Økt sexlyst.. vær ærlig!

Mannen kom endelig hjem fra jobb i dag, men energien om kveldene gjør handlingene umulige:yuck:
 
For vår del så var det hyperemesisen som tok knekken på lyst hos oss begge (lyden av oppkast til alle døgnets tider er ikke akkurat turn-on). Da hyperemesisen forsvant, TAKK OG LOV, for ett par uker siden begynte vi å ha sex, men ble plaga med blødninger etter hver gang vi har sex. Forliggende morkake på oss, så etter råd fra lege har vi avstått fra sex, og frykten har stoppa all lyst hos meg. Han derimot har enda lyst, men tør ikke han heller. Så forsåvidt naturlige årsaker da.
Huff, da er det jo ikke enkelt..best å være forsiktig men blir kanskje litt ekstra annen kos da :)
 
Her har ingen av oss verken energi eller lyst med to små og oppussing. Men vi prøver å ligge i armkroken på kvelden etter at ungene har lagt seg. Desverre er jeg ofte sliten og kvalm og all berøring øker kvalmen. Samboer er også kastet utgav soverommet for jeg klarer ikke at han rører på seg når jeg skal sove pga kvalme.
Godt at dere prøver å finne varmen hos hverandre :) krysser fingrene for at kvalmen gir seg snart. Det er ikke enkelt når så mye ekstra spiller inn :/
 
Blir jo nesten litt stresset av at så mange har mer sex! :p

Første svangerskapet var jeg veldig opptatt sv at han måtte få seg noe selvom, så da ble det jo en del blow og handjobs :p

Men sexlivet endrer seg jo etter to barn uansett, nå er det tredje svangerskap og det var et par episoder i starten hvor jeg plutselig fikk veldig lyst! Men nå er det lite. Jeg har sånn bekkenløsning og mye kynnere og, så han sier at det pirrer ikke akkuratt hans lyst å se meg ha masse smerter..
vi kan definitivt bli flinkere på å være nær og intime, så det har vi snakket om og skal jobbe med :)
Men jeg prøver å orke å ha sex 1 gang i uken.
Iblant går det ikke men man kan ha «sex» uten penetrering også :)
 
Blir jo nesten litt stresset av at så mange har mer sex! :p

Første svangerskapet var jeg veldig opptatt sv at han måtte få seg noe selvom, så da ble det jo en del blow og handjobs :p

Men sexlivet endrer seg jo etter to barn uansett, nå er det tredje svangerskap og det var et par episoder i starten hvor jeg plutselig fikk veldig lyst! Men nå er det lite. Jeg har sånn bekkenløsning og mye kynnere og, så han sier at det pirrer ikke akkuratt hans lyst å se meg ha masse smerter..
vi kan definitivt bli flinkere på å være nær og intime, så det har vi snakket om og skal jobbe med :)
Men jeg prøver å orke å ha sex 1 gang i uken.
Iblant går det ikke men man kan ha «sex» uten penetrering også :)
Helt klart sex er mere enn bare sex( penetrering) så lenge mann har det godt sammen er jo det det viktigste.. :)
 
Back
Topp