Ønsker seg nummer 2 <3

Yeiiiii! ! Kom igjen gullegg :D
 

Vedlegg

  • 1441699531239.jpg
    1441699531239.jpg
    47,9 KB · Visninger: 64
Hvorfor er jeg så dum og tester 6 dpo? Kanskje 5 dpo.. Litt usikker.. :) Er jo så dumt..

Er EGENTLIG det.. Er jo ikke noe vits før tidligst 8 dpo.. :p
Meen, når man håper SÅ hardt, så tenker en gjerne "kaaanskje..?" :p
 
Hvordan går det med deg, da? :))
 
Hei snupp ;) Hehe.. Er i gang med pp 4 jeg :) Tanta pakka sammen helt idag.. så da er det pån igjeeeen.. Deg da? :)

Ny PP - nye muligheter! :))
Jeg er på pp4, jeg og.. Bare i dpo-land. Er 4 dpo i dag :))
Satser på at tanta melder avbud denne gang :D
 
Det får vi håpe.. :D Syns det er så mange som har fått positive tester her i det siste. . Så får håpe det er vår tur nå!! :D

Ja! :eek:
Masse positive tester, faktisk.. Synes det florerer av dem..!
Bra det, selvsagt.. Får håpe det smitter ;)
 
Du temper.. Sant? Jeg begynte idag.. 7 dpo.. Det er kanskje dumt? Får ta det som en test runde :p Aldrig gjort det før :D

Tja.. 7 dpo og utover er det jo på en måte ingenting å se :p Og når du ikke har fått tidligere temperaturer å se etter, så kan du ikke lese av noe resultat heller sånn sett.
Men det skader jo ikke å tempe. Det er jo bare å starte en gang! :)
 
...
Du mente cd7 egentlig, ikke 7 dpo? Haha.. Herregud.. Jeg leste bare det jeg leste og svarte deretter - istedenfor å faktisk følge med..
For - CD7 er et helt greit tidspunkt å starte temping på. Da får du gjerne vite før-EL-tempen, og vil kunne se EL på grafen.. :p
 
...
Du mente cd7 egentlig, ikke 7 dpo? Haha.. Herregud.. Jeg leste bare det jeg leste og svarte deretter - istedenfor å faktisk følge med..
For - CD7 er et helt greit tidspunkt å starte temping på. Da får du gjerne vite før-EL-tempen, og vil kunne se EL på grafen.. :p
Var cd 7 jeg mente snupp ;) Hehe.. Åssen går det med deg og dpo land? :D
 
Var cd 7 jeg mente snupp ;) Hehe.. Åssen går det med deg og dpo land? :D

Ja, jeg skjønte det nå. :p
Joda, går fint! Jeg skal begynne å teste i morgen. Gleder meg til å begynne med det igjen!! :)
Har ingen egentlige symptomer.. Annet enn at jeg er SKIKKELIG irritabel.. Får lyst til å vri om hodet på samboeren så snart han sier noe feil... :p
 
Ja, jeg skjønte det nå. :p
Joda, går fint! Jeg skal begynne å teste i morgen. Gleder meg til å begynne med det igjen!! :)
Har ingen egentlige symptomer.. Annet enn at jeg er SKIKKELIG irritabel.. Får lyst til å vri om hodet på samboeren så snart han sier noe feil... :p
Var jo jeg som hadde skrevet feil da. . Så jeg nå.. Hahaha.. Aff.. Nicket er ikke uten grunn :p Tåkehue.. Haha.. Irritasjon kan være tegn.. Hvordan er tempen da?
 
Var jo jeg som hadde skrevet feil da. . Så jeg nå.. Hahaha.. Aff.. Nicket er ikke uten grunn :p Tåkehue.. Haha.. Irritasjon kan være tegn.. Hvordan er tempen da?

Alle er litt "tåkete" i blant. Jeg er selv distré som pokker og verdens mest klønete :p
Tempen øker bare! :)
Liksom.. Fikk en liten "dipp" i går (med blod på papiret! Håper på at det var eggfeste ♡♡), men i morges var tempen enda høyere enn før igjen :)
 
Alle er litt "tåkete" i blant. Jeg er selv distré som pokker og verdens mest klønete :p
Tempen øker bare! :)
Liksom.. Fikk en liten "dipp" i går (med blod på papiret! Håper på at det var eggfeste ♡♡), men i morges var tempen enda høyere enn før igjen :)
Og det er et godt tegn? :D Jeg er ikke inne i det tempe greiene.. Såååå spennende :D
 
Back
Topp