Ja, og det er jo ikke sikkert det skal så mye til heller. Bare et lite dyttJah, man finner vel skjulte krefter et eller annet sted regner jeg med ^^, men hadde vært ålreit å fått litt hjelp snart [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og det er jo ikke sikkert det skal så mye til heller. Bare et lite dyttJah, man finner vel skjulte krefter et eller annet sted regner jeg med ^^, men hadde vært ålreit å fått litt hjelp snart [emoji14]
Omg!!!! Googla litt og fant en samtale fra et annet forum.. Det skulle jeg aldri ha gjortJa, og det er jo ikke sikkert det skal så mye til heller. Bare et lite dytt
:O :O :O Godt vi er forskjellige!! Så lenge skal ikke du gå!!! :O Jeg gikk to uker sist med 1- 2 cm og har nå gått en uke med det samme.Omg!!!! Googla litt og fant en samtale fra et annet forum.. Det skulle jeg aldri ha gjort [emoji14]
"Sv: Hvor lenge kan man gå med 3-4 cm åpning?
Jeg hadde 4 cm åpning 6 uker før termin med nr 2. Gikk 5 dager over termin, og siste uka hadde jeg 5 cm åpning. Må legge til at jeg har noen avsindig seige fosterhinner som ikke ryker av seg selv, de må alltid tas rett før 10 cm for å lette på trykket. Er vel derfor ikke vannet gikk vil jeg tro...
Lykke til, du har uansett ikke lenge igjen!! "
Da oppdaterer jeg deg i dagens oppropstråd
10 mars