Ønsker seg nummer 2 <3

Har ikke fått en eneste skygge på disse PP'en jeg :D Kan jo være da? 8 dpo er veldig tidlig Søtis :) Håper det ikke er skygge :D

Ja - spesielt siden skyggen jeg så var fra i går kveld :p
Men, lov å håpe :)
Tester nok i morgen tidlig og; så får se da.
Har ikke fått noe skygger tidligere jeg heller, men nå PRØVER jeg jo veldig hardt å se. Mulig innbilning.. Men, synes faktisk det er mer gøy å tyde "skygger" enn å få helt klart negativ ;)
 
Ja - spesielt siden skyggen jeg så var fra i går kveld :p
Men, lov å håpe :)
Tester nok i morgen tidlig og; så får se da.
Har ikke fått noe skygger tidligere jeg heller, men nå PRØVER jeg jo veldig hardt å se. Mulig innbilning.. Men, synes faktisk det er mer gøy å tyde "skygger" enn å få helt klart negativ ;)
Har du testet noe mer? Nå går jeg og teller dager til ny el.. Venting,venting,venting :p
 
Har du testet noe mer? Nå går jeg og teller dager til ny el.. Venting,venting,venting :p

I morges - synes jeg kunne skiiimte innen tidsfristen, men tror egentlig bare jeg lager strekene selv inni hodet mitt :p
Uff.. Venter TR i morgen eller på onsdag da. Så, ikke så lenge igjen å vente :)
 
Jeg kjører på med salviete,grapejuice,og masse vitaminer og hostesaft.. Ble gravid med den 1 når jeg drakk te :) På første pp. . Men det kan jo ha vært tilfeldig.. :) Men værdt og prøve :D CD 9 idag :D Kom nå gullegget :D
 
Salviete..? Hvor finnes det, og hvordan fungerer det? :)

Og - happy humping ;)
 
Kjøper det på apoteket :) Man skal drikke det fra første Mensdag til el.. Men må slutte når el kommer :) Det fungerte på min første.. Eller.. Jeg velger og tro det :) Så prøver igjen nå :) Smaker høgg.. Men det er det verdt om det virker.. Google det ;)
 
Kjøper det på apoteket :) Man skal drikke det fra første Mensdag til el.. Men må slutte når el kommer :) Det fungerte på min første.. Eller.. Jeg velger og tro det :) Så prøver igjen nå :) Smaker høgg.. Men det er det verdt om det virker.. Google det ;)

Oi! Da må jeg skynde meg.. Er på mensdag 5 i dag, men har jo ikke EL før om sånn 19 dager... Så kaaan jo funke!
 
Back
Topp