Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Fullstendig enig i det. Skjønner godt frykten for å bli dårlig i ny jobb. Men siden du har gått direkte fra den forrige jobben din til den nye (uten fridager, bortsett fra helg), har du i hvert fall fulle sykepengerettigheter fra dag 1, så lenge du har sykmelding. Får nå håpe at formen holder seg grei hvis du blir gravid nå, da :) Ble du veldig dårlig sist?

Ser den, det er kanskje greit å ikke teste for tidlig også ... Hvor mange dpo er du nå, ca?

Jeg går rett over ja, er jo samme firma, bare annen avdeling :)
Uansett så visste jeg jo ikke at jeg skule få jobbtilbud da vi prøvde denne mnd engang, så det er jo ikke noe å bli sur for egentlig :p er vel heller ikke vits å lage problemer som ikke har oppstått :hilarious:

Jeg var helt syyykt sliten fra ca uke 6, var helt sykt faktisk! Og mye uggen liksom. Var 50%sykemeldt fra uke 7 eller noe helt til vi mistet i uke 11. Har en veldig operativ jobb, kan være vanskelig å få tatt en pause, i hvertfall hvis ikke folk vet at man er gravid, da kan det virke som unnasluntring..
Er vel 9 dpo i dag, så 10 i morgen. Er så sykt nysgjerrig også:hilarious: føler det er mye rart som skjer nå i alle fall, er så trøtt og litt småkvalm, blir helt tullete :hilarious:
 
Jeg går rett over ja, er jo samme firma, bare annen avdeling :)
Uansett så visste jeg jo ikke at jeg skule få jobbtilbud da vi prøvde denne mnd engang, så det er jo ikke noe å bli sur for egentlig :p er vel heller ikke vits å lage problemer som ikke har oppstått :hilarious:

Jeg var helt syyykt sliten fra ca uke 6, var helt sykt faktisk! Og mye uggen liksom. Var 50%sykemeldt fra uke 7 eller noe helt til vi mistet i uke 11. Har en veldig operativ jobb, kan være vanskelig å få tatt en pause, i hvertfall hvis ikke folk vet at man er gravid, da kan det virke som unnasluntring..
Er vel 9 dpo i dag, så 10 i morgen. Er så sykt nysgjerrig også:hilarious: føler det er mye rart som skjer nå i alle fall, er så trøtt og litt småkvalm, blir helt tullete :hilarious:


Åh, hadde ikke fått med meg at det var samme firma! Men det er veldig kjekt, da :) Haha, nei, det er ikke noe poeng i å ta sorgene på forskudd!

Huff, du var såpass dårlig, ja! Skjønner godt at en heller må ha sykmelding enn å virke som en sluntrer unna. Sånn sett er jeg heldig med kontorjobb, det er ikke like synlig for kollegene hvis jeg jobber sakte en dag, liksom. Men det blir lengre dager på meg, da, for vi får tildelt like mye hver dag og jeg blir så stressa av å henge etter :p

Åh, så utrolig spennende dette er!! Jeg testa positivt 9 og 10 dpo. Men man kan jo fortsatt teste negativt og fortsatt være gravid også, så ser behovet for å vente litt. Likevel, da! Vet ikke om jeg hadde klart det, med de følelsene som du har nå! Kjenner jeg (igjen) har ordentlig troa på denne pp’n :D Blir veldig spennende når du tester.
 
Takk for det. men begynte å spotte litt når jeg var på do nå. Så da får jeg begynne å forberede meg til en ny PP
Åh :( Jaja, greit om tr endelig kommer også, det er så kjipt å vente i ingenmannsland uten å vite noe. Da vet man i hvert fall hva man har å forholde seg til.
 
Åh :( Jaja, greit om tr endelig kommer også, det er så kjipt å vente i ingenmannsland uten å vite noe. Da vet man i hvert fall hva man har å forholde seg til.

ja det er sant. mellomtiden med ventingen som er verst. da forbereder jeg meg på en ny pp og krysser fingrene for at det endelig er min tur snart.
 
Åh, hadde ikke fått med meg at det var samme firma! Men det er veldig kjekt, da :) Haha, nei, det er ikke noe poeng i å ta sorgene på forskudd!

Huff, du var såpass dårlig, ja! Skjønner godt at en heller må ha sykmelding enn å virke som en sluntrer unna. Sånn sett er jeg heldig med kontorjobb, det er ikke like synlig for kollegene hvis jeg jobber sakte en dag, liksom. Men det blir lengre dager på meg, da, for vi får tildelt like mye hver dag og jeg blir så stressa av å henge etter :p

Åh, så utrolig spennende dette er!! Jeg testa positivt 9 og 10 dpo. Men man kan jo fortsatt teste negativt og fortsatt være gravid også, så ser behovet for å vente litt. Likevel, da! Vet ikke om jeg hadde klart det, med de følelsene som du har nå! Kjenner jeg (igjen) har ordentlig troa på denne pp’n :D Blir veldig spennende når du tester.

