¤-¤-¤-¤OPPROP FREDAG 26. FEBRUAR¤-¤-¤-¤

Jah, man finner vel skjulte krefter et eller annet sted regner jeg med ^^, men hadde vært ålreit å fått litt hjelp snart [emoji14]
Ja, og det er jo ikke sikkert det skal så mye til heller. Bare et lite dytt :D
 
Ja, og det er jo ikke sikkert det skal så mye til heller. Bare et lite dytt :D
Omg!!!! Googla litt og fant en samtale fra et annet forum.. Det skulle jeg aldri ha gjort :p


"Sv: Hvor lenge kan man gå med 3-4 cm åpning?
Jeg hadde 4 cm åpning 6 uker før termin med nr 2. Gikk 5 dager over termin, og siste uka hadde jeg 5 cm åpning. Må legge til at jeg har noen avsindig seige fosterhinner som ikke ryker av seg selv, de må alltid tas rett før 10 cm for å lette på trykket. Er vel derfor ikke vannet gikk vil jeg tro...

Lykke til, du har uansett ikke lenge igjen!! "
 
Omg!!!! Googla litt og fant en samtale fra et annet forum.. Det skulle jeg aldri ha gjort [emoji14]


"Sv: Hvor lenge kan man gå med 3-4 cm åpning?
Jeg hadde 4 cm åpning 6 uker før termin med nr 2. Gikk 5 dager over termin, og siste uka hadde jeg 5 cm åpning. Må legge til at jeg har noen avsindig seige fosterhinner som ikke ryker av seg selv, de må alltid tas rett før 10 cm for å lette på trykket. Er vel derfor ikke vannet gikk vil jeg tro...

Lykke til, du har uansett ikke lenge igjen!! "
:O :O :O Godt vi er forskjellige!! Så lenge skal ikke du gå!!! :O Jeg gikk to uker sist med 1- 2 cm og har nå gått en uke med det samme.
 
Back
Topp