Ønsker du en sladrevenn?

dusussa skrev:
Jeg ønsker også sladrevenn. Er ifra Møre og Romsdal, skal føde på Åse (Ålesund) sykehus


Er fra Møre og Romsdal jeg også, og skal føde på Åse emoticon
Ser du er 2uker før meg i termin så det hadde passa bra, så vi ikke ligger inne begge 2 og ingen kan sladre hehe emoticon
 
Har ikke fått sladrevenn jeg.
Samma hvor i landet personen er fra egentlig :)
Men noe i nærheten kanskje :)
 
sølvi86ogTheaIrene skrev:
Har ikke fått sladrevenn jeg.

Samma hvor i landet personen er fra egentlig :)

Men noe i nærheten kanskje :)





Håper jeg også får en sladrevenn snart ;)
 
sølvi86ogTheaIrene skrev:
Har ikke fått sladrevenn jeg.
Samma hvor i landet personen er fra egentlig :)
Men noe i nærheten kanskje :)


Hvis det ikke spiller noen rolle kan du få sladrevenn nå, hvis du vil ha noen i nærheten må du vente litt =)
 
Pinkie^pie skrev:
dusussa skrev:
Jeg ønsker også sladrevenn. Er ifra Møre og Romsdal, skal føde på Åse (Ålesund) sykehus


Er fra Møre og Romsdal jeg også, og skal føde på Åse emoticon
Ser du er 2uker før meg i termin så det hadde passa bra, så vi ikke ligger inne begge 2 og ingen kan sladre hehe emoticon

Dere har begge fått sladrevenn. Håper det går greit.
 
Alvepike skrev:
Jeg ønsker meg sladrevenn , er i fra mandal


Jeg kan være din sladrevenn, vi vet hvem hverandre er fra før.. men da må du hysje hysje for vi vil nemmelig prøve å holde det til etter ultalyd :)
 
Blir litt stresset jeg...er ikke dette veldig tidlig å ordne med sladrevenn allerede nå?

Jeg vil gjerne ha en (gjerne i Trondheimsregionen)...men kan jeg sette meg opp på noen "venteliste" eller nokko til dess jeg passert 12 uker eller fått tidlig ul så jeg vet at det blir noe videre med dette svangerskapet. Ville være trist å begynne med å fortelle sladrevennen at hun må finne seg en ny en...;-)
 
Mae skrev:
Blir litt stresset jeg...er ikke dette veldig tidlig å ordne med sladrevenn allerede nå?

Jeg vil gjerne ha en (gjerne i Trondheimsregionen)...men kan jeg sette meg opp på noen "venteliste" eller nokko til dess jeg passert 12 uker eller fått tidlig ul så jeg vet at det blir noe videre med dette svangerskapet. Ville være trist å begynne med å fortelle sladrevennen at hun må finne seg en ny en...;-)

Kan du ikke bare si i fra selv når du har passert 12 uker? Kommer sikkert inn mange nye som også vil ha sladrevenn etterhvert. Jeg har sendt deg en pm forresten ;)
 
Mae skrev:
Blir litt stresset jeg...er ikke dette veldig tidlig å ordne med sladrevenn allerede nå?


Haha, ble litt stresset selv :P Men jaja, hvorfor ikke :-D
 
Jeg vil gjerne ha sladrevenn! Samme hvor hun er ifra!
 
Kunne godt hatt en sladrevenn....
Bor i Akershus :)
 
Det er dessverre en del som har forlatt oss de siste dagene. Jeg foreslår at vi lar denne tråden ligge litt og heller ser litt på den når vi har tippet 12 uker. Hva syns dere?
 
Vi kan godt vente litt for min del, men når tiden er inne så ønsker jeg, gjerne en sladrevenn.
Kjekt om hun er ifra Molde/Kristiansund området..
Men det er ikke så viktig om hvor sladrevenne er ifra :)
 
Jeg vil gjerne ha en skravlevenn...bor selv i akershus, men det betyr ikke så mye hvor man er fra :)
Er 30 år og ca 8 uker på vei emoticon
 
Jeg vil gjerne ha sladrevenn. Skal føde i Drammen, men trenger ingen i nærheten.
 
Jeg vil og gjerne ha en sladrevenn :) bor ti min utenfor Drammen :) kanskje kat84 kunne tenke seg det? Siden vi begge skal føde på Drammen :)
 
Tror dette å oppdateres litt ja, når man ser hvem som er her når vi er ca 12 uker ja....
 
Back
Topp