Ønske om et lite mirakel ❤️

Da var uttaket overstått! Fikk ut 4 egg. Hadde håpet på enda fler, men satser på at ett av de eggene er gullegget vi trenger ❤️❤️
Tilbake på fredag hvis alt går bra med befruktningen! Jeg ble så positivt overrasket over uttaket, var absolutt ikke så vondt som forventet. Den vondeste var faktisk stikker til bedøvelsen i armen :p
Nå er det bare å vente på en positiv telefon i morgen!! Herregud dette er sååå spennende :) :) :)

Sykemeldt ut uka, så da er det bare å nyte det herlige været vi har nå imens man venter :D
 
Så godt å høre det gikk bra :D Krysser fingrene for god uttelling på befruktning ❤
 
Flott med 4 egg!! :) Garantert ett gullegg inni der :D Glad uttaket var smertefritt og nå kan du nyte sola mens du venter på innsett :)
 
Foreløpig et egg befruktet!!! Da blir det innsett i morgen ❤️ vanskelig å holde roen og ikke håpe for mye, men skal innrømme tårene kom fort når jeg fikk telefonen! Ønsket om å bli foreldre er så ufattelig sterkt!!!
Fantastisk!!! :D Det er gull egget skal du se :)
 
Da er jeg endelig ruger av et gullegg!!! ❤️❤️ Ble desverre ingen på frys, men satser på at det er bare dette egget jeg trenger. Det kommer til å bli noen laaaaange 14 dager!
Hurra!!! :D Grattis som ruger :)
 
Gratulerer som ruger. Vi ligger veldig tett, jeg er på rugedag 2:) blir spennende å følge deg. Håper vi begge går over til termin gruppen sammen :)
 
Tenk, det er bare to dager siden innsett.. Det føles ut som en evighet! 12 dager til testdato Håper det skjer litt fremover nå så dagene går fort! Selvfølgelig skjer det mye fremover tiden etter testdato... Og det siste jeg trenger da er en negativ test!
Prøver å tenke at jeg skal leve som en gravid; men hva vil det egentlig si? Eneste jeg stortsett finner om er hva en skal spise og ikke:p

Ha en fin dag i morgen alle dere fine, sterke damer der ute ❤️ Fy søren som jeg er stolt av alle oss i denne prosessen! Andre skulle bare visst ;)
 
6 dager til testing! Nå er det faktisk ikke lenge igjen, kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på det!
Litt ømmebryster, verkende korsrygg og stikking nederst i magen noen ganger er det eneste jeg kjenner. Veldig trøtt og sliten om dagen; en utrolig påkjenning både psykisk og fysisk dette her.. Prøver å forberede meg litt på at det ikke kan være noe egg som fester seg denne gangen, men håper selvfølgelig på det beste ❤️
 
Håper for deg :) Prøv å fokusere på noe gøy for å få tida til å gå. Vet ventetiden kan føles som en evighet, men plutselig er dagen der :)
 
Da har jeg bestemt meg for å teste i morgen, 12 dager etter innsett :O Har vært veldig spent og gleda meg til å teste, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg.
Prøver å forberede meg på en negativ test, men ønske om en positiv er så utrolig sterkt!! ❤️
 
Da har jeg bestemt meg for å teste i morgen, 12 dager etter innsett :O Har vært veldig spent og gleda meg til å teste, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg.
Prøver å forberede meg på en negativ test, men ønske om en positiv er så utrolig sterkt!! ❤️
Spennende:D krysser for positiv test ❤️
 
Back
Topp