Å herregud,TUL imorgen tidlig!!

Lykke til imorgen[emoji173]️ skal på til den 11.09, grugleder meg[emoji51]
 
Tusen takk for lykkeønsker. Det trenger jeg.... er så sykt nervøs, og må gå alene også for mannen reiser på jobb ikveld... det går greit altså men... det er så typisk.. vi har vært klar i to uker nå (siden legen sendte henvisningen) men så får jeg time den ene dagen han ikke kan.. jaja. Kjenner det er greit egentlig,om det er dårlige nyheter så takler jeg det best alene....
 
Lykke til i morgen :Heartred
Krysser fingrene for at alt går bra.
Nå er det virkelig deres tur :Heartred
 
Ååå tusen takk!! Så hyggelig, håper alt er bra med deg!!
Her er alt bra , stor å tung ,men det følger med:) har ventet på att lykken skulle treffe deg igjenn :Heartred håper du får fantastiske nyheter l morgen å god å trygg oppfølgning denne gang :)
 
Her er alt bra , stor å tung ,men det følger med:) har ventet på att lykken skulle treffe deg igjenn :Heartred håper du får fantastiske nyheter l morgen å god å trygg oppfølgning denne gang :)
Så deilig, er jo ikke så lenge igjen for dere :) masse lykke til!! Og tusen takk for ordene dine,det varmer !!!
 
Masse lykke til på UL i morgen, søte du:Heartred Følger med på deg vettu og de andre jentene, ser Ea også er her inne, er så glad på deres vegne:Heartpink:love7. Denne gangen skal det gå bra:Heartbigred
 
Er så nervøs nå at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine..
Masse lykke til, kjære du[emoji173] Pust med magen- det går helt fint[emoji177] [emoji175] Gleder meg til oppdatering[emoji4]
 
Så deilig, er jo ikke så lenge igjen for dere :) masse lykke til!! Og tusen takk for ordene dine,det varmer !!!
Dette går veldig fort :) Masse lykke til igjenn, krysser fingrer og føtter for at alt er i skjønneste orden:Heartred:love7
 
Back
Topp