Ønsker du en sladrevenn?

*Månestråle*

Glad i forumet
For dere som er fersk på forumet:
En sladrevenn er en du kan utveksle telefonnummer/msn/skype/mailadresse/forumpm'r (stryk det som ikke passer) med. Kanskje en terminvenn du kanskje blir litt ekstra kjent med og som kan støtte deg igjennom svangerskapet mens du gjør det samme for henne. Sladrevennen er også den du kan gi beskjed til når du blir lagt inn på sykehuset for å føde eller når du har født så oppdaterer hun på forumet.

Hvis du ønsker en sladrevenn så kan du skrive deg opp her så setter jeg sammen en liste etterhvert emoticon


Oppgi fødested hvis du ønsker en sladrevenn i nærheten av der
du bor så skal jeg prøve å dele inn etter beste evne.
Si også i fra hvis det ikke spiller noen rolle hvor sladrevennen din er i fra =)




Sladrevennliste:

Cyan86 sladrer med *Månestråle*
Evens*mamma sladrer med Eldorado
vi blir 4 i jan sladrer med GravideMeg
Fru Håttentått sladrer med moto2
lykkeliten-12 sladrer med Jente_27
mammamoren sladrer med AlliMac86
SizziJanuarspire <3
sladrer med Ylvemamma
aska83
sladrer med Januarskatt
FruSolsikke
sladrer med maiken87
Pinkie^pie
sladrer med lnie
Tweak
sladrer med dusussa
litt-anonym
sladrer med Alvepike
MammaNinni
sladrer med Perna


Oppdatering: Det er dessverre en del som har forlatt oss de siste dagene. Jeg foreslår at vi lar denne tråden ligge litt og heller ser litt på den når vi har tippet 12 uker. Hva syns dere?
 
Vil gjerne ha en sladrevenn :)
 
Jeg tenkte å skrive en tråd om dette nå faktisk, for jeg lurte på om vi skulle starte allerede nå eller om vi skulle vente litt. :-)



Jeg vil i allefall gjerne ha en sladrevenn! (trenger ikke bo nær meg)











(men jeg kommer ikke til å legge ut hvem i signaturen min helt enda for jeg offentliggjør ikke graviditeten helt enda annet enn at snikere kan finne meg her, men da må de jo lete med vilje)emoticon




 
Cyan86 skrev:
Jeg vil ha :-) Gjerne en fra Trondheimsområdet, siden jeg bor her.


Satt deg opp som min sladrevenn ettersom vi er fra Trondheim begge to, er like gammel og har gutter med 1 mnd i aldersforskjell ;)
 
Jeg ønsker sladrevenn :) 
 
jeg vil gjerne ha en sladrevenn:) helst ei fra haugesund/karmøy området:)
 
Eg vill gjerne ha en sladrevennemoticon Gjerne en i stavanger område viss det er noen herfra
 
Jeg vil ha sladrevenn.. Spiller ingen rolle hvor fra:-)
 
Vil ha sladrevenn :) Jeg bor i Sør-Odal :) Hedmark altså!
Men det gjør ikke så mye om sladrevennen min bor i Tromsø o.l for min del :D
 
jeg ønsker også en sladrevenn, gjerne i stavanger området 
 
Jeg ønsker meg gjerne en..Fra akershus området:)
 
Evens*mamma skrev:
Jeg vil ha sladrevenn.. Spiller ingen rolle hvor fra:-)


me 2
 
Jeg vil gjerne ha en sladrevenn. Kan være fra stavanger-området eller karmøy/haugesunds-området, siden jeg bor midt i mellom begge plassene   :)
 
Jeg ønsker meg sladrevenn , er i fra mandal
 
Jeg vil gjerne ha AlliMac86 som sladrevenn...... emoticon  Vi er begge sykepleiere fra Bergen, så passer bra! Sign us up! emoticon
 
mammamoren skrev:
Jeg vil gjerne ha AlliMac86 som sladrevenn...... emoticon  Vi er begge sykepleiere fra Bergen, så passer bra! Sign us up! emoticon


Vi er også på dagen like langt på vei ;)
 
Back
Topp