Ønsker du en sladrevenn?

En tråd i 'Januar 2012' startet av *Månestråle*, 24 Mai 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pinkie^pie Glad i forumet

dusussa skrev:
    Jeg ønsker også sladrevenn. Er ifra Møre og Romsdal, skal føde på Åse (Ålesund) sykehus

Er fra Møre og Romsdal jeg også, og skal føde på Åse emoticon
    Ser du er 2uker før meg i termin så det hadde passa bra, så vi ikke ligger inne begge 2 og ingen kan sladre hehe emoticon

2. sølvi86ogTheaIrene Forumet er livet

Har ikke fått sladrevenn jeg.
    Samma hvor i landet personen er fra egentlig :)
    Men noe i nærheten kanskje :)

3. *lmk88* Glad i forumet

sølvi86ogTheaIrene skrev:

Håper jeg også får en sladrevenn snart ;)

4. *Månestråle* Glad i forumet

sølvi86ogTheaIrene skrev:

Hvis det ikke spiller noen rolle kan du få sladrevenn nå, hvis du vil ha noen i nærheten må du vente litt =)

5. *Månestråle* Glad i forumet

Pinkie^pie skrev:
    dusussa skrev:
    Jeg ønsker også sladrevenn. Er ifra Møre og Romsdal, skal føde på Åse (Ålesund) sykehus

Er fra Møre og Romsdal jeg også, og skal føde på Åse emoticon
    Ser du er 2uker før meg i termin så det hadde passa bra, så vi ikke ligger inne begge 2 og ingen kan sladre hehe emoticon

Dere har begge fått sladrevenn. Håper det går greit.

6. litt-anonym Forelsket i forumet

Alvepike skrev:
    Jeg ønsker meg sladrevenn , er i fra mandal

Jeg kan være din sladrevenn, vi vet hvem hverandre er fra før.. men da må du hysje hysje for vi vil nemmelig prøve å holde det til etter ultalyd :)

7. Mae Glad i forumet Septemberlykke 2015

Blir litt stresset jeg...er ikke dette veldig tidlig å ordne med sladrevenn allerede nå?

Jeg vil gjerne ha en (gjerne i Trondheimsregionen)...men kan jeg sette meg opp på noen "venteliste" eller nokko til dess jeg passert 12 uker eller fått tidlig ul så jeg vet at det blir noe videre med dette svangerskapet. Ville være trist å begynne med å fortelle sladrevennen at hun må finne seg en ny en...;-)

8. *Månestråle* Glad i forumet

Mae skrev:
    Blir litt stresset jeg...er ikke dette veldig tidlig å ordne med sladrevenn allerede nå?

Jeg vil gjerne ha en (gjerne i Trondheimsregionen)...men kan jeg sette meg opp på noen "venteliste" eller nokko til dess jeg passert 12 uker eller fått tidlig ul så jeg vet at det blir noe videre med dette svangerskapet. Ville være trist å begynne med å fortelle sladrevennen at hun må finne seg en ny en...;-)

Kan du ikke bare si i fra selv når du har passert 12 uker? Kommer sikkert inn mange nye som også vil ha sladrevenn etterhvert. Jeg har sendt deg en pm forresten ;)

9. lnie Forumet er livet

Mae skrev:

Haha, ble litt stresset selv :P Men jaja, hvorfor ikke :-D

10. Gnorky Elsker forumet

Jeg vil gjerne ha sladrevenn! Samme hvor hun er ifra!

11. MammaNinni Betatt av forumet

Kunne godt hatt en sladrevenn....
    Bor i Akershus :)

12. *Månestråle* Glad i forumet

Det er dessverre en del som har forlatt oss de siste dagene. Jeg foreslår at vi lar denne tråden ligge litt og heller ser litt på den når vi har tippet 12 uker. Hva syns dere?

13. Gulle Betatt av forumet

Vi kan godt vente litt for min del, men når tiden er inne så ønsker jeg, gjerne en sladrevenn.
    Kjekt om hun er ifra Molde/Kristiansund området..
    Men det er ikke så viktig om hvor sladrevenne er ifra :)

14. flower3 Flørter med forumet

Jeg vil gjerne ha en skravlevenn...bor selv i akershus, men det betyr ikke så mye hvor man er fra :)
    Er 30 år og ca 8 uker på vei emoticon

15. Kat84 Blir kjent med forumet

Jeg vil gjerne ha sladrevenn. Skal føde i Drammen, men trenger ingen i nærheten.

16. schelina Betatt av forumet

Jeg vil og gjerne ha en sladrevenn :) bor ti min utenfor Drammen :) kanskje kat84 kunne tenke seg det? Siden vi begge skal føde på Drammen :)

17. mammamoren Elsker forumet Februarlykke 2015

Tror dette å oppdateres litt ja, når man ser hvem som er her når vi er ca 12 uker ja....

18. Kristine91 Flørter med forumet

Kunne tenke meg en sladrevenn jeg også :) Jeg skal også føde i Drammen.

Del denne siden