Ønsket om å bli mamma

Oppdatering - 7dpo, 5dpt.
I dag er det en uke siden uttak, og tiden har faktisk gått fort de siste dagene. Har vært bevisst på at dagene kan føles lange, så har fylt opp med masse planer. Det hjelper også at sola skinner :happy:

Jeg tok en tidlig graviditetstest i dag (for å sjekke at Otrivellen er ute av kroppen), og fikk en svaaak svak strek. Noe som gir mening, siden det i dag er 9 dager siden jeg satt den. Tenker å teste til helgen, og ber på mine knær om at den er positiv :Heartred Jeg merker at samboer også er spent, da vi noen ganger tillater oss å drømme om hvordan vi evt. skal fortelle det til venner og familie. Fint å være i drømmeland, men er smertelig klar over at det kanskje er nettopp det; en drøm..
Masse masse lykke til med testingen! Jeg tror du er gravid!:joyful::Heartbigred
 
Oppdatering - 9dpo, 7dpt.

Jeg har begynt å teste litt hver dag, selv om jeg egentlig har blitt enig med samboer om å vente til søndagen når det er 4 dager igjen til offisiell testdato.. Men jeg har følt at dette går ikke, og at jeg MÅ begynne å forberede meg på skuffelsen. Det er så mye enklere å ta meg sammen når jeg vet hva som kommer. Gårsdagens test var helt blank, men dagens test..... Jeg syns jeg skimter noe?? Kan det være? Jeg vil ikke at noen gratulerer meg helt enda, men veldig fint hvis dere kan si om dere ser noe eller ikke :wideyed: Dette er tidlig graviditetstest med babyplan.
 

Vedlegg

  • 907130B4-D7C3-4748-A0B3-49B6B4B07354.jpeg
    907130B4-D7C3-4748-A0B3-49B6B4B07354.jpeg
    10 KB · Visninger: 117
Oppdatering - 9dpo, 7dpt.
Jeg har begynt å teste litt hver dag, selv om jeg egentlig har blitt enig med samboer om å vente til søndagen når det er 4 dager igjen til offisiell testdato.. Men jeg har følt at dette går ikke, og at jeg MÅ begynne å forberede meg på skuffelsen. Det er så mye enklere å ta meg sammen når jeg vet hva som kommer. Gårsdagens test var helt blank, men dagens test..... Jeg syns jeg skimter noe?? Kan det være? Jeg vil ikke at noen gratulerer meg helt enda, men veldig fint hvis dere kan si om dere ser noe eller ikke :wideyed: Dette er tidlig graviditetstest med babyplan.

Ser definitivt noe! Måtte ikke zoome inn eller myse engang!:hilarious:
 
Oppdatering - 9dpo, 7dpt.
Jeg har begynt å teste litt hver dag, selv om jeg egentlig har blitt enig med samboer om å vente til søndagen når det er 4 dager igjen til offisiell testdato.. Men jeg har følt at dette går ikke, og at jeg MÅ begynne å forberede meg på skuffelsen. Det er så mye enklere å ta meg sammen når jeg vet hva som kommer. Gårsdagens test var helt blank, men dagens test..... Jeg syns jeg skimter noe?? Kan det være? Jeg vil ikke at noen gratulerer meg helt enda, men veldig fint hvis dere kan si om dere ser noe eller ikke :wideyed: Dette er tidlig graviditetstest med babyplan.
Visste det!!! Du er gravid!!!!:excited001:wav:cheers:Heartbigred
 
Jeg ser strek :D
Visste det!!! Du er gravid!!!!:excited001:wav:cheers:Heartbigred
Ser definitivt noe! Måtte ikke zoome inn eller myse engang!:hilarious:
Her er det uten tvil strek!:Heartred
:wav
Ååå hjelp, jeg tørr ikke helt å slippe jubelen løs. Hvorfor i all verdens skulle vi vært så heldig at det gikk på første forsøk? Hvis det virkelig er tilfelle da. Det er liksom for godt til å være sant o_O Blir spennende å teste igjen i morgen...
 
Ååå hjelp, jeg tørr ikke helt å slippe jubelen løs. Hvorfor i all verdens skulle vi vært så heldig at det gikk på første forsøk? Hvis det virkelig er tilfelle da. Det er liksom for godt til å være sant o_O Blir spennende å teste igjen i morgen...
Gleder meg til morgendagens test!:Heartbigred:cheers
 
Oppdatering 10dpo, 8dpt.

Tok en ny test imorges, sammen med samboer på FaceTime som dessverre er bortreist på jobb. Og jammen er det ikke en svak strek der i dag også! Ikke så mye sterkere strek tror jeg, men likevel.. Jeg greier ikke helt å tro på resultatet, så løp ned på apoteket for å kjøpe CB-early... Kan jeg begynne å tro på dette nå?! :woot: Hva er sannsynligheten for en falsk positiv?? Det er min største skrekk nå, vær så snill å klamre deg fast lille venn. Du er så sterkt ønsket :Heartred:sad010
 

Vedlegg

  • 5230D1D2-0F06-4ECD-BF29-CCB8FD6FE0C3.jpeg
    5230D1D2-0F06-4ECD-BF29-CCB8FD6FE0C3.jpeg
    22 KB · Visninger: 105
Oppdatering 10dpo, 8dpt.
Tok en ny test imorges, sammen med samboer på FaceTime som dessverre er bortreist på jobb. Og jammen er det ikke en svak strek der i dag også! Ikke så mye sterkere strek tror jeg, men likevel.. Jeg greier ikke helt å tro på resultatet, så løp ned på apoteket for å kjøpe CB-early... Kan jeg begynne å tro på dette nå?! :woot: Hva er sannsynligheten for en falsk positiv?? Det er min største skrekk nå, vær så snill å klamre deg fast lille venn. Du er så sterkt ønsket :Heartred:sad010
Kjempe fin strek!! Gratulerer!!!:Heartbigred:wav
 
Så spennende Mjoslo!!! Det her tror jeg er babystrek!!❤️❤️
 
Tankesnurr...

Idag har vært en kaotisk dag. Jeg er lykkelig for å fått utslag på tidlig-test, men samtidig livredd for at dette skal være en kjemisk graviditet. Jeg har aldri googlet så mye som det jeg har i dag, og det hjelper ikke å lese alle historiene der ute om alle som har fått positiv test - for så å få negativ dagen etter. Jeg har alltid sett for meg øyeblikket jeg skulle få en positiv test, og så det for meg som det lykkeligste øyeblikket i livet. Happytears og pur lykke, istedenfor er jeg fullstendig livredd for at dette ikke skal gå veien, og at jeg bare skal bli lurt.. :nailbiting:

I det ene øyeblikket googler jeg babybodyer med terminmåneden på for å kunne bruke til annonsering av graviditeten, i det andre tenker jeg at det er for godt til å være sant. Jeg vil bare høre ordene fra en lege; ja, du er gravid. Spol frem til onsdag 03.juni når jeg skal ta blodprøve - så kan jeg kanskje tørre å la dette synke inn. Beklager for tunge tanker fra meg i dag, men må bare lette litt på trykket.. Tusen takk for alle støttende ord og gratulasjoner hittil, det har virkelig hjulpet meg :Heartred
 
Oppdatering - rugedag 9, 11 dager siden uttak.

Denne natten har jeg sovet utrolig dårlig. Drømt at testene skal bli negative igjen, hatt mensmurringer og det siste jeg gjorde før jeg sovnet var å lese meg livredd på alle andres dårlige erfaringer med falske positive tester.. Det siste døgnet har rett og slett vært litt tøft.

Men. Jeg tror jeg er gravid, sånn helt på ekte :Heartred Og det skal jeg prøve å nyte, selv om jeg er redd for at vi ikke skal lykkes hele veien inn. Jeg har brukt mye av de to siste årene på å gråte og være lei meg - nå vil jeg nyte og feire at vi faktisk har lykkes så langt. Og det er helt uvirkelig!! Jeg tror jeg skal bli mamma folkens :sad010

Offisiell testdato på Riksen den 03.juni!
 

Vedlegg

  • 43D4AAC7-8095-4B75-8113-31B5FE17A3AC.jpeg
    43D4AAC7-8095-4B75-8113-31B5FE17A3AC.jpeg
    11,5 KB · Visninger: 106
Oppdatering - rugedag 9, 11 dager siden uttak.
Denne natten har jeg sovet utrolig dårlig. Drømt at testene skal bli negative igjen, hatt mensmurringer og det siste jeg gjorde før jeg sovnet var å lese meg livredd på alle andres dårlige erfaringer med falske positive tester.. Det siste døgnet har rett og slett vært litt tøft.

Men. Jeg tror jeg er gravid, sånn helt på ekte :Heartred Og det skal jeg prøve å nyte, selv om jeg er redd for at vi ikke skal lykkes hele veien inn. Jeg har brukt mye av de to siste årene på å gråte og være lei meg - nå vil jeg nyte og feire at vi faktisk har lykkes så langt. Og det er helt uvirkelig!! Jeg tror jeg skal bli mamma folkens :sad010

Offisiell testdato på Riksen den 03.juni!
Det er masse følelser i sving og det er 100% forståelig:Heartbigred

Men for nå prøv og nyte dette fantastiske mirakelet! Tenk, endelig!!!:happy093:Heartbigred
 
Back
Topp