Jeg får vel bare være ærlig om det hvis vi skulle være heldige denne gangen og jeg blir dårlig :happy:
Jeg må smått innrømme at jeg har litt troa jeg også, så da blir det jo ekstra spennende :nailbiting:
 
CD 27, 10 dpo, kanskje 9..
Tok en tidlig test i dag tidlig, blenda :pompus::banghead:
Første dag på jobb gikk fint da :happy:
 
Æsj, så kjipt :( Men fortsatt fullt mulig å få en positiv test snart!

Så bra at første dag på ny jobb gikk fint! :D

Ja, jeg vet det er tidlig, men mistet alt håp med en gang, og føler at TR er på vei :hungover: Klarer å tenke fornuftig så og si hele tiden, utenom i Testetiden, da blir jeg helt koko :hilarious:

I dag gikk jeg til og fra jobb :DDet er jo helt fantastisk :joyful:
 
Ja, jeg vet det er tidlig, men mistet alt håp med en gang, og føler at TR er på vei :hungover: Klarer å tenke fornuftig så og si hele tiden, utenom i Testetiden, da blir jeg helt koko :hilarious:

I dag gikk jeg til og fra jobb :DDet er jo helt fantastisk :joyful:
Så deilig å kunne gå til jobb!! :D Det er jo en helt annen verden enn det har vært for deg hittil!

Skjønner deg så godt, en tror jo at håpet er ute med en gang det kommer en negativ test, nesten uansett hvor tidlig det er :p Men selv om det var skuffende med negativ test, så er det fortsatt fullt lov å håpe!
 
Så deilig å kunne gå til jobb!! :D Det er jo en helt annen verden enn det har vært for deg hittil!

Skjønner deg så godt, en tror jo at håpet er ute med en gang det kommer en negativ test, nesten uansett hvor tidlig det er :p Men selv om det var skuffende med negativ test, så er det fortsatt fullt lov å håpe!

Ja, det blir virkelig deilig å slippe å sitte i kø hver dag :joyful:
Tror muligens du hadde ledd hvis du hadde sett meg sitte der å lyse på testen med lommelykt for å se etter strek :hilarious:
 
Ja, det blir virkelig deilig å slippe å sitte i kø hver dag :joyful:
Tror muligens du hadde ledd hvis du hadde sett meg sitte der å lyse på testen med lommelykt for å se etter strek :hilarious:
Haha :D Måtte le bare av å se for meg at du sitter og lyser på testen med lommelykt :D

Har du testa mer nå?
 
Haha :D Måtte le bare av å se for meg at du sitter og lyser på testen med lommelykt :D

Har du testa mer nå?

Jeg måtte le litt selv jeg altså :hilarious:
Vet du, TR kom nå i dag, litt før jeg hadde forventet... Så ble en 28 dagers syklus, og jeg krysser fingrene for at den holder seg på 28 heretter:woot: Hatt over 30 dager siden MAen, så det hadde vært deilig med kortere.
Skal prøve en annen type eggløsningstest neste pp:)
 
Jeg måtte le litt selv jeg altså :hilarious:
Vet du, TR kom nå i dag, litt før jeg hadde forventet... Så ble en 28 dagers syklus, og jeg krysser fingrene for at den holder seg på 28 heretter:woot: Hatt over 30 dager siden MAen, så det hadde vært deilig med kortere.
Skal prøve en annen type eggløsningstest neste pp:)

Æsj, kjipt med tr, men da er snart ny pp i gang :D Høres lurt ut å bruke en annen eggløsningstest, virker jo ikke som dere treffer helt på den. Hva slags har du brukt hittil? Jeg brukte babyplan, og de funka fint på meg :) Men det varierer sikkert etter hormonnivå hos hver enkelt etc hvor gode de er til å finne toppene? Nå bare spekulerer jeg, kan ingenting om det :p
 
CD 4
Ny pp, en veldig beskjeden tante denne gangen o_O Har siden jeg hadde MA hatt helt syke blødninger, men denne gangen var det veldig lite i forhold...
Får ikke helt eggløsning til å stemme med TR, ble en veldig kort lutealfse hvis det stemmer... Velger å ikke spekulere så mye i det, blir bare bekymret.. Tenker at vi prøver ut året også får vi hjelp av gynekologen min til å bestemme El hvis det ikke går til da :)
Mannen har levert sædprøve denne uka, og jeg ber inderlig om at den er i orden, hvis ikke er jeg redd selvtilliten hans får en knekk :sorry:
Har bestilt clear Blue eggløsningstest med dobbel hormonindikator, så håper det kan hjelpe oss litt på vei :)
 
Æsj, kjipt med tr, men da er snart ny pp i gang :D Høres lurt ut å bruke en annen eggløsningstest, virker jo ikke som dere treffer helt på den. Hva slags har du brukt hittil? Jeg brukte babyplan, og de funka fint på meg :) Men det varierer sikkert etter hormonnivå hos hver enkelt etc hvor gode de er til å finne toppene? Nå bare spekulerer jeg, kan ingenting om det :p

Jeg har også brukt babyplan sine strimler til nå. Syns det er vanskelig å tyde strimmeltester, så har bestilt clear blue med dobbel hormonindikator, og håper det skal gjøre susen :happy: I dag har jeg en sånn dag hvor jeg er skikkelig utålmodig, og lengter etter positiv test... :shy: Går mye opp og ned må jeg si :hungover: Får prøve å fokusere på jobben og fysisk aktivitet fremover mot el og ny ikm... :oops:
Hvordan er det med deg? :joyful:
 
Søndag kveld... CD 5, pp 6 etter MA :hungover:
Advarer herved om klaging i følgende innlegg!

