Tusen takk til deg og alle dere andreNå ble jeg skikkelig glad for deg, Arielle!![]()
Slapp av og nyt det!![]()
jeg svever!! Håper denne lille spiren holder hele løpet nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk til deg og alle dere andreNå ble jeg skikkelig glad for deg, Arielle!![]()
Slapp av og nyt det!![]()
jeg svever!! Håper denne lille spiren holder hele løpet nå!
Vår lille spire
Tre dager lenger enn jeg trodde så jeg er 7+3 idag og fikk høre hjerteslag å se de! Jeg er så glad. Gråt på vei hjem i bilenHuff. Helt i sjokk
Vår lille spire
Tre dager lenger enn jeg trodde så jeg er 7+3 idag og fikk høre hjerteslag å se de! Jeg er så glad. Gråt på vei hjem i bilenHuff. Helt i sjokk
Ja jeg skal virkelig prøve på detÅåh. Herlig altså! Nå er det bare å lene seg tilbake og håpe på at dette går veien. Det er ikke annet å gjøre, så en ikke-stressa mamma er best for minien nå [emoji173]️
Så fantastisk!! ❤❤❤ Ble skikkelig glad på deres vegne nå![]()
Såå kjekt å lese!![]()

Vår lille spire

Jaaa, er jo straks 8 uker plutseligHerlige nyheter, Arielle!!! Akkurat det jeg ville lese i dagDigg å bli satt tre dager frem også!

Helt øverst på side 3 er det bildeLegg ut bilde? [emoji7]