Økt sexlyst.. vær ærlig!

hadde kjempe lyst men greide ikke når kvalmen var på det værste nå kunne jeg ha hoppa på han over alt... har vell kanskje økt litt... ;)
 
Jeg har ikke sex lyst, de første tre månedene hadde jeg nesten ikke lyst på kropskontakt heller. Bedre ble det ikke av at jeg var kvalm og svimmel mer eller minre konstant. Nå er jeg 23 uker på vei, og nå vil gjerne ha litt mer kos og kroppskontakt, men sex har jeg ikke særlig behov for. Kanskje det kommer mer de siste fire månedene. Til nå i svangerskapet har det vært fulstendig tørke.
 
Her er den økt, for første gang, 3 svangerskapet. Men vell å merke bare på formiddagen ca :hilarious: Når det er kveld å muligheten byr seg er jeg i koma :facepalm::dead:
 
Her er jeg fortsatt kvalm stort sett hele døgnet, og da setter det en demper på det meste... I dag klarte jeg ikke kyss engang... Stakkars arme mann:(
 
Jeg venter i spenning på den økte sexlysten! Har kommet til uke 22 nå, men den har dessverre ikke inntruffet enda. Men tar den gladelig imot dersom den skulle melde seg :dance018
 
Jeg har fått mindre sexlyst for hvert svangerskap jeg. Denne gangen er den totalt fraværende.
 
Jeg får alltid veldig redusert lyst i 1. trimester, og så øker det jevnt gjennom svangerskapet. Glad jeg har vibrator. :p
 
Tja... sexlysten er fraværende her i alle fall :shy: håper det endrer seg etterhvert
 
Med nr 1 var den veldig økt, mens med nr 2 og 3 har den vært ikke eksiterende. Tror også det handler om at jeg har små barn som stjeler energi.
 
ett lite spørsmål til dere som har mistet lysten.. hvordan har dere det ellers? Tenker... sex er viktig i forholdet og jo lengre mann går uten jo vanskeligere er det å komme i gang igjen.
Nå mener jeg ikke at noen skal ha pliktsex bare så det er helt på det rene.. men kos, masasje nærhet er det også forsvunnet eller er det bare sexbiten? Er veldig nyskjerrig :hilarious: gir dere mannen noe som helst?
polying har løsningen på å ikke få nok, men den kan jo også være med på å skape lyst.. ;)
 
ett lite spørsmål til dere som har mistet lysten.. hvordan har dere det ellers? Tenker... sex er viktig i forholdet og jo lengre mann går uten jo vanskeligere er det å komme i gang igjen.
Nå mener jeg ikke at noen skal ha pliktsex bare så det er helt på det rene.. men kos, masasje nærhet er det også forsvunnet eller er det bare sexbiten? Er veldig nyskjerrig :hilarious: gir dere mannen noe som helst?
polying har løsningen på å ikke få nok, men den kan jo også være med på å skape lyst.. ;)

Hehe, selv om jeg har mistet noe av lysten å ikke tenker så mye på sex for øyeblikket så er forloveden god på å "foreslå det", så vi har ikke slutta å ha sex fordet om lysten ikke er like tilstedeværende som ellers ;) Men litt mindre enn vanlig blir det vel nå når jeg glemmer det litt bort :)
 
Økt sexlyst i begge svangerskap her. Og orgasmene er heeelt fantastiske :smiley-ashamed005 :laughing002 Men vi tør ikke ha sex nå pga den økte risikoen for vannavgang :( Så jeg holder på å bli litt koko :p
 
Har blitt omtrent borte her. Har veldig lite energi og overskudd så tenker det henger litt sammen. Håper det tar seg opp.
 
ett lite spørsmål til dere som har mistet lysten.. hvordan har dere det ellers? Tenker... sex er viktig i forholdet og jo lengre mann går uten jo vanskeligere er det å komme i gang igjen.
Nå mener jeg ikke at noen skal ha pliktsex bare så det er helt på det rene.. men kos, masasje nærhet er det også forsvunnet eller er det bare sexbiten? Er veldig nyskjerrig :hilarious: gir dere mannen noe som helst?
polying har løsningen på å ikke få nok, men den kan jo også være med på å skape lyst.. ;)

For vår del så var det hyperemesisen som tok knekken på lyst hos oss begge (lyden av oppkast til alle døgnets tider er ikke akkurat turn-on). Da hyperemesisen forsvant, TAKK OG LOV, for ett par uker siden begynte vi å ha sex, men ble plaga med blødninger etter hver gang vi har sex. Forliggende morkake på oss, så etter råd fra lege har vi avstått fra sex, og frykten har stoppa all lyst hos meg. Han derimot har enda lyst, men tør ikke han heller. Så forsåvidt naturlige årsaker da.
 
ett lite spørsmål til dere som har mistet lysten.. hvordan har dere det ellers? Tenker... sex er viktig i forholdet og jo lengre mann går uten jo vanskeligere er det å komme i gang igjen.
Nå mener jeg ikke at noen skal ha pliktsex bare så det er helt på det rene.. men kos, masasje nærhet er det også forsvunnet eller er det bare sexbiten? Er veldig nyskjerrig :hilarious: gir dere mannen noe som helst?
polying har løsningen på å ikke få nok, men den kan jo også være med på å skape lyst.. ;)

Her har ingen av oss verken energi eller lyst med to små og oppussing. Men vi prøver å ligge i armkroken på kvelden etter at ungene har lagt seg. Desverre er jeg ofte sliten og kvalm og all berøring øker kvalmen. Samboer er også kastet utgav soverommet for jeg klarer ikke at han rører på seg når jeg skal sove pga kvalme.
 
Back
Topp