Ønske seg kjønn

Har en gutt fra før. Er helt fantastisk å være guttemamma, men må ærlig innrømme at jeg håper litt på jente denne gangen. Rett og slett for å ha en av hver [emoji4] Men blir selvfølgelig glad uansett hva det er [emoji173]️
 
Siden vi ikke har barn fra før så har jeg har noe spesielt ønske om kjønn :p Men av en eller annen grunn tenker jeg som om det blir ei jente.. det tror jeg er fordi jeg er jente selv :p
 
Hvis vi fikk velge ville far ha gutt og jeg jente. Men samtidig spiller det ingen rolle. Vi kommer til å være like glad uansett kjønn.:Heartpink:Heartblue
 
Har en gutt fra før. Er helt fantastisk å være guttemamma, men må ærlig innrømme at jeg håper litt på jente denne gangen. Rett og slett for å ha en av hver [emoji4] Men blir selvfølgelig glad uansett hva det er [emoji173]️

Jeg er motsatt [emoji38] hadde vært så praktisk med en gutt til [emoji23]
 
Før jeg fikk barn trodde jeg at jeg skulle komme til å ønske meg en av hver. Men etter å ha blitt guttemamma tenker jeg at det hadde vært utrolig koselig for gutten min med en to år yngre bror ❤️ Men blir det jente blir selvsagt det også veldig koselig :) litt vanskelig å se for seg å få jente også nå, gutt «kan» vi jo liksom :D
 
Back
Topp