Årets ferie

blessed

Betatt av forumet
Begynner alltid i januar å planlegge ☺️
Planen var syden men frister lite å fly gravid da jeg har ekstrem flyskrekk :/ så da tenker vi lalandia. Noen vært der?
Hvor skal dere evt på ferie?☺️

vi er begge studenter så her går ferien til å jobbe mest mulig. Håper formen min holder seg grei.

Blir kanskje en tur til mikkelparken eller voss, spørs om jeg orker å kjøre da :p

Har akkurat fullført en to års videreutdanning i tillegg til at vi flyttet inn i en tomannsbolig i sommer hvor det er mye som må gjøres ute, så det blir neppe store greiene! Har lovt 3 åringen å besøke Kaptein Sabeltann da, så det blir vel årets ferie :)

Vi skal på ferie til jul, så planlegger tur til dyreparken i sommer :) får se om det blir noe mer, men må nok spare til Jula :p

Vi bestilte tur til Tenerife i påskeferien før jeg ble gravid. 4-åringen gleder seg stort, men er ikke sikker på om det blir noen tur med denne formen min:(

Skulle egentlig vært i USA nå, og fant ut at det ikke er bare bare å få igjen på forsikringen når man er blitt gravid. Blir derfor ikke å bestille noen utenlandstur med det første. Blir nok ferie med familien på hytta i år, noe som har blitt nedprioritert tidligere :)

Vi har lyst til å dra til å dra til Hellas igjen i slutten av juni:) men vi har er bad vi må pusse opp før jeg blir for tjukk til å sitte i badekaret å dusje:p haha. Så får se hva pengene strekker til!

Jeg liker ikke å fly, så blir ikke noe sted der er nødvendig.
Tipper det blir mye jobbing (er student så trenger pengene), hytta og feriereiser til Svigers i Stavern. Var der i fjor og det ble masse sol og strandliv. Jentungen syntes det var kjekt :-)

Hyttetur og dyrepark tenker jeg! Tørr ikke å bestille tur til utlandet enda. Da må vi ta det litt på sparke nærmere sommeren.

Vi tar en weekendtur til London i mars og Portugal nærmere sommeren :) vi kommer til å reise litt, viktig å leve som normalt (men med visse forhåndsregler selvsagt:)) så langt pengene strekker til

Tror ikke det blir stort ferie på oss. Jeg skal ha en uke i april, for da blir jeg tante. Så blir det vel bare litt turer rundt etter hva formen tillater.

Satt akkurat og tenkte på det samme. Jeg er så pysete at jeg tør verken å fly eller være langt hjemmefra som høygravid.

Jeg tenker foreløpig badeferie i Danmark eller Tyskland, eventuelt leie en hytte på sørlandet et sted. Også blir det nok en langweekend i Gøteborg.

Hadde vi ikke hatt barn fra før hadde jeg blitt hjemme, så det er for han at vi finner på noe.

Vi er bedt i bryllup i juni, juli og august.. + at jeg skal være forlover å driver å planlegger utdrikningslag og tale :p Mamma feirer 60 i slutten av mai, snakk om å dra til gdansk ei langhelg å feire henne :)

Ellers blir det hytta og en tur til dyrepark :)

Vi drar en langhelg til Italia i mai. En siste romantiske tur uten barn på en stund ☺tar ut mesteparten av ferien før permisjon tenker jeg, eller overfører litt til neste år.

Tror vi forresten skal prøve oss på en tur til London også, shoppe litt til storesøster og den lille som kommer :)

Her blir d nok feriere rundt her i nord, kanskje en lang helg til Sverige så d blir litt handling på Ikea ;) ellers skal vi lang helg til svigers med fly på våren, blei bestilt når vi så d var liten på vei så vi slepp unna dit i sommer og d ikke blir tur dit igjen før på sein høsten...

Men va når æ gikk med storesøster var vi i Barcelona når æ va 6 mnd på vei, helt hærlig...var i påska da og va så godt å kunne gå i litt mindre klær og ikke være redd for glatte veie og sånt...

Jeg holder på å bestille ferie nå. Vi skal kjøre til Danmark, leier feriehus eller leilighet. Barna gleder seg til legoland og dyrepark. Jeg tenker litt sånn at hvis formen min er for dårlig, så får jeg bare holde meg i feriehuset mens resten av familien farter rundt, det skal nok gå greit. :)

Back
Topp