Prøver igjen <3

8/9 dpo.. kan det her være noe mer enn skygge denne gang tro.

IMG_8552.jpeg

9/10 dpo, ikke noe å se i dag gitt.

Vis vedlegget 480708

Begge tatt samtidig. Håpet er ute 90%, kjenner det påvirker humøret en del denne ppen. Tida renner så fort ut :arghh:
Skjønner du mister håpet, men det er fortsatt tidlig, og det kan ha vært skyggestrek du så i går. Prøøøv å vent 2 dager til ❤️ Jeg er selv 7 dager dpo og det kløøør etter å teste..

Trist det ikke ble noe, følte jeg kunne se en svak strek på testen din i går.
Bra du klarer å se fremover, håper fint vår-vær kan hjelpe på fertiliteten :D

Hallo der ute.
Det blir stille etter ny pp’start som vanlig.. langsomt gikk det mot ny el og er i dag 7dpo.
Hodepine, pms. Helt vanlig for meg på denne tida :chicken:
Hadde en veldig god følelse for noen dager siden.. me den dabber av jo nærmere jeg kommer testedag :dummy1: lengselen er sterk.. ønsker så inderlig en skatt til i flokken.
Men vi får se da..?

Hallo der ute.
Det blir stille etter ny pp’start som vanlig.. langsomt gikk det mot ny el og er i dag 7dpo.
Hodepine, pms. Helt vanlig for meg på denne tida :chicken:
Hadde en veldig god følelse for noen dager siden.. me den dabber av jo nærmere jeg kommer testedag :dummy1: lengselen er sterk.. ønsker så inderlig en skatt til i flokken.
Men vi får se da..?

Håper for deg :smiley-angelic001 :Heartred

Skygge igjen. Hadde en skummelt god følelse i går.. magefølelsen har stemt tidligere.. :wacky:
9 dpo.. kan det være rett før utslag denne gangen? Håper og håper

IMG_9174.jpeg

Håper på bebis :smiley-angelic001 :Heartred

Tusen takk, dere er gode :Heartred
får prøve å legge meg tidlig med mini i kveld.. sove bort en seig ventedag. :bag:
Utålmodig sa du.. ? Nei nei :hilarious:
Ja det er seige dpo dager :dead: Håper skyggen blir sterkere snart, ser jo det er noe der men for lite for å si for sikkert så tidlig, men håper håper :smiley-angelic001:Heartbigred

10 dpo, og så hvitt som det kan bli.
Vin og spekemat med mannen i kveld.. og en ny episode av Outlander :Heartred Neste mnd skal det sitte!
Kjedelig! Men må bare si at jeg har lest at egget fester seg ofte så sent som 8-10 dpo, og opptil 12 dpo. Så løpet er ikke helt kjørt :love2

10 dpo, og så hvitt som det kan bli.
Vin og spekemat med mannen i kveld.. og en ny episode av Outlander :Heartred Neste mnd skal det sitte!
Kjedelig :sorry: :Heartred Men som bobben sier så er ikke løpet kjørt, men skjønner at håpet ebber ut, det gjør det for meg også når testen er hvit 10-11 dpo, til og med 9 dpo går jeg i kjelleren :shifty: Kos deg masse med mannen ikveld, vi ser også Outlander, begynte helt på sesong 1 igjen :bag:

Back
Topp