Ønsker et mirakel

RedBushTea

Glad i forumet!
Starter opp en dagbok jeg, da det kan være godt å få ut litt tanker

Litt om meg: jente på 34, bosatt i Bergen. Vi prøvde to år uten lykke. Vi har begynt utredning oktober 2012 og fikk mange forskjellige svar. Det første på at han har late svømmere og jeg har svak eggløsning. Men underveis fikk vi beskjed at alt var greit med han. Jeg hadde en laparoskopi i mai 2013 siden det var mistanke om endometris på grunn av smertefulle menstruasjoner, men alt viste seg å være i orden. Så vi fikk til slutt beskjed at det er ukjent årsak.

Da vi ble satt opp på listen. Forsamtalen var i oktober og første IVF startet i februar 2014 ved Haukeland.

Nå ruger jeg med testdato 17.3. Fingures crossed!!

Ønsker alle her inne masse lykke til med forsøk og spirer!

Klem
 
Gratulerer med dagbok:) Veldig kjekt å ha et sted å skrive ned ting, også blir andre kjent med deg også:) Bare 3 dager til test!!:)
 
Litt oppdatering: her er det rugedag 11. På rugedag 9 all symptomene forsvant inkl. ømme bryster. Siden i går begynte jeg å blø som ble gradvis sterkere. Det er fortsatt ikke så sterk som mensen, men ikke så langt unna. Det kommer brun/ orange blod med små klumper (beklager for så mye detaljer). Jeg var så lei meg i går :( tror ikke det kommer noe positiv ut av denne syklusen. Denne ventingen er så slitsomt, en kjenner på hvert eneste endering. Jeg vil bare vite resultatet og bli ferdig med det.
 
Ikke gi opp helt enda! Det er mange som blør i starten. Deter noen som har mensen gjennom hele svangerskapet også:) Tenk på alle de jentene som har født på do og ikke visst at de har vært gravide engang! :) Litt sykt eksempel, mem viktig å få med seg. Vi to skal nemlig klare dette for vi ligger neeeesten helt likt!!!:)
 
Gratulerer med dagbok og krysser fingrene for deg dette forsøket!
 
Ikke gi opp! Har hørt at mange blør i svangerskapet! Krysser alt for dere!!

Klem


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg skriver under på de andre flotte jentene sine kommentarer, ikke se svart ennå, det kan veldig gjerne være uskyldig blødning! :) krysser og krysser alle fingre! :) :)
 
Ruge dag 12: blør fortsatt. Nå kommer fersk rødt blod men heldigvis har ikke noe smerter. Håpe om å være gravid er så stor som et prikk. Jeg har bare en følelse at hvis jeg klarte å være mindre pessimistisk kunne dette kanskje gå bra. Skal ta en hjemme test i morgen.




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg krysser alt for deg:) Vi må holde motet oppe nå! Finn på noe som opptar litt tid. Puslespill, en gåtur, strikke:)
 
Takk. Det var et godt forslag. Har begynt og strikke putetrekk. ;-)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det var lurt!! Jeg skal sette igang med en batch med hjemmelaget müsli:)
 
På vei hjem fra Trondheim. Det blir godt å komme hjem. Mannen min har bursdag i dag, skal lage en koselig middag til han. :)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Er du trønder du også?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nei, bodde i Trondheim i 7 år og flyttet til Bergen 4 år siden. Nå reiser jeg ditt for å besøke familie eller på grunn av jobb. Vanligvis kombinere disse to ;-)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagbok! <3
 
Det var godt å komme hjem. Klarte å rekke blomsterbutikken før den stengte. Middagen var thai indisk inspirert. Kylling med kokosmelk saus og villris. Han var fornøyd med middagen :)
God natt jenter!! :)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp