Økedøgn

Nå har han spist en gang i timen de siste 4 timene :eek: haha

Snakket vi litt for høyt kanskje? :eek:
Her har hun ikke spist mer en andre dager, men hun har definitivt vært mer våken:eek: sovet 2 timer på dagen bare, så i dag har vi lekt på babygym og gulvmatte:)
 
Snakket vi litt for høyt kanskje? :eek:
Her har hun ikke spist mer en andre dager, men hun har definitivt vært mer våken:eek: sovet 2 timer på dagen bare, så i dag har vi lekt på babygym og gulvmatte:)

Ja, vi gjorde nok det :eek: han her har også vært mer våken idag.. Og så har han faktisk skreket en del.. Så får han puppen, så er det greit :eek:
Kaaaan kanskje ha litt med varmen å gjøre og, er sykt varmt her idag :eek:
 
Og nå spiser han igjeeeeen!
Uff, var i butikken nettopp, så begynte han plutselig å skrike.. Fikk jo helt sjokk, har aldri skjedd før :p
 
Ja, vi gjorde nok det :eek: han her har også vært mer våken idag.. Og så har han faktisk skreket en del.. Så får han puppen, så er det greit :eek:
Kaaaan kanskje ha litt med varmen å gjøre og, er sykt varmt her idag :eek:
Kan nok ha med varmen å gjøre her og. Veldig varmt både ute og inne:/
 
Kan nok ha med varmen å gjøre her og. Veldig varmt både ute og inne:/

Ja, var ekstremt idag. Fant ut at å ha med baby i bilen i sånn varme ikke er gøy for noen :eek: selv med vinduene oppe..
Stakkar unge ble jo helt svett, og satt baki der og skreik..mens vi stod i kø på motorveien. Hurra..
 
Disse økedøgnene; øker det produksjonen ved å kun spise oftere og ikke mer i mengde og? Snuppa har hatt et par dager hvor hun har gjort dette, og i dag kjenner jeg at puppene mine er tyngre enn vanlig. Hun spiste også i 20 min denne morgenen, som er omtrent dobbelt så lenge som hun bruker å gjøre på et måltid.

Har jo ikke hatt for lite melk fra før, men behovet øker vel uansett;)
 
Back
Topp