Ønsker seg nummer 2 <3

Kjenner jo selfølgelig symptomer av og til.. Men så slår jeg dem ihjel av negative tanker ganske fort.. :s Allerede testet . SÅ teit....
 
5 dpo er skikkelig pining.. Du VET du ikke kan få positiv test, men du tester likevel (just in case)... Du går og LETER etter symptomer, og kjenner såå hardt etter at du faktisk finner noen (.. som du mest sannsynlig bare innbiller deg frem til)..
5 dpo er en SKIKKELIG pinebenk.. :p
Haha.. Er ikke der helt selv enda, denne ppen.. venter bare på EL, som kan komme nårsomhelst.
 
Ja.. det er grusomt :( Aff.. Leter og leter vettu.. Hehe.. Man blir jammen litt gal.. :D EL tiden og prøvingen er jammen komplisert det og.. :)
 
Ja, herregud.. lært meg mye nytt om kroppen og forplantning siden jeg begynte prøve.. Det er mye kompliserte og rare greier!
 
Jepp :D Fikk første for 4 år siden.. Og hadde en MA i november.. Di gangene skjedde det bare.. Men når man prøver.. Shit . Det er jo super komplisert :s
 
Tusen takk :) Vet jeg ikke skal "klage".. Mange som har ventet lenger enn meg :) Men like skuffende hver eneste gang :(

Ser den. Jeg er litt der jeg og. Har ikke rett til å klage (jeg har jo barn fra før + at jeg har prøvd bare 3 pp'er)... Men det er likevel deprimerende med negative tester og TR hver gang.. :/
 
Ser den. Jeg er litt der jeg og. Har ikke rett til å klage (jeg har jo barn fra før + at jeg har prøvd bare 3 pp'er)... Men det er likevel deprimerende med negative tester og TR hver gang.. :/
Har også ei aktiv ei på 4 nå i september :) Hun bare kom.. Mens nåååååå.. Må det jobbes :D Hvor er du i dpo land?
 
Har også ei aktiv ei på 4 nå i september :) Hun bare kom.. Mens nåååååå.. Må det jobbes :D Hvor er du i dpo land?

Haha.. samme her. Uhell med første, slite med andremann. :p
Er på 5 dpo nå.. :/
Ikke kommet til stadiet med mulige symptomer og MULIGE positive tester engang. :p
 
Åhh.. Jeg var der på 2 dpo jeg :D Haha.. Jeg er så latterlig sånn.. Største testetøsa i by'n :D

.. jeg var der før EL jeg. :p
"Kanskje det skjedde forrige runde? Bare.. sent positiv..?" - nope.
Jeg testet 5 dpo sist. Men, er jo bare skuffelser da. Ikke mulig med positiv test før.. tja.. tidligst 7 dpo? :p
 
.. jeg var der før EL jeg. :p
"Kanskje det skjedde forrige runde? Bare.. sent positiv..?" - nope.
Jeg testet 5 dpo sist. Men, er jo bare skuffelser da. Ikke mulig med positiv test før.. tja.. tidligst 7 dpo? :p
Hadde en MA i november i fjord. . Men testa ikke før jeg var 5 uker på vei. . Ante ikke jeg var gravid.. Var 4 mnd på vei når jeg mistet.. Og med første gull fant jeg det ut når jeg var 13 uker.. :D Haha.. Så jeg aner ikke hvor tidlig jeg får noe positivt.. Nå di siste mnd jeg er blitt helt ekstrem :D
 
Hadde en MA i november i fjord. . Men testa ikke før jeg var 5 uker på vei. . Ante ikke jeg var gravid.. Var 4 mnd på vei når jeg mistet.. Og med første gull fant jeg det ut når jeg var 13 uker.. :D Haha.. Så jeg aner ikke hvor tidlig jeg får noe positivt.. Nå di siste mnd jeg er blitt helt ekstrem :D

Trist.. :/
Aldri opplevd SA/MA, så klarer ikke helt sette meg inn i det.. Men høres jævlig ut...
Med mi første testet jeg ikke før 5 uker på vei (trodde jeg var 7, men..).. Og da testet jeg hos hs, så jeg så ikke testen selv (så.. aner ikke hvor sterkt utslag det var da, heller.)..
Så - jeg heller aner ikke. Testetøsa vant over meg i kveld dog. Selvsagt negativ...
 
Trist.. :/
Aldri opplevd SA/MA, så klarer ikke helt sette meg inn i det.. Men høres jævlig ut...
Med mi første testet jeg ikke før 5 uker på vei (trodde jeg var 7, men..).. Og da testet jeg hos hs, så jeg så ikke testen selv (så.. aner ikke hvor sterkt utslag det var da, heller.)..
Så - jeg heller aner ikke. Testetøsa vant over meg i kveld dog. Selvsagt negativ...
Nå er det aaaaaalt for tidlig daaaa ;) Nei,det var grusomt.. Hvertfall når magen har vokst.. Og man er mentalt innstilt på at det kommer en baby :) Men gir ikke opp.. Ønsker en spire snart :D Hold deg til 8 dpo nå :D
 
Nå er det aaaaaalt for tidlig daaaa ;) Nei,det var grusomt.. Hvertfall når magen har vokst.. Og man er mentalt innstilt på at det kommer en baby :) Men gir ikke opp.. Ønsker en spire snart :D Hold deg til 8 dpo nå :D

Skal prøve! Vet jo at 5dpo er INGENTING..

Uff.. Veldig leit.. :( Håper på at spiren sitter kjapt - og at den sitter godt neste gang :)
 
Back
Topp