Økt sexlyst.. vær ærlig!

Frumammaliv

Betatt av forumet
Føler jeg leser så mange artikler, og at det liksom skal være et symptom med økt sexlyst under graviditeten. Men altså, hvor mange er det som faktisk får det? :p

Dette er mitt tredje barn og kan virkelig ikke skrive under på at man får økt sexlyst! Det går heller helt i andre retningen..
 
Var helt gal, og fikk ikke nok med nr 1 :) samboer stakars hadde mindre sex lyst da :'D Denne gangen er det motsatt, har så klart noen dager hvor jeg er mer gira enn andre, men sånn totalt er nok sex lysta hos meg mindre og samboer har økt :)
 
Jeg hadde det med første mann, var igrunn helt gal! Jeg ler når jeg tenker tilbake på det:smug:
Denne gangen har jeg hatt null lyst... kommer først nå:woot:
 
Veldig økt her. Jeg drømmer ofte at jeg har sex eller prøver å ha den. Mannen min vil ikke gjør noe ting med meg nå etter at vi gikk gjennom 3SAer,en senabort og en MA så han vil ikke risikere noe men noe dager kan skje at sexen med ham er nesten alt jeg tenker om :hilarious:
 
Veldig økt her. Jeg drømmer ofte at jeg har sex eller prøver å ha den. Mannen min vil ikke gjør noe ting med meg nå etter at vi gikk gjennom 3SAer,en senabort og en MA så han vil ikke risikere noe men noe dager kan skje at sexen med ham er nesten alt jeg tenker om :hilarious:
Når gubbene ikke vil gjør det jo ting bare 10 ganger værre :p
 
Både økt sexlyst og nedsatt sexlyst er helt vanlig under graviditeten. Sist hadde jeg vel noe økt sexlyst, spesielt på slutten.

Begge graviditetene har jeg hatt blødinger de første ukene, så da har vi avstått litt fra sex. Ikke fordi det er farlig, men fordi jeg ville unngå blødningene og bekymringene det medførte.

Denne gangen må jeg si at på dette tidspunktet glemmer jeg å tenke på sex. Er litt synd, håper jeg får litt mer økt sexlyst om ikke så lenge.
 
Hyperemesisen har satt en stopper for meg alle 3 gangene , men det har kommet etterhvert:) nå de siste par ukene har det kommet for fullt , sambo begynner å bli sliten :hungover: så jeg får vel gi ham fri i dag , han har stilt opp hver dag nå så:sorry:xsmile5:love022
 
med nr 1 hadde jeg veldig økt sex lyst. nå med nr to så har jeg ikke noe mer enn til vanlig. men det er jo mindre sex nå så jeg drømmer om sex. :p men går ikke rundt og er kåt som jeg var første svangerskap. :)
 
Hyperemesisen har satt en stopper for meg alle 3 gangene , men det har kommet etterhvert:) nå de siste par ukene har det kommet for fullt , sambo begynner å bli sliten :hungover: så jeg får vel gi ham fri i dag , han har stilt opp hver dag nå så:sorry:xsmile5:love022

Ikke verst når mannen blir sliten, tror min mann aldri blir sliten.
Han var overlykkelig den uka i desember hvor vi hadde det hver dag og opptil flere ganger. Jeg visste jo eggløsninga var på vei, men tror ikke han tenkte på det;) full klaff heldigvis
 
Ikke verst når mannen blir sliten, tror min mann aldri blir sliten.
Han var overlykkelig den uka i desember hvor vi hadde det hver dag og opptil flere ganger. Jeg visste jo eggløsninga var på vei, men tror ikke han tenkte på det;) full klaff heldigvis
Jeg tror de kan lukte når eggløsning kommer :hilarious:
 
Føler jeg leser så mange artikler, og at det liksom skal være et symptom med økt sexlyst under graviditeten. Men altså, hvor mange er det som faktisk får det? :p

Dette er mitt tredje barn og kan virkelig ikke skrive under på at man får økt sexlyst! Det går heller helt i andre retningen..
Sniker jeg.
Begge de lange svangerskapene mine hadde jeg økt sexlyst, spesielt siste, sannsynligvis fordi jeg var mer avslappet da.
Så det skjer :p
Men jeg var aldri plaget av kvalme, bekkenløsning osv :)
 
Sniker. Jeg har hatt økt sexlyst i alle mine seks svangerskap, i de to siste har mannen sagt nei til sex.
 
Ikke verst når mannen blir sliten, tror min mann aldri blir sliten.
Han var overlykkelig den uka i desember hvor vi hadde det hver dag og opptil flere ganger. Jeg visste jo eggløsninga var på vei, men tror ikke han tenkte på det;) full klaff heldigvis
Ja, vi prøvde et år på denne her før den satt , så ble litt rutinepreget... deretter kom 4 mnd jeg ikke klarte og trekke pusten dypt uten og kaste opp (hadde kanskje sex 1 gang i løpet av disse mnd ) til plutselig nå som jeg "trenger"det 3 ganger om dagen, MINST :hilarious: blir litt av en overgang! :hilarious: å jeg som skulla la han få pause i dag , fikk jaggu lurt meg til en runde før vi sto opp i dag også :facepalm: hjelpe meg !:hilarious:
 
Ja, vi prøvde et år på denne her før den satt , så ble litt rutinepreget... deretter kom 4 mnd jeg ikke klarte og trekke pusten dypt uten og kaste opp (hadde kanskje sex 1 gang i løpet av disse mnd ) til plutselig nå som jeg "trenger"det 3 ganger om dagen, MINST :hilarious: blir litt av en overgang! :hilarious: å jeg som skulla la han få pause i dag , fikk jaggu lurt meg til en runde før vi sto opp i dag også :facepalm: hjelpe meg !:hilarious:

Haha!
Men altså, må man så MÅ man:):)
 
Jeg tror de kan lukte når eggløsning kommer :hilarious:

Mannen min kommenterte det i desember ja, at han trodde jeg hadde eggløsning da, han synes liksom det lukter litt anderledes av meg de dagene:p ^^
 
Ja, vi prøvde et år på denne her før den satt , så ble litt rutinepreget... deretter kom 4 mnd jeg ikke klarte og trekke pusten dypt uten og kaste opp (hadde kanskje sex 1 gang i løpet av disse mnd ) til plutselig nå som jeg "trenger"det 3 ganger om dagen, MINST :hilarious: blir litt av en overgang! :hilarious: å jeg som skulla la han få pause i dag , fikk jaggu lurt meg til en runde før vi sto opp i dag også :facepalm: hjelpe meg !:hilarious:
Stakkars mannen din! :hilarious:
 
Ja nettopp :angelic::hilarious: nyter det så lenge det varer ! Vannmelon og sex er alt jeg tenker på om dagen :hilarious:

Det var ingen dum kombinasjon det...
Her ventes det på at mannen skal hjem fra Nordsjøen:shy:

Jeg har en mann som sikkert aldri har tenkt noe av eggløsninga i det hele tatt:woot: så tror ikke han merker noe ting til det
 
Det var ingen dum kombinasjon det...
Her ventes det på at mannen skal hjem fra Nordsjøen:shy:

Jeg har en mann som sikkert aldri har tenkt noe av eggløsninga i det hele tatt:woot: så tror ikke han merker noe ting til det


Åå, nordsjø mann ! Lange perioder? Blir godt å se ham igjen da tenker jeg! ;):happy093

Jeg savner min bare han er i butikken , hormonene gjør meg ikke akkurat mindre forelska/avhengig :schocked028 stakkars gubbe !:laughing014
 
Back
Topp