¤-¤-¤-¤OPPROP FREDAG 26. FEBRUAR¤-¤-¤-¤

Medusa_83

Forumet er livet
Her finner du status til alle som har meldt seg på opprop. Svar på hvilken status som passer for deg, så oppdaterer jeg i hovedinnlegget. Det er forresten veldig greit om dere også skriver hvilken dag dere har termin, så blir det lettere for meg å finne dere igjen på listen;)

Er du ikke på listen, men ønsker å være med? Svar i tråden med termindato + evt fødested, ventet kjønn, planlagt dato for KS/igangsettelse, hvilken dato du ønsker å være med på oppropet fra, eller annet som bør være med.

Det lages ny oppropstråd for hver dag, og status oppdateres daglig og gjennom hver dag.


Status:
:greet025= Er her fortsatt!
:excited001 = Her er det ting på gang! (rier, vannavgang, innlagt på føden, satt igang, KS i dag)
:Heartblue/:Heartpink = Født gutt/jente
:mad: = Overtid!!!!
:dontknow = Ikke oppdatert status siste 24 timer




Termindato:

???? (ikke opplyst)

:HeartblueRosa89 - Haugesund - gutt - født 22. februar
:dontknowValhin - Drammen sykehus - jente - planlagt KS 11. mars

1. mars
:greet025Skillz - Bodø - gutt
:greet025Medusa_83 - Bærum sykehus - overraskelse
:greet025Februarspire - Namsos - overraskelse
:HeartpinkSprellejenta - Sykehuset Kristiansand - jente - født 22. februar
2. mars
:excited001SnartMorTilTo! - Kongsvinger - jente
3. mars
:HeartblueLykkeønske - Rikshospitalet - gutt - født 22. februar
4. mars
:dontknowPedal - Oslo - gutt
5. mars
:greet025Gledeståre - Molde - gutt
:greet025Lillenurk93 - KK Haukeland - gutt
7. mars
:excited001MRF - Ahus - gutt
8. mars
:greet025Smashing - KK - jente
:greet025nat - Stord - gutt
9. mars
dontknow.gif
Marsbaby16 - Haugesund - jente
10. mars
Mammasom19 - Førde - jente
11. mars
Fru_Pingu - Lillehammer - jente
:dontknowKelly86
12. mars
:Heartblue:HeartblueTvillingmamma2016 - Kalnes - tvillinggutter - født 26. februar
:dontknowKnøtt - Ahus - gutt
:greet025Nornene:) - Gjøvik - gutt
13. mars
Håp2016 - Hammerfest sykehus - gutt - med på opprop fra 1. mars

14. mars
:greet025Mariamia - Ringerike sykehus - jente

15. mars
:greet025Bolleovnen - UNN Tromsø - jente
17. mars
:dontknowKnøtte - Ahus - gutt - settes igang 29. februar
18. mars
:greet025Nienna. - Haukeland - jente
:dontknowChr2016 - jente
:greet025Lotte* - SUS - gutt
19. mars
:excited001karro.90 - Skien - gutt
20. mars
FruJohnsen - Skien - gutt - med på opprop fra 1. mars
21. mars
gravidlykke19 - Ahus - jente - med på opprop fra 7. mars
:greet025Lindis_87 - Kalnes sykehus - gutt
22. mars
:dontknowSvimeHøna - SUS - gutt
23. mars
J87 - Drammen - gutt - med på opprop fra 2. mars
:dontknowOrkidee - Rikshospitalet - jente

26. mars
:greet025Lena87 - Voss/KK - gutt
:greet025milli16 - gutt
28. mars
:greet025Babylykke90 - jente

29. mars
Sofie85 - Ullevål - jente - med på opprop fra 8. mars
31. mars
maritas - Åse - jente
1. april
:greet025jcecilie - Tønsberg sykehus - gutt



Født:

:Heartpink : 1

:Heartblue : 4


Si gjerne i fra om jeg har notert noe som er feil, så skal jeg rette det opp så fort jeg kan!
 
Last edited:
:greet025 5. mars- kynnere, mye av både natt og dag, ellers ingenting å melde.
 
:excited001 19.mars
Begynte å kjenne rier i 17 tiden i går, men de er veldig uregelmessig, kommer med alt fra halvtime til halvannen time mellomrom. Stoppet opp litt i natt og har hatt et par nå på morran. Kan se ut som om det kan drøye ut med meg også!
Spennende er det uansett! Det kan jo ta seg opp når som helst :) Ta deg en powerwalk! Lykke til :)
 
:greet025 / :excited001 7. mars

Usikker på hvilken av kategoriene jeg går inn under nå ;) Slimproppen gikk i går, og nå har jeg tegningsblødning og litt murringer. Var hos jordmor i stad og hun sa at dette var tidlige tegn på fødselen er i gang og at det modnes :)
 
:greet025 / :excited001 7. mars

Usikker på hvilken av kategoriene jeg går inn under nå ;) Slimproppen gikk i går, og nå har jeg tegningsblødning og litt murringer. Var hos jordmor i stad og hun sa at dette var tidlige tegn på fødselen er i gang og at det modnes :)
Woohoo :D håper det blir baby :D
 
:excited001
2.mars
Vært hos jordmor og fått strippet meg igjen.. Fortsatt 3cm -.- what The flying f***?! At det går ann! Alt er helt modent for fødsel og mormunnen er veldig og nesten helt forkortet, så absolutt alt tilsier at det blir baby straks, men det har det jo gjort så lenge nå føler jeg :( Hvis det ikke tar seg opp iløpet av kvelden skulle jeg ringe til føden og høre med de ang igangsettingen. Hun sendte inn en Mail til fødestuen ang situasjonen så de er oppdatert også fikk hun kjent på riene og lest på ctg mens jeg var der og hun skjønte heldigvis da at jeg ikke bare satt der og søyt av ren utolmodighet.. Så da håper jeg for alt det er verdt at det kanskje skjer av seg selv i DAG, og hvis ikke.. JAH, da får jeg bare høre med føden om de har lyst til å ta litt ansvar da...?
 
Back
Topp