Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho er det ikke typisk at de er sent ute når man venter på noe man trengerHvor blir det av Postmannen med alle testene mine?,.. Testetøsa er tom!!! :O
Håper det dukker opp noen smerter da som indikerer elHar gått tom for testar her, så får berre vente i spenninghar bestilt nye då, men EL er vel over lenge før dei dukkar opp. Hehe
![]()
For aller første gang har jeg klart å legge merke til stikking ved el!kjente litt i går kveld, og tenkte på om det kunne vært et tegn.. Så i dag tidlig var el testen litt sterkere
så nå er den rett rundt hjørnet!
![]()
Håper EL dukker opp denne uken![]()
Så moroFor aller første gang har jeg klart å legge merke til stikking ved el!kjente litt i går kveld, og tenkte på om det kunne vært et tegn.. Så i dag tidlig var el testen litt sterkere
så nå er den rett rundt hjørnet!
![]()
Nei det får du ikkeHadde en sa 5 februar, skulle det stå.. Men fikk redigert det nå. Får jeg slettet denne?![]()
Ja det er godt å være i dpo land syns jegTakk, Hope90. Det håper jeg også!
Så fint du er over i DPO-land nå. Spennende å se uti neste uke hva testene dine sier da!Finngers crossed!
Ja, vi humper og dumper som bare det!Så bra du merker på kroppen at EL er på gang! Da er det jo bare å intensivere prøvingen daSæd kan vel leve opptil 5 dager
![]()
WiihuuJeg er ca 1 dpo i dag
Trudde først tappen vår sånn nogenlunde lukket, men den var ikk helt 100% ennå
Så derfor valgte jeg å vente til i morgen tidlig før jeg begynner på Wild yam
har også fått bestilt meg babyklister fra Danmark
![]()
Jeg har ikke peilingEr det ikke slik at el er når testen er negativ? Og egge lever ofte i kort tid, så det er lurest og legge inn aksjer i de dagene med positiv test, eller tar jeg feil nå? :-S
Jeg har ikke peilinger første gang jeg tester, og kan veldig lite om dette..
![]()
Ja, jeg er pp5 men første pp med testingHehe, samme her.. Er pp7, men 2 pp med testing, og er en del å lære merket jeg..![]()