»»IKM uke 10««

For aller første gang har jeg klart å legge merke til stikking ved el! :) kjente litt i går kveld, og tenkte på om det kunne vært et tegn.. Så i dag tidlig var el testen litt sterkere :) så nå er den rett rundt hjørnet! :D

For aller første gang har jeg klart å legge merke til stikking ved el! :) kjente litt i går kveld, og tenkte på om det kunne vært et tegn.. Så i dag tidlig var el testen litt sterkere :) så nå er den rett rundt hjørnet! :D

Så bra du merker på kroppen at EL er på gang! Da er det jo bare å intensivere prøvingen da :) Sæd kan vel leve opptil 5 dager :D

Hadde en sa 5 februar, 5+4 uker. Blødde 4 dager og negativ g test dag 5.

begynte el test for 6 dager siden, den siste er tatt i dag, nederste. Er så spendt på om el kommer eller ikke. Ut i fra kalkulator på nettet, skal den være til helgen. Streken blir i flertall litt og litt sterkere for hver dag, så håper virkelig det kommer en el!:-)
ImageUploadedByBV Forum1424093429.595084.jpg

Last edited:
Så moro :D Når man følger med så er det utrolig hva man legger merke til ved kroppen :D

Flytter hit fra uke 9!
IKM 02.03.15
Fikk 2 sterke el tester lørdag og søndag, negativ i dag! Så da er det vel dpo land fra i morgen :)
Husker ikke hvor mange PP jeg er, men 2. PP siden jeg begynte med pergo (dog pergofri mnd nå)
:)

Takk, Hope90. Det håper jeg også!

Så fint du er over i DPO-land nå. Spennende å se uti neste uke hva testene dine sier da! :) Finngers crossed!
Ja det er godt å være i dpo land syns jeg :P De dagene er mer spennende hehe :D
Ja veldig spennende å se :D Men prøverå holde et lokk på forhåpningene foreløpig :P

Nederste er kl 06.30. Øverste er nå kl 17.00. Skal ta en til i kveld, men er denne positiv? Den er ikke fullt like sterk som den andre men.. :) Så lurer jeg på en ting.. Vi la inn aksjer i går, bør vi da vente til i morgen, eller bare peise på i kveld med flere? ;)

Vedlegg

• 1424103004441.jpg
    1424103004441.jpg
    33,4 KB · Visninger: 66
Er det ikke slik at el er når testen er negativ? Og egge lever ofte i kort tid, så det er lurest og legge inn aksjer i de dagene med positiv test, eller tar jeg feil nå? :-S

Wiihuu :D Jeg er ca 1 dpo i dag :) Trudde først tappen vår sånn nogenlunde lukket, men den var ikk helt 100% ennå :) Så derfor valgte jeg å vente til i morgen tidlig før jeg begynner på Wild yam :) har også fått bestilt meg babyklister fra Danmark :D

Har du brukt wild yam før? Hva slags dosering bruker du? Begynte på det i dag jeg også :) har ikke prøvd det før

Er det ikke slik at el er når testen er negativ? Og egge lever ofte i kort tid, så det er lurest og legge inn aksjer i de dagene med positiv test, eller tar jeg feil nå? :-S
Jeg har ikke peiling :p er første gang jeg tester, og kan veldig lite om dette.. :)

Back
Topp