Å velge navn når man er alene

Du kan jo diskutere navn med oss :)

Ja, det kan jeg!

Som sagt tidligere, så vipper det omtrent fra dag til dag. Men navn som ofte befinner seg på toppen av lista,er følgende:

Julie
Emma
Sofie
Leah

Navn jeg også har på lista:
Hannah
Ella
Solveig
Jenny
Thea
Mina
Michelle
Emilie
Celine

Litt av problemet, er at jeg eeeegentlig ikke har lyst på topplistenavn, samtidig som det er jo de som har funnet veien til lista mi [emoji23] Så hvis dere har noen forslag i samme leie, tar jeg gjerne imot det [emoji4]
 
Ja, det kan jeg!

Som sagt tidligere, så vipper det omtrent fra dag til dag. Men navn som ofte befinner seg på toppen av lista,er følgende:

Julie
Emma
Sofie
Leah

Navn jeg også har på lista:
Hannah
Ella
Solveig
Jenny
Thea
Mina
Michelle
Emilie
Celine

Litt av problemet, er at jeg eeeegentlig ikke har lyst på topplistenavn, samtidig som det er jo de som har funnet veien til lista mi [emoji23] Så hvis dere har noen forslag i samme leie, tar jeg gjerne imot det [emoji4]

Flotte navn alle sammen, men jeg syntes Solveig stikker seg ut som en vinner :D

(Eller eventuelt bare Sol, som jeg selv ville ha valgt)
 
Ja, det kan jeg!

Som sagt tidligere, så vipper det omtrent fra dag til dag. Men navn som ofte befinner seg på toppen av lista,er følgende:

Julie
Emma
Sofie
Leah

Navn jeg også har på lista:
Hannah
Ella
Solveig
Jenny
Thea
Mina
Michelle
Emilie
Celine

Litt av problemet, er at jeg eeeegentlig ikke har lyst på topplistenavn, samtidig som det er jo de som har funnet veien til lista mi [emoji23] Så hvis dere har noen forslag i samme leie, tar jeg gjerne imot det [emoji4]

Emma er nydelig[emoji173]️
 
Ja, det er det! Men er litt redd for 3 emmaer i både barnehage, skole og alt annet. Har jo vært på topp så lenge. Greier likevel ikke legge det fra meg, nettopp fordi det er så fint

Det skjønner jeg! Har bestemt meg for navn på min gutt også, som er/var på toppen og forventer egentlig flere med samme navn. Men det er det jeg er forelsket i så da ble det sånn[emoji4]
 
Jeg er glad jeg skulle velge alene :D Mi lille jente har et navn som ca 230 andre har :) Mellomnavnet er også uvanlig!
 
Hehe...det å velge navn er absolutt ikke lett! Her måtte jeg søke om å få godkjent navnet for det var mindre enn >5 som hadde fornavnet i Norge[emoji85]
 
Det skjønner jeg! Har bestemt meg for navn på min gutt også, som er/var på toppen og forventer egentlig flere med samme navn. Men det er det jeg er forelsket i så da ble det sånn[emoji4]

Ja, det er det jeg tenker jeg også. Har innsett det blir ikke valgt noe før ungen er født, og i dét øyeblikket bryr jeg meg nok ikke om lister, men tar det som jeg synes er fint og passer til bolla [emoji4]

Selma? Filippa?

Må tygge litt på disse [emoji4] Har i alle fall aldri møtt noen som heter det [emoji108]

Jeg er glad jeg skulle velge alene :D Mi lille jente har et navn som ca 230 andre har :) Mellomnavnet er også uvanlig!

Ja, det har sine fordeler og ulemper alt, igrunn [emoji13] Og det var ikke mange! Tror ikke jeg vil ha mellomnavn. Er liksom ikke vant med det, og må i så tilfelle bruke begge daglig. Men det er jo meg, da.

Hehe...det å velge navn er absolutt ikke lett! Her måtte jeg søke om å få godkjent navnet for det var mindre enn >5 som hadde fornavnet i Norge[emoji85]

Oj! Det var jaggu ikke mange, nei [emoji23] Kan jeg spør hvordan du kom frem til det navnet? Lest det, diktet selv, eller noe annet?

Solveig [emoji173]️

Jaa [emoji7]
 
Åh, Hannah[emoji173] Mina er også fint!
Jenten min heter Mathea, det er vell litt i samme kategori?

Evt så er disse navnene også fine:
Sanna
Maya
Mie
Alva
Eline
Oline
Olivia
 
Åh, Hannah[emoji173] Mina er også fint!
Jenten min heter Mathea, det er vell litt i samme kategori?

Evt så er disse navnene også fine:
Sanna
Maya
Mie
Alva
Eline
Oline
Olivia
Mathea er et fint navn [emoji7]

Og ja, alle disse er i samme kategori. Noen av de pleier jeg til og med se til folk når de spør! [emoji23] Så de passer meg utmerket, takk [emoji4]
 
Ja, det er det jeg tenker jeg også. Har innsett det blir ikke valgt noe før ungen er født, og i dét øyeblikket bryr jeg meg nok ikke om lister, men tar det som jeg synes er fint og passer til bolla [emoji4]



Må tygge litt på disse [emoji4] Har i alle fall aldri møtt noen som heter det [emoji108]



Ja, det har sine fordeler og ulemper alt, igrunn [emoji13] Og det var ikke mange! Tror ikke jeg vil ha mellomnavn. Er liksom ikke vant med det, og må i så tilfelle bruke begge daglig. Men det er jo meg, da.



Oj! Det var jaggu ikke mange, nei [emoji23] Kan jeg spør hvordan du kom frem til det navnet? Lest det, diktet selv, eller noe annet?



Jaa [emoji7]

Har ei venninne fra studietiden som har ei datter 5 år eldre. Når hun ble født og jeg fikk vite navnet, så syntes jeg det var nydelig. Men, glemte det helt ut. Så, fant jeg ut at jeg ventet en jente og begynte å finne jentenavn...kom tilbake til det tidligere navnet, men var veldig usikker for er ikke et norskt navn. Så, sendte mld til venninna mi og spurte om det var greit...har forskjellig mellomnavn og bor i forskjellige land[emoji85] her kom det ei lita Mirabel Sophie (Sofi) til verden i august ‘16[emoji177]
 
Back
Topp