Ønsker "alle" seg jente?

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette. Venter nummer fire og «alle» maser om jenta. Har tre gutter [emoji4] Nå som det faktisk ER en jente i magen denne gangen, er jeg påpasselig med å understreke at det hadde vært like fint med en gutt, vil ikke at gutta mine skal oppleve at folk jubler fordi «endelig kommet det en jente».

Jeg har faktisk tenkt av ovenfor en del slektninger kan det være like så greit at det kommer en gutt til, særlig for søsknenes del [emoji54] Så gøy at dere får jente nå. Jeg må leve i spenning litt til, selv om jeg har en sterk guttefølelse. Klarer ikke forestille meg at jeg får en jente [emoji5] ble dere veldig overrasket?
 
Jeg ble veldig overrasket ja! Hvor gamle er gutta dine?
 
Jeg ble veldig overrasket ja! Hvor gamle er gutta dine?

Jeg har to gutter i skolealder og en som er 3,5.
Hvor gamle er dine? Føler du at noen behandler jenta annerledes eller at guttene kommer i skyggen?
Egentlig synes jeg det er galskap at noen er så opphengt i kjønn, det er jo ikke så viktig. Derfor jeg blir opptatt av å poengtere hvor moro det er om det kommer en gutt til. Så jeg kjenner på at jeg er flau over å ha et så sterkt ønske selv, på sett og vis. Skulle ønske jeg ikke følte det slik. At det faktisk gikk helt for det samme. Prøver å jobbe med meg selv der.
 
Jeg har aldri ønsket meg jente. I det hele tatt. Jeg fikk tvillinger,to jenter.. De fortalte meg på en ultra at det var to gutter,og jeg ble kjempeglad. Tre uker etterpå var det jenter [emoji14] Det er de jo selvfølgelig fortsatt... [emoji14] Jeg bille aldri byttet dem ut,men sorgen over gutten/guttene kommer alltid til å være der,spesielt siden vi ikke skal ha flere.. Jeg elsker selvfølgelig jentene mine over alt annet,og er takknemlig for to friske perfekte barn [emoji173]
 
Jeg ønsket meg ikke noe spesielt, men hadde en følelse av at det ble ei jente. Hadde til og med jentenavnet klart. Når det på OUL viste seg at det var en gutt måtte jeg bruke litt tid på å omstille meg, men var like glad for det. Det jeg ønsket meg var jo et barn :) Hvis/når jeg blir gravid igjen ønsker jeg meg på en måte en gutt til fordi vi har så mange "gutteklær" og blå ting. Evt. må vi ønske oss ei jente som er veldig fin i blått :)
 
Back
Topp