Tankene surrer ekstra mye i kveld... Jeg føler stor sett at jeg/vi takler prøvingen greit, men akkurat i dag....blæ...måtte si det til mannen i sta, I dag klarer jeg bare å tenke på at jeg vil være gravid... Vente på en liten hjerteknuser som vokser i magen...:dummy:Har stor tro på at vi får det til til slutt, men nå er jeg utålmodig...:hungry:

Sluttet på piller 1.august 2018, vært gravid to ganger... Ingen baby :confused005
Jeg følger en blogger som har 6 barn, og i dag annonserte hun at de venter nr. 7...nr 6 er vel rundt 8-9mnd...og selv om jeg for all del unner disse folkene alle de barnene de måtte ønske seg, så kjenner jeg at jeg blir frustrert over at noen kan "poppe" ut 7 på rad uten at andre kan få en engang...

Vi er inni en ny PP nå, og TR er snart borte, så vi prøver selvsagt at vi kan denne mnd også..henter ny motivasjon fra et lager som på mystisk vis fylles opp på nytt:smiley-angelic001:hug003
Håper på en spire, en liten førjulsglede:Heartred
Hva sier dere, hadde det ikke vært en koselig julegave til til kommende besteforeldre, tanter og onkler? :Heartred
Vi går for det:Heartbigred:santa:rendeer
 
CD 12
Begynte med clear blue eggløsningstest i dag, klarte selvfølgelig ikke å lese bruksanvisningen skikkelig, så den ble ikke lest av :p tok samtidig en babyplan, og den er nesten positiv :)

Tiden har gått så fort de siste ukene med ny jobb, så har ikke rukket å tenke så mye på prøvingen, og det har vært litt deilig :happy:
Det som er enda deiligere, er at vi har en ferieuke igjen som vi skal ta om 3 uker :D La nedtellingen begynne :joyful::hilarious:
 
Søndag kveld... CD 5, pp 6 etter MA :hungover:
Advarer herved om klaging i følgende innlegg!

Tankene surrer ekstra mye i kveld... Jeg føler stor sett at jeg/vi takler prøvingen greit, men akkurat i dag....blæ...måtte si det til mannen i sta, I dag klarer jeg bare å tenke på at jeg vil være gravid... Vente på en liten hjerteknuser som vokser i magen...:dummy:Har stor tro på at vi får det til til slutt, men nå er jeg utålmodig...:hungry:

Sluttet på piller 1.august 2018, vært gravid to ganger... Ingen baby :confused005
Jeg følger en blogger som har 6 barn, og i dag annonserte hun at de venter nr. 7...nr 6 er vel rundt 8-9mnd...og selv om jeg for all del unner disse folkene alle de barnene de måtte ønske seg, så kjenner jeg at jeg blir frustrert over at noen kan "poppe" ut 7 på rad uten at andre kan få en engang...

Vi er inni en ny PP nå, og TR er snart borte, så vi prøver selvsagt at vi kan denne mnd også..henter ny motivasjon fra et lager som på mystisk vis fylles opp på nytt:smiley-angelic001:hug003
Håper på en spire, en liten førjulsglede:Heartred
Hva sier dere, hadde det ikke vært en koselig julegave til til kommende besteforeldre, tanter og onkler? :Heartred
Vi går for det:Heartbigred:santa:rendeer

Kjenner meg sånn igjen i alt du skriver. Helt ok å klage litt tenker nå jeg;) Kjempemange vennepar, kollegaer og bekjente som har blitt gravide med nr.1 og noen er allerede godt i gang med nr.2 mens vi strever på og ikke har fått til noe som helst. Til tross for at vi startet å prøve tidligere enn de fleste.
Helt surrealistisk at noen er i gang med sitt barn nr.7!:woot: Sluttet på pillen i november 2017 her..så kjenner på et stort savn, og begynner å bli veeeldig utålmodig.

Du beskriver det så bra, et lager som på mystisk vis fylles opp igjen gang på gang.
Helt enig! En førjulsglede hadde virkelig vært noe!:santa:rendeer:Heartred Kjente jeg ble ekstra motivert etter jeg leste innlegget ditt :)

Så deilig med en ferieuke:happy: Det har vi også snart, så akkurat nå er det det vi ser fram til. Må hele tiden ha noe å se fram til oppi alt dette:p
 
Back
Topp