Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatering 4+0
Da fikk jeg akkurat telefon fra Riksen, som kunne gratulere meg med graviditet! Det var så utrolig godt å høre noen andre bekrefte det, så her satt tårene løst. Tenk at det gikk?? Jeg føler meg ekstremt takknemlig, og tar det virkelig ikke for gitt. Jeg vet at det fremdeles kan gå galt, men jeg prøver å nyte øyeblikket og tillater meg nå å feire Dette har jeg drømt om i 2 år.
Hcg-verdiene var fine ifølge sykepleieren, med et resulatat på 186. Jeg spurte i hvilken grad jeg kunne senke skuldrene, og da sa hun at prøver på dette tidspunktet som viste HCG på over 75 hadde de veldig stor tro på. Så den tar jeg for god fisk
TU blir om 4 uker, da er jeg 8 uker på vei. Måtte den neste måneden gå fort
Jeg kunne slutte på Crinone-gel fra i dag av, men det syns jeg er litt skummelt faktisk. Leser jo selvfølgelig om de som har fått beskjed om å gå på det frem til uke 10, og da blir jeg litt usikker. Noen erfaringer der ute på dette?
Tusen takk Kliper meg i armen hver dag! Så glad for å høre at du får innsett i Juni Piana, håper du kommer snarlig etterÅå, så herlig! Gratulerer så mye
Tusen takk Kliper meg i armen hver dag! Så glad for å høre at du får innsett i Juni Piana, håper du kommer snarlig etter
Tusen takk Ja, det var skikkelig deilig å få den i dag, føles ut som en stor milepæle er nådd! Tenk at du skal ha tvillinger, jeg kommer fremdeles ikke over det!! Gleder meg til jeg også skal på TU, bare 2+5 dager igjen.. Føles ut som en evighetSå koselig å lese alt går bra! Og gratulerer så mye med 3+! Allerede til og med! da må du ha høye fine verdier!
Det er absolutt en stor milepæle!Tusen takk Ja, det var skikkelig deilig å få den i dag, føles ut som en stor milepæle er nådd! Tenk at du skal ha tvillinger, jeg kommer fremdeles ikke over det!! Gleder meg til jeg også skal på TU, bare 2+5 dager igjen.. Føles ut som en evighet
Tusen takk, du har helt rett. En ting er alle de som er uheldige å mister, men tenk på alle de som lykkes også. Hvorfor skal ikke jeg være en av de?Gratulerer med det lille blåbæret dit
Jeg skjønner at du vil ha symptomer for å være litt sikrere på graviditeten. Men kanskje du kan snu det til noe positivt, og at du er heldig som ikke får så mange vonter under svangerskapet
Du skal heller ikke ha dårlig samvittighet for å skrive om bekymringene dine her, det er din dagbok og dine tanker. Vi heier alle sammen på deg, og det lille blåbæret dit. Håper det hjelper å skrive av seg noen av bekymringene, og at du får noen fine dager fremover
Oppdatering 7+5
I dag har jeg fått sett og hørt verdens nydeligste hjerteslag
Vis vedlegget 330024
Den lille utvikler seg akkurat som han eller hun skal, og det er fascinerende å tenke på at alt dette foregår inne i kroppen min, as we speak. Babyen ble målt til 14mm, plommesekken er på vei bort og morkaka har nå begynt å etablere seg. Livmora mi ligger visst litt på skrå og bakovervendt, men det hadde ingenting å si annet enn at jeg kanskje begynner å vise mage litt senere. En utrolig fin opplevelse
Tusen hjertelig takk Velkommen skal du være, veldig hyggelig at det er noen innom å leser litt i ny og neSå herlig å lese dagboken din! Her vil jeg følge med! Så gode nyheter med et lite hjerte som banker Gratulerer så mye!
Fantastisk lesning!!!Oppdatering 9+5
Nå er det en stund siden sist oppdatering, og det skyldes nok en kombinasjon av sommerferie og litt redusert form! Jeg har siden sist vært en del kvalm, spesielt hvis jeg ikke spiser ofte (så nå om dagen føler jeg at jeg ikke gjør annet ).. Jeg er veldig trøtt og tiltaksløs, det føles ut som noen har sugd all energi ut av kroppen min! Det er mye jeg har lyst til å gjøre i løpet av sommeren, men dette blir nok en ganske rolig ferie da jeg har alle intensjoner om å lytte på kroppen.
Siden vi ferierer sammen med nær familie har vi valgt å dele nyheten, og det er noe av det koseligste jeg har opplevd på lang tid. Tårene satt løst hos de alle fleste, og den kommende bestemoren knakk fullstendig sammen når hun skjønte at hun får sitt første barnebarn Litt tidlig å dele nyheten allerede, men som samboeren min så fint sa; hvorfor skal vi eventuelt dele sorgen i ettertid, når vi ikke kan dele gleden mens den varer? Vi har stor tro på at dette går veien, og nå håper jeg de siste 2 ukene flyr avgårde!