Ønske om et lite mirakel ❤️

Da har jeg bestemt meg for å teste i morgen, 12 dager etter innsett :O Har vært veldig spent og gleda meg til å teste, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg.
Prøver å forberede meg på en negativ test, men ønske om en positiv er så utrolig sterkt!! ❤️
Lykke til! :) Heier på deg og Big Fat Pluss +
 
ImageUploadedByBV Forum1465968023.643314.jpg

JEG ER GRAVID!! Helt ufattelig... Hold deg fast lille spire ❤️❤️❤️
 
Hipp hurra :D :D
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer ❤️
 
En stund siden jeg har vært her inne nå.. Skulle vel kanskje flytter dagboken over til riktig sted men vet ikke hvordan jeg gjør det :p

Uansett! Jeg er fortsatt gravid og det er helt utrolig.. I morgen er jeg 10 uker allerede. Tiden går overraskende fort! Formen er opp og ned, mye trøtt og sliten samt ganske uggen/kvalm, men ellers fin!
Kan fortsatt ikke tro at jeg ble gravid på første forsøk, av det eneste egget som overlevde. Helt utrolig <3
Nå må bare den lille der inne holde seg fast i litt over 6 måneder til!

Tror forresten det er en liten jente der inne.. Blir spennende å se :D :)
 
En stund siden jeg har vært her inne nå.. Skulle vel kanskje flytter dagboken over til riktig sted men vet ikke hvordan jeg gjør det :p

Uansett! Jeg er fortsatt gravid og det er helt utrolig.. I morgen er jeg 10 uker allerede. Tiden går overraskende fort! Formen er opp og ned, mye trøtt og sliten samt ganske uggen/kvalm, men ellers fin!
Kan fortsatt ikke tro at jeg ble gravid på første forsøk, av det eneste egget som overlevde. Helt utrolig <3
Nå må bare den lille der inne holde seg fast i litt over 6 måneder til!

Tror forresten det er en liten jente der inne.. Blir spennende å se :D :)
Godt å høre det går bra med dere selvom formen din er så som så :) Tenk at du er gravid! :D
Når er ultralyd? Blir spennende å høre om du har rett angående kjønn :) Tror en liten prinsesse hadde passet deg perfekt ;)
 
Så herlig å høre at alt står bra til der fortsatt :D Nå skal det bli baby ❤
 
Godt å høre det går bra med dere selvom formen din er så som så :) Tenk at du er gravid! :D
Når er ultralyd? Blir spennende å høre om du har rett angående kjønn :) Tror en liten prinsesse hadde passet deg perfekt ;)

Du er god ☺️ Ultralyd er 26 sept. Tiden kan ikke gå fort nok! Håper alt står bra til med deg til tross for mye motgang. Klem ❤️
 
Back
Topp