¤-¤-¤-¤OPPROP FREDAG 26. FEBRUAR¤-¤-¤-¤

Krysser fingrene for deg i kveld!!
Du er go' du <3
Kryssa fingrene for meg lenge du nå! <3 Haha :D
Fikk en liten blødning i sta når jeg kom hjem :O men vet ikke om det er fordi hu strippa eller om det skjer noe mer :P tenker jeg venter til i morgen med å ringe til føden.. Kanskje jeg er heldig og det begynner, og hvis ikke, så kanskje jeg endelig får sovet litt :P

Fortsatt gravid, tre uker til termin ;)

Du er go' du <3
Fikk en liten blødning i sta når jeg kom hjem :O men vet ikke om det er fordi hu strippa eller om det skjer noe mer [emoji14] tenker jeg venter til i morgen med å ringe til føden.. Kanskje jeg er heldig og det begynner, og hvis ikke, så kanskje jeg endelig får sovet litt [emoji14]
Blod er et godt tegn! :D og klart jeg krysser fingrene (bare ikke beina) for deg! Vanvittig slitsomt å gå som du gjør nå!! :O

Du er go' du <3
Fikk en liten blødning i sta når jeg kom hjem :O men vet ikke om det er fordi hu strippa eller om det skjer noe mer :p tenker jeg venter til i morgen med å ringe til føden.. Kanskje jeg er heldig og det begynner, og hvis ikke, så kanskje jeg endelig får sovet litt :p
Nei, nå MÅ det være at det skjer noe mer! Gleder meg til oppdatering fra deg!

Nei, nå MÅ det være at det skjer noe mer! Gleder meg til oppdatering fra deg!
Skjer ikke en PØKK! Ikke noe annerledes å melde i natt en de andre nettene :( vondt gjør det, men tviler på at det er noen fremgang, så jeg får vel ringe føden i mårra da... Skuffa!

Skulle tro det sant? Men har ikke skjedd en døyt fordet om [emoji14] like vondt og like våken om natta, men skjer ingen tingen [emoji14]
Uff, da var det kanskje bare en bivirkning av strippingen.. Jammen jordmora di sendte brev til føden om igangsetting..!

Skjer ikke en PØKK! Ikke noe annerledes å melde i natt en de andre nettene :( vondt gjør det, men tviler på at det er noen fremgang, så jeg får vel ringe føden i mårra da... Skuffa!
Ja, ring føden! Vi må ha den babyen din ut nå :) Synes ikke du kan gå sånn lenger nå!

Uff, da var det kanskje bare en bivirkning av strippingen.. Jammen jordmora di sendte brev til føden om igangsetting..!
Tenkte jeg skulle ringe til føden i dag, så får vi se hva de tenker for noe.. Men har en snikende mistanke om at de ikke vil igangsette enda.. Jeg har jo ikke kommet meg til termin engang og ting er tydelig på G... (Sett fra legeperspektiv i mitt hode, så er det sånn de tenker) :P men jeg skal prøve alt jeg kan ...

Ja, ring føden! Vi må ha den babyen din ut nå :) Synes ikke du kan gå sånn lenger nå!
Enig! Men spent på hva de på føden vil si for noe lurt... Vet ikke hvorfor, men jeg er bare så sikker på at jeg får et blankt "nei" og en "ta deg sammen, termin er rett rundt hjørnet" opplegg... Vet jordmor skrev detaljert Mail, så vi får se om de har lest den :P

Enig! Men spent på hva de på føden vil si for noe lurt... Vet ikke hvorfor, men jeg er bare så sikker på at jeg får et blankt "nei" og en "ta deg sammen, termin er rett rundt hjørnet" opplegg... Vet jordmor skrev detaljert Mail, så vi får se om de har lest den :p
Du får smøre på litt om hvor sliten du er! Har jo vart leeeeeeeeenge nå...

Jupp.. Men det verste er at jeg trenger ikke smøre så tykt på heller for det er jo fakta :p Skulle ringe tilbake etter klokka 15 eller så blir jeg ringt opp rundt den tiden... Da var de rette folka på jobb :) wish me luck!
:smiley-angelic001 Håper virkelig de hører på deg nå, krysser fingrene :)

Tenkte jeg skulle ringe til føden i dag, så får vi se hva de tenker for noe.. Men har en snikende mistanke om at de ikke vil igangsette enda.. Jeg har jo ikke kommet meg til termin engang og ting er tydelig på G... (Sett fra legeperspektiv i mitt hode, så er det sånn de tenker) [emoji14] men jeg skal prøve alt jeg kan ...
Men herregud, du sliter deg jo ut innen fødselen kommer igang! :O

Back
Topp