Å herregud,TUL imorgen tidlig!!

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
fikk akkurat melding. Jeg skjelver !
Jeg er så nervøs :( har lyst å grine. Om ikke det er noe liv så blir jeg knust ....
 
Slipper å leve i den frykten her så lenge nå, da! Når på dagen er timen?

Skjønner at du er stresset og redd.. :Heartred
 
Slipper å leve i den frykten her så lenge nå, da! Når på dagen er timen?

Skjønner at du er stresset og redd.. :Heartred
Den er heldigvis 8.30 så jeg slipper å gå hele dagen å vente.
Huff men er så redd. ...

Er det noen som vil dele UL bilder med meg 7+0? Hva kan jeg se?
 
Slipper å leve i den frykten her så lenge nå, da! Når på dagen er timen?

Skjønner at du er stresset og redd.. :Heartred
Den er heldigvis 8.30 så jeg slipper å gå hele dagen å vente.
Huff men er så redd. ...

Er det noen som vil dele UL bilder med meg 7+0? Hva kan jeg se?
 
Ååååå, så spennende! Skjønner godt du gruer deg, Arielle❤ Jeg tok vaginal ul 7+ et eller annet sist, men slettet bilde fra telefon og kastet utskriften i søpla når det ble konstatert MA. Fikk nå i hvertfall se ei lita reke med blinkende prikk :)
 
Ååååå, så spennende! Skjønner godt du gruer deg, Arielle❤ Jeg tok vaginal ul 7+ et eller annet sist, men slettet bilde fra telefon og kastet utskriften i søpla når det ble konstatert MA. Fikk nå i hvertfall se ei lita reke med blinkende prikk :)
Ååå huff. Skjønner godt du kastet det :( man er liksom ikke garantert noe uansett :(
 
Dette går bra! :) Håper du oppdaterer her i morgen! Nå er det deres tur :)
 
Ååå huff. Skjønner godt du kastet det :( man er liksom ikke garantert noe uansett :(

Nei, men jeg syntes uansett det er en veldig fin opplevelse å være på tul :) Jeg er hvertfall veldig optimistisk for dere, nå er det deres tur :)
 
Nei, men jeg syntes uansett det er en veldig fin opplevelse å være på tul :) Jeg er hvertfall veldig optimistisk for dere, nå er det deres tur :)
Ja jeg håper så inderlig du har rett ! Måtte du spørre om å få bilde eller fikk du?
 
Så spennende
 
Jeg ble spurt om jeg ønsket et bilde da det måtte jeg betale ekstra for. Usikker på om dette var både privat og offentlig eller bare privat. Kostet 100 kr.
 
Jeg ble spurt om jeg ønsket et bilde da det måtte jeg betale ekstra for. Usikker på om dette var både privat og offentlig eller bare privat. Kostet 100 kr.
Oi. Aldri måttet betale for bilder før :confused: har aldri hatt privat
 
Back
Topp