Å velge navn når man er alene

Har ei venninne fra studietiden som har ei datter 5 år eldre. Når hun ble født og jeg fikk vite navnet, så syntes jeg det var nydelig. Men, glemte det helt ut. Så, fant jeg ut at jeg ventet en jente og begynte å finne jentenavn...kom tilbake til det tidligere navnet, men var veldig usikker for er ikke et norskt navn. Så, sendte mld til venninna mi og spurte om det var greit...har forskjellig mellomnavn og bor i forskjellige land[emoji85] her kom det ei lita Mirabel Sophie (Sofi) til verden i august ‘16[emoji177]

Veldig fint navn [emoji7] Jeg vurderer jo Sofie selv også. Og egentlig er det jo bare hyggelig å tenke på at døtrene deres heter det samme. Betyr jo at det navnet du synes er finest, synes hun også er det. Hvis ikke jeg føder i dag eller i morgen, blir det augustbarn her også [emoji173]
 
Veldig fint navn [emoji7] Jeg vurderer jo Sofie selv også. Og egentlig er det jo bare hyggelig å tenke på at døtrene deres heter det samme. Betyr jo at det navnet du synes er finest, synes hun også er det. Hvis ikke jeg føder i dag eller i morgen, blir det augustbarn her også [emoji173]

Så nettopp kallenavnet ditt...14.08.18. Lille her ble født 14.08.16[emoji177]
 
Back
Topp