Ønsker et mirakel

Helt ærlig så er man like bekymret om ikke enda mer når de små er ute! Hvertfall jeg er en skikkelig hønemor ;) tenker man på nye ting å bekymre seg over. Fra de ligger i magen til resten av livet er man bekymret med de barna :) forstod hva du mente altså. ;)
Mamma sagt det samme til meg at dette er bare starten av bekymringer. :D
 
30 uker i dag!
Her var det litt action i går. Kjente lite liv for noen dager og i går fikk jeg panikk og ble redd at noe er galt. Måtte ringe KK og fikk heldigvis lov å gå for en kontroll. De tok sparktest og alt var bra men hun fortsatt var rolig. Måtte vente tre timer på ul, men da fikk jeg snakke med en lege og hun tok ul. Alt var bra med henne. Hun bare lå der å suge på hånda. Da klarte jeg å puste rolig. Legen hadde ingen forklaring på hvorfor har babyen vært så rolig. Hun var fortsatt rolig hele i går men i dag fikk jeg kjenne spark og liv igjen. Så rart at de kan bli så stille der inne etter å være så aktiv. Jeg bare tenker at de siste ukene kan fort bli stressende. Hun har ikke en fast bevegelse mønster og jeg blir fort bekymret. Kan bare håpe at de siste ukene også går problemfritt.
 
30 uker i dag!
Her var det litt action i går. Kjente lite liv for noen dager og i går fikk jeg panikk og ble redd at noe er galt. Måtte ringe KK og fikk heldigvis lov å gå for en kontroll. De tok sparktest og alt var bra men hun fortsatt var rolig. Måtte vente tre timer på ul, men da fikk jeg snakke med en lege og hun tok ul. Alt var bra med henne. Hun bare lå der å suge på hånda. Da klarte jeg å puste rolig. Legen hadde ingen forklaring på hvorfor har babyen vært så rolig. Hun var fortsatt rolig hele i går men i dag fikk jeg kjenne spark og liv igjen. Så rart at de kan bli så stille der inne etter å være så aktiv. Jeg bare tenker at de siste ukene kan fort bli stressende. Hun har ikke en fast bevegelse mønster og jeg blir fort bekymret. Kan bare håpe at de siste ukene også går problemfritt.
Hjelpes som tiden flyr!!! Nå er du jammen snart i mål altså :D
 
Har vært hos jordmor i går og høy sukker i urinprøven :( ble henvist til glukoseblastnings test. Veldig uflaks. Jeg har allerede et sunt kosthold, da vet jeg ikke hva skal endres bortsett fra å kutte ut frukt. Litt stresset og redd for stakkars barnet. Håper hun har det bra....
 
Har vært hos jordmor i går og høy sukker i urinprøven :( ble henvist til glukoseblastnings test. Veldig uflaks. Jeg har allerede et sunt kosthold, da vet jeg ikke hva skal endres bortsett fra å kutte ut frukt. Litt stresset og redd for stakkars barnet. Håper hun har det bra....
Uff alltid är d något :/ allt är nog bra :)
 
Nå har jeg fått time på onsdag. Det blir fint å få et bekreftelse om jeg har svangerskapsdiabetes eller ikke. Krysser fingre for at jeg ikke har, men skal klare meg om det blir positiv resultat...
 
Håper du slipper svangerskapsdiabetes! Jeg fikk jo det, og måtte bruke insulin siste del av svangerskapet. Gikk fint det og, men selvsagt deilig om man slipper!
 
Da er testen over og alt var normalt! Puster jeg lett ut nå. :)
Men da kom en sjokk til. Jeg har midlertidig stilling og da fikk jeg beskjed at stillingen går ut mens jeg er på permisjon :( Jeg var så naiv og tenkte at det blir en pause i stillingen mens man er på permisjon. Det føles nesten om man blir straffet for å få barn. Nå sjefen min prøver å forlenge stillingen min med ett år men den er ikke på plass enda. Tanken om å bli arbeidsledig er helt grusomt.
Det er prisen man må betale hvis man vil jobbe med forskning og noe som man er glad i :-(
Uff, mye unødvendig stress...
 
Da er testen over og alt var normalt! Puster jeg lett ut nå. :)
Men da kom en sjokk til. Jeg har midlertidig stilling og da fikk jeg beskjed at stillingen går ut mens jeg er på permisjon :( Jeg var så naiv og tenkte at det blir en pause i stillingen mens man er på permisjon. Det føles nesten om man blir straffet for å få barn. Nå sjefen min prøver å forlenge stillingen min med ett år men den er ikke på plass enda. Tanken om å bli arbeidsledig er helt grusomt.
Det er prisen man må betale hvis man vil jobbe med forskning og noe som man er glad i :-(
Uff, mye unødvendig stress...
Så bra alt var bra! Da slipper du mye styr med oppfølging og evnt medisiner:) Veldig leit å høre at du ikke har jobb å komme tilbake til etter permisjon.. Trenger ikke sånt stress oppi det hele nå. Håper sjefen får til å gi deg ett år til, og hvis ikke at du får en ny og spennende jobb etter perm!
 
Så bra at alt er bra! :D
 
Har kommet til uke 35!
Det begynner å nærmere seg nå. Det er bare 2 uker til permisjon og jeg ser at jeg teller dager. Har bare lyst til å fokusere på den lille i magen. :p
Sjefen min klarte å forlenge stillingen min med ett år, hurraaaa! :D nå kan jeg virkelig slapper av.

Baderommet er ferdig oppusset og nå er det bare babyrommet igjen. Alt utstyr er kjøpt, de må pakkes opp og settes på plass. De neste ukene skal kose meg med dekorasjon av babyrommet. :)
 
ImageUploadedByBV Forum1449584789.198613.jpg
20 November kom lille Noushin til verden to uker før termin. Hun var helt perfekt og vi er så lykkelige! :)
 
Gratulerer så mye med en skjønn jente❤️
 
Så nydelig! Gratulerer! ♡
 
Back
Topp