Ønsker du en sladrevenn?

Gjerne det, hadde vært fint med noen som bor i Stavanger/skal føde på SuS :)
 
Jeg vil gjerne ha sladrevenn. da helst i stavanger området/en som skal føde på sus =)
 
Jeg vil gjerne ha en eller fler sladrevenn(er), helst da en som har termin i begynnelsen av Januar emoticon
 
Eg vil gjerne ha ein sladrevenn frå vestlandet, gjerne område førde-bergen. Ellers så hadde det vore greit med en med termin rundt den 11 jan
 
Jeg har også lyst på en sladrevenn :) jerne en som e fra Bergensområdet, men er ikke et møst :)
 
Oppdatert igjen =) Jeg prøver å få plassert dere som bor i nærheten sammen, men å oppfylle det kravet og ca. samme termin blir litt komplisert ;) Håper dere er fornøyd med oppsettet så langt.
 
AlliMac86 skrev:
Så kjekt.. :D gleder meg til å bli bedre kjent med deg mammamoren emoticon


I like måte! emoticon Hvem vet..... kanskje vi allerede kjenner hverandre. hehe.... men hvis du er født i 86 er jeg 3 år eldre enn deg, er 83 modell emoticon
 
Jeg vil ha en sladdrevenn!!! Er selv fra Rogaland........
 
Jeg ønsker meg gjerne en sladrevenn fra Østfold :)
 
Glemte å si at det betyr IIIIIIIINGENTING for meg om sladdrevennen min er fra en annen plass.....
 
Eg vil gjerne ha ein sladrevenn. :D Fint med nokon i Bergensområdet, men ikkje så nøye på det. ;) 
Har termin ca 14.januar og er født i 88. ;) 
 
Ønsker gjerne sladrevenn. :) Er ganske ny her, så vet ikke hvem som er fra hvor. Men om det er noen andre helgelendinger her, så gjerne det.. :)
 
Jeg vil ha en venn :) sladre venn, samme fra hvor egenetlig, ellers  ahus skal jeg føde ;)
 
Jeg kunne tenke meg å sladret med Maiken87.......vi har barn i samme alder fra før.....!!!
 
*Månestråle* skrev:
Oppdatert igjen =) Jeg prøver å få plassert dere som bor i nærheten sammen, men å oppfylle det kravet og ca. samme termin blir litt komplisert ;) Håper dere er fornøyd med oppsettet så langt.


Hadde det ikke egentlig vært bedre at sladrevennene ikke hadde ca. samme termin? At ikke de ligger og føder / ligger på sykehuset samtidig, men heller har termin litt fra hverandre .. (bare med tanke på det når man skal oppdatere forumet)


..Men jeg vil uansett ha en sladrevenn, ikke så nøye hvor hun er fra :-) Men jeg er fra Romerike/Akershus hvis noen vil ha noen her:p
 
aska83 skrev:
Eg vil gjerne ha ein sladrevenn frå vestlandet, gjerne område førde-bergen. Ellers så hadde det vore greit med en med termin rundt den 11 jan



Ønsker også.. Er fra vestlandet nærme førde..  :)
 
FruSolsikke skrev:
Jeg kunne tenke meg å sladret med Maiken87.......vi har barn i samme alder fra før.....!!!


emoticon
 
lnie skrev:
*Månestråle* skrev:
Oppdatert igjen =) Jeg prøver å få plassert dere som bor i nærheten sammen, men å oppfylle det kravet og ca. samme termin blir litt komplisert ;) Håper dere er fornøyd med oppsettet så langt.


Hadde det ikke egentlig vært bedre at sladrevennene ikke hadde ca. samme termin? At ikke de ligger og føder / ligger på sykehuset samtidig, men heller har termin litt fra hverandre .. (bare med tanke på det når man skal oppdatere forumet)


..Men jeg vil uansett ha en sladrevenn, ikke så nøye hvor hun er fra :-) Men jeg er fra Romerike/Akershus hvis noen vil ha noen her:p

 Jo er enig i det. Var bare noen som hadde skrevet ønske om det.
 
Jeg ønsker også sladrevenn. Er ifra Møre og Romsdal, skal føde på Åse (Ålesund) sykehus
 
Back
Topp