vi få laget en spire :D:laughing001


Det skader ihvertfall ikke å prøve disse rådene du har fanget opp. jeg selv går på disse Gravid kosttilskuddet nå i pp.. mulig jeg skal teste et glass biola om dagen. og skal ihvertfall prøve å gi mannen sink :hilarious:
Godt å høre at du har EL. skal krysse fingrene for at det sitter denne PP. :D
 
Nå håper jeg så inderlig at du blir gravid igjen snart! Som Tigertrine skriver over, skader det i hvert fall ikke med de tipsene du skal teste ut :D

Jeg tenkte over to ting da vi prøvde, det ene var at jeg har lest at det er lurt å være mye ute i dagslys, at det på en eller annen måte kan gjøre en mer fruktbar, det andre var et tips om å spise ananas i dpo-land. Jeg liker både å gå tur og å spise ananas, så det var ikke noe stress å omfavne de rådene :D

Hvordan går det ellers?
 
Det skader ihvertfall ikke å prøve disse rådene du har fanget opp. jeg selv går på disse Gravid kosttilskuddet nå i pp.. mulig jeg skal teste et glass biola om dagen. og skal ihvertfall prøve å gi mannen sink :hilarious:
Godt å høre at du har EL. skal krysse fingrene for at det sitter denne PP. :D

Ei, det er jo ufarlig å prøve det jeg har valgt meg ut :happy: nå er jeg optimistisk på at det blir baby snart :Heartred
Hvordan går det med deg?
 
Nå håper jeg så inderlig at du blir gravid igjen snart! Som Tigertrine skriver over, skader det i hvert fall ikke med de tipsene du skal teste ut :D

Jeg tenkte over to ting da vi prøvde, det ene var at jeg har lest at det er lurt å være mye ute i dagslys, at det på en eller annen måte kan gjøre en mer fruktbar, det andre var et tips om å spise ananas i dpo-land. Jeg liker både å gå tur og å spise ananas, så det var ikke noe stress å omfavne de rådene :D

Hvordan går det ellers?

Jeg må jo prøve :Dog da blir prøvingen litt morsommere :hilarious: Jeg har jo satt igang med trening igjen, men kanskje jeg skal begynne å gå en tur litt oftere :) Det er jo deilig om høsten:joyful:

Det går greit, var helt ok å starte på jobb etter ferien. Har veldig lyst på ny jobb, det sloter litt på at jeg nesten bare kobber kveld nå:confused: Prøver å være optimistisk, får vel noe nytt før eller siden :oops:
Hva med deg? :joyful:
 
Jeg må jo prøve :Dog da blir prøvingen litt morsommere :hilarious: Jeg har jo satt igang med trening igjen, men kanskje jeg skal begynne å gå en tur litt oftere :) Det er jo deilig om høsten:joyful:

Det går greit, var helt ok å starte på jobb etter ferien. Har veldig lyst på ny jobb, det sloter litt på at jeg nesten bare kobber kveld nå:confused: Prøver å være optimistisk, får vel noe nytt før eller siden :oops:
Hva med deg? :joyful:

Helt enig, det er morsommere med litt sånn testing av tips :D Så bra at du er i gang å trene igjen! Vi har prøvd, men har blitt veldig lite :/ Skjerpings snart! Men ja, det er jo veldig deilig å gå tur på høsten, i hvert fall når det ikke regner :D

Skjønner godt at det sliter på å bare jobbe kveld :/ Det høres slitsomt ut, og særlig når du har litt reisevei i tillegg. Men ja, så lenge du fortsetter å søke, så dukker det helt sikkert opp en jobb som passer deg bedre om ikke altfor lenge :)

Det går fint med meg, litt tungt å være tilbake på jobb etter ferie, men det er litt godt å være i gang igjen også, og tida går veldig fort med jobb hver dag. Ellers er jeg stort sett ganske sliten, så jeg er nok ikke den gøyeste å henge med for tida :p
 
CD 7
TR har forlatt åstedet for flere dager siden, og jakten på El starter snart!:dance011
Har bestilt EL-tester denne mnd, fordi både mannen og jeg ble gira da testene mine var så fine:DAlle blodprøver var fine, så jeg er i alle fall good to go:gen053
Planen er å få tatt sædprøve av mannen, men det er visst litt styr siden de ikke tar det der jeg har vært undersøkt, så vi må ha henvisning.

Sist pp kom El på CD 19, så er jo enda en stund til...i mellomtiden spiser jeg gulrot og drikker grapefruktkjerne ekstrakt for harde livet:hilarious:
Er ikke så fan av den salvie teen, er sykt mye styr syns jeg:wacky:

Mannen har forøvrig bursdag om to uker, så tar imot gavetips med takk:D:D
 
CD 11
Altså, sist pp fikk jeg EL ca CD 19. I dag har jeg skikkelig eggløsnings stikking i ene siden, akkurat sånn som jeg hadde et par dager før sist el, bare på motsatt side..
Før jeg hadde MA var EL på CD 14. Tror jeg må begynne med El tester i morgen altså, har bestilt en liten haug, så har nok :hilarious:
Vi burde egentlig bare ha sex annenhver dag resten av syklusen :p
 
CD 11
Altså, sist pp fikk jeg EL ca CD 19. I dag har jeg skikkelig eggløsnings stikking i ene siden, akkurat sånn som jeg hadde et par dager før sist el, bare på motsatt side..
Før jeg hadde MA var EL på CD 14. Tror jeg må begynne med El tester i morgen altså, har bestilt en liten haug, så har nok :hilarious:
Vi burde egentlig bare ha sex annenhver dag resten av syklusen :p
Spennende dager! Hvordan er testene? Høres ut som du er i en fruktbar periode :)
 
Lykke til denne PPen! :smiley-angelic001
Venter selv på tr nå...
 
CD 15
Hva sier dere, positiv?
Tatt kl 5 i dag tidlig :hilarious:
Skjønner ikke helt da, hadde stikkinger lørdag og søndag og EL slim søndag og mandag. Men det stemmer kanskje med positiv test i dag? Tok ikke i går kveld

Skal til gynekologen min sammen med mannen i dag, mulig det blir sædprøve på han, får se hva hun sier spennende tider :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20190911_045822.jpg
    IMG_20190911_045822.jpg
    16,9 KB · Visninger: 112
Back
Topp