Vi skal til Spania i slutten av februar en uke. Vet ikke hva det blir i sommer, men hadde vært fint med en siste tur bare oss to. Vet ikke når jeg har ferie enda, mannen kan ta ferie når han vil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig vært i USA nå, og fant ut at det ikke er bare bare å få igjen på forsikringen når man er blitt gravid. Blir derfor ikke å bestille noen utenlandstur med det første. Blir nok ferie med familien på hytta i år, noe som har blitt nedprioritert tidligere
Stavern er nydelig!Jeg liker ikke å fly, så blir ikke noe sted der er nødvendig.
Tipper det blir mye jobbing (er student så trenger pengene), hytta og feriereiser til Svigers i Stavern. Var der i fjor og det ble masse sol og strandliv. Jentungen syntes det var kjekt
Kan man overføre ferie til neste år?Vi drar en langhelg til Italia i mai. En siste romantiske tur uten barn på en stund ☺tar ut mesteparten av ferien før permisjon tenker jeg, eller overfører litt til neste år.
Jeg og vil til syden, helst nå men får spare penger til Australiatur til jul..Jeg vil dra til syden! Hungrer etter sol og varme! Vi var ikke i syden i fjor pga dårlig råd, og får ikke dratt i år heller av samme grunn.
Hvis du ikke bruker opp all ferien din i år, så kan du få overført til neste år ja. Du kan også ta ferie i november / desember, og sette permisjonen på pause imens. Begge metodene gir deg mer tid hjemme med babyen. Min arbeidsplass stenger 4 uker i sommer, så mesteparten av min ferie er låst. Den siste uken regner jeg med å ta før jul en gang.Kan man overføre ferie til neste år?
Dette visste jeg ikke om. Vet du om dette også går an når man jobber i skolen? vet sjefen blir sur hvis jeg gjør det der...Hvis du ikke bruker opp all ferien din i år, så kan du få overført til neste år ja. Du kan også ta ferie i november / desember, og sette permisjonen på pause imens. Begge metodene gir deg mer tid hjemme med babyen. Min arbeidsplass stenger 4 uker i sommer, så mesteparten av min ferie er låst. Den siste uken regner jeg med å ta før jul en gang.
Det er arbeidsgiver som bestemmer når du kan få ferie dessverre. Jeg tviler egentlig på at en skole vil la deg jobbe på sommeren, og ta ferie på et annet tidspunkt? De trenger deg kanskje ikke i sommer? Min jobb krever i alle fall at alle har ferie de 4 ukene vi er sommerstengt. Det blir annerledes hvis du er sykemeldt i sommer da, da gir de vel blaffen i når du tar ut ferien senere?Dette visste jeg ikke om. Vet du om dette også går an når man jobber i skolen? vet sjefen blir sur hvis jeg gjør det der...
Ja det varierer nok på arbeidstedet, men man kan ofte overføre et par uker til neste år. Det må søkes om og avtales med arbeidsgiver. ☺Kan man overføre ferie til neste år?