Ønske seg kjønn

Realisten

Elsker forumet
La meg starte med: jeg blir kjempeglad uansett hva slags kjønn vi får, og det viktigste for meg er at vi faktisk får oss en knert :Heartred
Mannen min har to jenter fra før, så jeg ønsker meg nesten en gutt på hans vegne haha! Men jeg tør liksom ikke å ytre det, plutselig er det noen som tolker det som at jeg IKKE ønsker meg jente... Jeg syns det er litt vrient oppi hodet mitt...
Det komiske er at det er veldig fint hvis vi får jente da, for der er navn og litt arveklær i boks :king Men blir vel mye nytt uansett, siden dette er min første :Heartred
 
Vi har en gutt fra før, så jeg må jo innrømme at det hadde vært stas med ei lita jente [emoji5] Men samtidig også veldig fint med to gutter, og ikke minst litt praktisk med tanke på arv!
 
Vi har en gutt fra før, så jeg må jo innrømme at det hadde vært stas med ei lita jente [emoji5] Men samtidig også veldig fint med to gutter, og ikke minst litt praktisk med tanke på arv!
Ja, jeg føler at det må da være lov å ønske seg et kjønn, uten at det betyr at man ikke ønsker seg det motsatte :nailbiting:
 
Ja, jeg føler at det må da være lov å ønske seg et kjønn, uten at det betyr at man ikke ønsker seg det motsatte :nailbiting:

Ja, det betyr jo ikke at det andre kjønnet er uønsket av den grunn! [emoji4] Barnet er jo like ønsket uansett!

Jeg tror vi uansett skal gå for å ikke vite kjønnet denne graviditeten, spare spenningen helt til slutt!
 
Ja, det betyr jo ikke at det andre kjønnet er uønsket av den grunn! [emoji4] Barnet er jo like ønsket uansett!

Jeg tror vi uansett skal gå for å ikke vite kjønnet denne graviditeten, spare spenningen helt til slutt!
Ooh, det er tøft! Min første, og jeg vil vite kjønn så fort som mulig *nysgjerrigper*
 
Ooh, det er tøft! Min første, og jeg vil vite kjønn så fort som mulig *nysgjerrigper*

Ja sist gang var jeg veldig ivrig etter å få vite det, men nå synes jeg det hadde vært gøy å ikke vite det. Men vi får se da, jeg er egentlig en nysgjerrig sjel [emoji28]
 
Ja sist gang var jeg veldig ivrig etter å få vite det, men nå synes jeg det hadde vært gøy å ikke vite det. Men vi får se da, jeg er egentlig en nysgjerrig sjel [emoji28]
Haha, ja ser dilemmaet. En jeg kjenner ville ikke vite, men legen sa "han" ved et tilfelle, så da var det jo ikke vrient å tippe kjønnet. Blått ble kjøpt inn, og jente kom ut :p:hilarious:
 
Vært hyggelig med gutt her siden vi har tre jenter til sammen fra før. Men en jente er selvsagt også veldig velkommen ;)
 
Kunne gjerne hatt en av hver, og da altså gutt denne gang, men som dere sier er han/hun selvsagt hjertelig velkommen uansett kjønn [emoji173]️[emoji170]
 
Så mange som har "ønsker", men sjelden man hører noe hvis folk spør, for da dømmer folk deg sånn. Trist... :Heartred
 
Vi har ei jente som blir 2 år på mai, så hadde vært stas med to «tette» jenter, pluss at da har vi alt av klær og utstyr. Samtidig hadde det vært gøy med en gutt også! Så denne gangen er det helt hipp som happ hva som kommer:Heartblue:Heartred Sist vet jeg samboer ønsket seg veldig en sønn, men etter jenta vår kom til verden smelta han helt, og nå sier han at det ikke spiller noen rolle, jenter er helt topp de også. Er så spent på hva det er, og klarer absolutt ikke å vente til fødselen, selv om det hadde vært gøy! Samboer har 5 brødre og ei søster, så føler jo på en måte at det «må» komme en gutt den gangen her, men det var jeg jo helt sikker på fram til OUL sist også. Jenta vår het Emil fram til OUL, da måtte vi plutselig begynne å tenke:joyful:
 
Vi har ei jente som blir 2 år på mai, så hadde vært stas med to «tette» jenter, pluss at da har vi alt av klær og utstyr. Samtidig hadde det vært gøy med en gutt også! Så denne gangen er det helt hipp som happ hva som kommer:Heartblue:Heartred Sist vet jeg samboer ønsket seg veldig en sønn, men etter jenta vår kom til verden smelta han helt, og nå sier han at det ikke spiller noen rolle, jenter er helt topp de også. Er så spent på hva det er, og klarer absolutt ikke å vente til fødselen, selv om det hadde vært gøy! Samboer har 5 brødre og ei søster, så føler jo på en måte at det «må» komme en gutt den gangen her, men det var jeg jo helt sikker på fram til OUL sist også. Jenta vår het Emil fram til OUL, da måtte vi plutselig begynne å tenke:joyful:
Haha, tror det er en del som har fått seg en overraskelse på på oul, mange tror det vet kjønnet etter 12 uker, og så ooops :hilarious: men da vet man gjerne at det ikke er bankers da...
 
Haha, tror det er en del som har fått seg en overraskelse på på oul, mange tror det vet kjønnet etter 12 uker, og så ooops :hilarious: men da vet man gjerne at det ikke er bankers da...
Haha, ja! Vi var jo på TUL i uke 11, men ville ikke spørre om hun så kjønnet da. Var redd hun så kjønnet, og at det ville vise seg å være feil på OUL. Men det er lenge å vente til uke 18 ish, skjønner ikke hvordan folk holder ut til fødselen, jeg er aaaalt for nysgjerrig (og for glad i planlegging) til det ass:wacky:

Værst er jo de som får vite feil kjønn på OUL da, må innrømme at det første jeg sjekka på jenta mi da jeg fikk henne i armene var hva hun hadde mellom beina, haha! Det var jente, heldigvis!:D
 
Jeg har veldig lyst på begge[emoji23][emoji173]️ klarer ikke velge hva jeg helst vil ha. Gutt.. nei, jente. Nei vet ikke[emoji23]
 
Hahaha, da får mannen hjertestans tror jeg! :hilarious:

Samme her![emoji23] selvom det er første gang. Vet ikke om det er bedre eller værre for de[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp