Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt fantastiskVår lille spire
Tre dager lenger enn jeg trodde så jeg er 7+3 idag og fikk høre hjerteslag å se de! Jeg er så glad. Gråt på vei hjem i bilenHuff. Helt i sjokk
dette går veien skjønner du,nå er det din tur
NYT
Er så letta at jeg føler jeg kan lette av bakken! For en syk følelseÅååå, gratulerer så mye ❤ kan tenke meg du er letta!
Nå blir det bebis kjære du[emoji173] [emoji177] Håper du etterhvert greier å senke skuldrene og nyte svangerskapet[emoji175]Vår lille spire
Tre dager lenger enn jeg trodde så jeg er 7+3 idag og fikk høre hjerteslag å se de! Jeg er så glad. Gråt på vei hjem i bilenHuff. Helt i sjokk
HurraEr så letta at jeg føler jeg kan lette av bakken! For en syk følelse![]()
Håper jeg også,selv om ting kan skje når som helst. Jeg skal prøve å slappe av nåNå blir det bebis kjære du[emoji173] [emoji177] Håper du etterhvert greier å senke skuldrene og nyte svangerskapet[emoji175]
Fantastisk!Vår lille spire

Så herligVår lille spire
fine lille spireMagisk er det rette ordet å beskrive hvordan dette var! Å se det lille hjerte på skjermen å høre lyden. Herregud. Ord kan ikke beskrive!!Å så magisk!![]()